2015-11-22, 11:40
  #2089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Det finns en som agerar fold-knapp och en som agerar check/fold-knapp. När alternativet att checka försvinner kvarstår alternativet att folda.
såg det nu
Citera
2015-11-22, 12:16
  #2090
Medlem
emaptis avatar
Länge sedan jag spelade på SvS klient, det var så in i bomben irriterande att det inte gick att låsa bordsinställningarna utan att så fort man bytte bord i en turnering så flyttades fönstret samtidigt som det återställdes till originalstorlek, otroligt enerverande när man t ex spelade på stars samtidigt och hade massor med bord öppna. Har dom fixat det än?
Citera
2015-11-22, 14:38
  #2091
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
såg det nu
Inget att slå sig i skallen över. Jag undrade samma sak förut också. Man borde snarare slå sig i skallen över att svs inte bara tar bort den ena fold-knappen när check-alternativet försvinner. Men å andra sidan är det ett jättelitet problem som egentligen inte spelar någon roll. Beror på vilket humör man är på om man orkar klaga på sånt.
Citera
2015-11-23, 23:20
  #2092
Medlem
Tagelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
Länge sedan jag spelade på SvS klient, det var så in i bomben irriterande att det inte gick att låsa bordsinställningarna utan att så fort man bytte bord i en turnering så flyttades fönstret samtidigt som det återställdes till originalstorlek, otroligt enerverande när man t ex spelade på stars samtidigt och hade massor med bord öppna. Har dom fixat det än?

Det finns kvar.De tycker inte att det är ett problem. Det är ju bara att resiza igen och sätta där man vill ha det, typ.
Citera
2015-11-26, 13:03
  #2093
Medlem
Varför kommer det upp 2 textfiler varje gång jag startar klienten?
Citera
2015-11-26, 14:53
  #2094
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDragonBorn
Varför kommer det upp 2 textfiler varje gång jag startar klienten?

Två textfiler som dom vill att du laddar ner? Verkar vara delar av grafiken i "startmenyn" som vägrar läsa in sig.
Citera
2015-11-28, 23:43
  #2095
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Inget att slå sig i skallen över. Jag undrade samma sak förut också. Man borde snarare slå sig i skallen över att svs inte bara tar bort den ena fold-knappen när check-alternativet försvinner. Men å andra sidan är det ett jättelitet problem som egentligen inte spelar någon roll. Beror på vilket humör man är på om man orkar klaga på sånt.

faktumet att dessa två alternativ funnits sedan clienten lanserades 2006 säger ju en del om clientens underhållning nu har jag inte testat det på ett bra tag, men i alla fall tidigare så har checkboxen "stäng bordet när handen är avslutad" inte gjort ett skit på typ 3-4 år. bra jobbat staten, säkerligen de mest kompetenta (boss) företaget som fått i uppdrag att lansera denna client.
Citera
2015-12-06, 21:24
  #2096
Medlem
Kul att det blir ett sådant uppsving deltagarmässigt i klienten efter SM 300 pers i Steken nu.
Citera
2015-12-17, 18:01
  #2097
Medlem
Är det fler än jag som upplever att klienten låser sig konstant? borden hänger sig och man kastas ut ifrån dom? mitt nät kopplas inte ner när detta händer och enligt stapeln i lobbyn har jag full täckning. Irriterande då detta händer ibland mitt i en hand. Lönt att fråga kundtjänst om det eller?

mvh
Citera
2015-12-17, 20:25
  #2098
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles82
Är det fler än jag som upplever att klienten låser sig konstant? borden hänger sig och man kastas ut ifrån dom? mitt nät kopplas inte ner när detta händer och enligt stapeln i lobbyn har jag full täckning. Irriterande då detta händer ibland mitt i en hand. Lönt att fråga kundtjänst om det eller?

mvh

Händer alla som använde trådlös internetanslutning hemma, svenska spel vet om det men skyller på alla kunders internetuppkoppling........... jävla inkompetenta statliga skitföretag!

Använd nätverkskabel så ska det lösa sig (tror jag).
Citera
2015-12-17, 21:43
  #2099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Händer alla som använde trådlös internetanslutning hemma, svenska spel vet om det men skyller på alla kunders internetuppkoppling........... jävla inkompetenta statliga skitföretag!

Använd nätverkskabel så ska det lösa sig (tror jag).

Ok , får testa det då. Tack 👍

Använder separat brandvägg också , kan den göra att det spökar också? Kommer inte ihåg om jag hade prob innan jag installerade den ,
__________________
Senast redigerad av Akilles82 2015-12-17 kl. 21:55.
Citera
2015-12-17, 22:02
  #2100
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles82
Ok , får testa det då. Tack 👍

Använder separat brandvägg också , kan den göra att det spökar också? Kommer inte ihåg om jag hade prob innan jag installerade den ,

Börja med det första jag sa om problemet kvarstår får du väl testa det som sista utväg då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in