Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-29, 19:16
  #1981
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Det blir visst problem.
Hur? SVS-klienten var bara tillfälligt stängd för utomlandsgrind när de hade som mest ddos-attacker?
Citera
2015-08-02, 00:38
  #1982
Medlem
Mattelols avatar
Jag fick nötfärg på en oparad bräda i en stor på på 5/10 varpå bordet fryser och stängs ned och jag får tillbaka det jag hade i stacken men potten är åt helvete, är det någon ide att höra av sig till kundservice för eventuell kompensation?
Citera
2015-08-02, 17:26
  #1983
Medlem
swagyolo420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Jag fick nötfärg på en oparad bräda i en stor på på 5/10 varpå bordet fryser och stängs ned och jag får tillbaka det jag hade i stacken men potten är åt helvete, är det någon ide att höra av sig till kundservice för eventuell kompensation?

Hänt mig otaligt många ggr, använder mobilen som router och det som löste problemet för mig var att ha twitch / annan mjukvara igång på telefonen så upphörde problemen på datorn. Tror inte att de kompenserar dig dock men ge det ett försök!
Citera
2015-08-03, 22:29
  #1984
Medlem
Nån annan som har problem med att logga in?

Var mitt uppe i djupet osså stängs skiten ner och ja kommer inte in igen.
Citera
2015-08-03, 22:30
  #1985
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafakkd
Nån annan som har problem med att logga in?

Var mitt uppe i djupet osså stängs skiten ner och ja kommer inte in igen.

Exakt samma här, fin stack hade jag också. HELVETE vad värdelösa och teknisk inkompetenta de är på Svenska Spel, det här är knappast första gången.
Citera
2015-08-03, 22:31
  #1986
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafakkd
Nån annan som har problem med att logga in?

Var mitt uppe i djupet osså stängs skiten ner och ja kommer inte in igen.

Jag kommer inte heller in, klienten beter sig underligt när jag vill starta den.
Flimmrar till i några sekunder bara...
Citera
2015-08-03, 22:32
  #1987
Medlem
Mitt inne i potter i Cash game och en turnering. Utkastad och kan inte logga in...
Citera
2015-08-03, 22:33
  #1988
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Exakt samma här, fin stack hade jag också. HELVETE vad värdelösa och teknisk inkompetenta de är på Svenska Spel, det här är knappast första gången.


Ja det krånglar en del. men skönt att det inte bara var min, får man väl kanske inköpet tillbaka i bästa fall om det inte startar igen.

Synd med din stack dock!
Citera
2015-08-03, 22:33
  #1989
Medlem
OleYellers avatar
Testade att logga in nu och det går inte för mig heller.
Citera
2015-08-03, 22:35
  #1990
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafakkd
Ja det krånglar en del. men skönt att det inte bara var min, får man väl kanske inköpet tillbaka i bästa fall om det inte startar igen.

Synd med din stack dock!

Det här var dock inget mot det som hände häromdagen, läs tidigare inlägg på sidan, den potten kunde ha blivit redigt stor... SUCK
Citera
2015-08-03, 22:37
  #1991
Medlem
Så går det när man låter småpojkar göra männens jobb. Tragiskt inkompetent, men en politiker fick bra betalt.......Lägg ner skiten.
Citera
2015-08-03, 22:39
  #1992
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Harrfena
Jag kommer inte heller in, klienten beter sig underligt när jag vill starta den.
Flimmrar till i några sekunder bara...

samma här. Försökt ringa kundservice i 30 min. LOL! Smart lägga ner pokerforumet på svs, not!!!!!! Sicken skräpsida....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback