Citat:
I ditt läge hade jag skippat knapparna på ravefesten. Om detta av någon anledning inte vore ett alternativ så hade jag skippat att arbeta dagen därpå.Okay. Jag har ett inbokat arbetspass på lördagen kl 12.00. Men det körs ett rave på fredagen som jag för allt på jorden inte tänker missa och därmed ingår ett intag av ett gäng knappar. Nu är ju tyvärr en bieffekt att man får demonpupiller ett tag därefter och om jag känner mig rätt så brukar mina hänga kvar ett bra tag. Jag såg någon som rekommenderade att käka tramadol för att få ner pupillerna till en acceptabel nivå. Jag vet att det i grunden inte är en bra idé i och med risken för serotonergt syndrom m.m. Men om jag sprider ut tiderna för intagen så tror jag risken är betydligt liten att något sådant hemskt skulle hända.
Om jag äter mina knappar vid 23-snåret, då vet ja själv att ögonen kommer vara absurt stora när det är dags för jobbet om jag inte gör något. Men om jag slänger i mig 200 mg tramadol och kanske någon benzo runt 10.30-snåret dvs ~12h senare då borde väl jag gå från skräckinjagande pundar-askkoppar till bara lite överstora?
Jag jobbar i en livsmedelsaffär därav dilemmat. Om inget annat får ni gärna tipsa om andra lösningar eller förklaringar som man kan dra ifall ögonen kommer upp på tal. Dock har jag svårt att se att de skulle finnas en bra förklaring till de pupillerna jag får. Jag menar, de täcker ju hela ögat till skillnad från andra centralstimulanter där pupillerna ändå håller sig någorlunda lugna.
Om jag äter mina knappar vid 23-snåret, då vet ja själv att ögonen kommer vara absurt stora när det är dags för jobbet om jag inte gör något. Men om jag slänger i mig 200 mg tramadol och kanske någon benzo runt 10.30-snåret dvs ~12h senare då borde väl jag gå från skräckinjagande pundar-askkoppar till bara lite överstora?
Jag jobbar i en livsmedelsaffär därav dilemmat. Om inget annat får ni gärna tipsa om andra lösningar eller förklaringar som man kan dra ifall ögonen kommer upp på tal. Dock har jag svårt att se att de skulle finnas en bra förklaring till de pupillerna jag får. Jag menar, de täcker ju hela ögat till skillnad från andra centralstimulanter där pupillerna ändå håller sig någorlunda lugna.
Kanske kan du byta arbetspass med någon annan?