Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-20, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Det blir första gången för mig på mdma, jag vill helst inte ta för mycket och shockera kroppen.
Fanta, vanlig läsk menar jag då jag inte dricker alkohol för att få ner dosen. Visst förstörs inte effekten då?

Mvh

Nope! Jag kör ingen jävla alkohol när jag kör E, det förstör bara ruset. Så det är bara köra vatten eller läsk
Citera
2016-05-20, 16:36
Medlem
7 veckor sedan jag tog mdma första gången...vilken drog alltså herregud! kommer vänta ett par månader sen köra igen det var en av mina bästa kvällar i mitt liv. Jag drack ingen alko och återdoserade inte, hade rent och testat mdma kunde tom. gymma dagen efter. Ge fan i alkon ha bara en underbar kväll med folk du är trygg med i en bra miljö så går det bra och dricka lagom med vatten e viktigt.
Citera
2016-05-20, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanarlugn
Bara jag som tycker det inte värt att ta E/MDMA (främst E) pga biverkningar?

Jag har lagt det på hyllan för gott, första gången var helt otroligt. Sen efter de har det varit ungefär samma men med jobbig AT. Ligger en hel dag i sängen och bara mår kefft, inget kan få mig att må bättre än att bara vänta ut Är väl dels för att jag inte köper de längre, så händer det på t.ex nyår när man druckit 10 bärs att man får av en/flera av polare, så går man på moln en stund sedan in i svettningar och misär en hel dag därefter
Blandar du med fylla så förstår jag att du mår piss dagen efter. Knepet är att ta en mellanstor dos och högst en påfyllning, och utan några andra tunga droger inblandade. Se också till att dricka en lagom mängd vatten och se till att få i dig näring innan sängdags.
Citera
2016-05-20, 17:23
Medlem
Citat:
Det blir första gången för mig på mdma, jag vill helst inte ta för mycket och shockera kroppen.
Fanta, vanlig läsk menar jag då jag inte dricker alkohol för att få ner dosen. Visst förstörs inte effekten då?

Mvh

Ta en vanlig dos, för din första gång på MDMA är alltid den bästa. Du vill inte underdosera.
Citera
2016-05-20, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Ta en vanlig dos, för din första gång på MDMA är alltid den bästa. Du vill inte underdosera.

Jag vet inte hur mycket jag tog, men jag känner hur det kickar in nu.
Allt är sååå kärleksfullt, allt är mega soft chill.

Återkommer sen ska tända holk nu
Citera
2016-05-20, 21:45
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur mycket jag tog, men jag känner hur det kickar in nu.
Allt är sååå kärleksfullt, allt är mega soft chill.

Återkommer sen ska tända holk nu

Vänta med holk tills ruset börjar dala!
Citera
2016-05-20, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vänta med holk tills ruset börjar dala!

Känner av det riktigt riktigt mycket fortfarande! Tänder den nu

Kärlek till alla!
Citera
2016-05-21, 00:08
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Känner av det riktigt riktigt mycket fortfarande! Tänder den nu

Kärlek till alla!

Haha, och DÄR kommer den verkliga magin! Puffa på och må oförskämt bra!
Citera
2016-05-21, 03:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Haha, och DÄR kommer den verkliga magin! Puffa på och må oförskämt bra!

Hahaha, jag har aldrigt känt av denna energin / kärlek / varma - mysiga känslan tidigare.
Fortfarande uppe and going!
Senast redigerad av LysergicZero 2016-05-21 kl. 03:12.
Citera
2016-05-22, 11:47
Bannlyst
Shit... jag tror första dosen var drygt lite över 0,1 sen körde jag refill med 0,3 och det slåg till lite för hårt. Tror det finns en 0,3 kvar i vattnet och lite kvar i påsen, funderar starkt att köra det ikväll.

Är det vanligt att svettas innan/medans rusets kommer igång?`Jag hade inga svåra problem som helst med att sova, utan tvärt om jag tvär deckade. Musiken kom till en helt annan nivå under ruset också
Citera
2016-05-22, 12:00
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Shit... jag tror första dosen var drygt lite över 0,1 sen körde jag refill med 0,3 och det slåg till lite för hårt. Tror det finns en 0,3 kvar i vattnet och lite kvar i påsen, funderar starkt att köra det ikväll.

Är det vanligt att svettas innan/medans rusets kommer igång?`Jag hade inga svåra problem som helst med att sova, utan tvärt om jag tvär deckade. Musiken kom till en helt annan nivå under ruset också
Det är ingen idé. Du kommer bara få dålig effekt och en jobbig avtändning.

Ja, det är vanligt att svettas på vägen upp.
Citera
2016-05-22, 13:42
Medlem
MonkAssassins avatar
Yo, använder tidvis lyrica när jag är ute och festar för jag anser pregabalin vara en underbar partydrog plus att det drar ned notan på klubben avsevärt.

Min fråga är, efter som att jag använder lyrica ungefär 2-4 gånger i månaden, kommer det att försämra effekten av e? Låt säga att jag tar lyrica ungefär 1 vecka innan i (party-syfte) jag ska ta e, kommer effekten vara sämre? Borde jag hålla tillbaka på lyrican mer än en vecka innan ett e-rus? Tänker ifall dem har "korstolerans" eller liknande?

Ser framemot svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in