Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-10, 04:48
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rankov
överdrivet "starka" känslor för motparten, typ som när en fyllehund bara äääälllsskaaar dig. dvs drogen pratar inte du.
Märkligt uttryck, men visst. Jag tycker dock inte att det sker med mdma men det är säkert individuellt och beroende på hur rent det är från annat skit.
Citera
2014-11-13, 01:00
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Någon annan än jag som inte får starka lycko/kärleks känslor på mdma/e? Givetvis mår jag bra men inte som polarna verkar må :/ tycket det känns mer som ett opiatrus nästan, blir bara go i kroppen.
Har kört kanske 5 olika gånger, både rent mdma och knappar.
Låg serotonin-halt?
Citera
2014-11-13, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Någon annan än jag som inte får starka lycko/kärleks känslor på mdma/e? Givetvis mår jag bra men inte som polarna verkar må :/ tycket det känns mer som ett opiatrus nästan, blir bara go i kroppen.
Låg serotonin-halt?
Individuellt desvärre. Ibland får jag också ett opiatrus men mer med i matchen.
Ju oftare man tar MDMA och ju större dos desto mer opiat.
Citera
2014-11-13, 22:54
Medlem
Calogeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RawSTR
Vill du köra, kör.
Faktum är att den känslan som gjorde det till världens bästa drog är en temporär känsla och oavsett hur du sprider ut dem kommer den att avta i sin tur med att du vänjer dig vid vad som kommer till att ske. Desto längre du väntar, desto fler gånger har du förmodligen. Detta är ren broscience, men min magi försvann snabbt som fan och den har inte återvänt. Shuglin själv rekommenderar som mest 4 gånger per år utspritt med tre månaders mellanrum.

Sent svar igen, sorry. Hursomhelst, det blev av för någon vecka sedan sist. Euforin fanns där, absolut, men det var inte riktigt lika bra som förra gången. Kan förvisso bero på att jag körde en tablett istället för 1,5 som förra gången. Hursomhelst så var det en obehaglig start som jag inte känt av tidigare, var riktigt skumt faktiskt. Kom in i ganska mycket negativa tankar och hade svårt att få igång ruset. Men det släppte som tur var. Skall varit rätt starka knappar, kan ju vara det. Lila batterier från Amsterdam.

Jag kommer nog att följa det där rådet med 4 ggr/år.
Citera
2014-11-14, 02:49
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuckaRuckaAli
Låg serotonin-halt?

Knepigt det där. Jag har heller aldrig blivit så där extremt... Konstig. Och jag blir mindre för varje gång jag tar det. Har inte kört sen i somras visserligen men magin försvinner för varje gång.

En polare berättade för ett tag sedan hur han varit med några, för honom inte helt okända, snubbar. Den ena killen hade tydligen gjort minst sagt osmakliga "närmanden" hela kvällen. Han hade tydligen varit riktigt "off bounds". Tror han ska vara glad att min vän också var på mdma och gott humör annars hade nog den kvällen slutat på sjukhus. "Bögen" i fråga har flickvän.

Personligen tycker jag det verkar som det är mest färskingar som blir sådär extremt lyckliga och bara MÅSTE berätta hur mycket de tycker om dig. Tycker sånt är jävligt irriterande och ja, konstigt.
Senast redigerad av Grasstomouth 2014-11-14 kl. 02:55.
Citera
2014-11-14, 08:23
Medlem
Sessionerna övergår från extrem lycka och empati och eufori. EEE Till extrem eufori. Både fördelar och nackdelar. Självklart fler fördelar med allt. Men som sagt, dom som blir överdrivet kärleksfulla kan vara jobbiga!
Citera
2014-11-15, 19:21
Medlem
Bästa substitutet till E?!

Eftersom man inte ska poppa för ofta... Va fan ska man ha för alternativ som ger ungefär samma feeling?!

Orkar inte söka runt på fakta så ni som har förslag... Hit me!
Citera
2014-11-15, 20:21
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woop2014
Bästa substitutet till E?!

Eftersom man inte ska poppa för ofta... Va fan ska man ha för alternativ som ger ungefär samma feeling?!

Orkar inte söka runt på fakta så ni som har förslag... Hit me!

Att istället ta andra serotonerga substanser är ingen lösning. Det blir samma skador på serotoninreceptorerna som att ta mdma för ofta.
Toleransmässigt kanske det är bättre att varva substanser, men det är bättre att vänta.

Har iofs läst här på flashback att nästan inga alternativ som mephedrone eller methylone är lika neurotoxiska som mdma men jag har inte sett några bevis.
Det enda jag vet säkert är att meph och methy, 3-mmc och vissa andra går att racea på.
Även hört om folk som käkade 6-apb varje dag i veckor. Det går ju inte på mdma.

Men för att svara på din fråga, jag anser inte att något alternativ ä'r värt nu.
5-eapb eller 6-mapb kommer inte i närheten av mdmas storhet, etyhylone är inget i närheten heller.
2-mmc har ett helt annat rus.
Citera
2014-11-15, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AshbergSerDig
Att istället ta andra serotonerga substanser är ingen lösning. Det blir samma skador på serotoninreceptorerna som att ta mdma för ofta.
Toleransmässigt kanske det är bättre att varva substanser, men det är bättre att vänta.

Har iofs läst här på flashback att nästan inga alternativ som mephedrone eller methylone är lika neurotoxiska som mdma men jag har inte sett några bevis.
Det enda jag vet säkert är att meph och methy, 3-mmc och vissa andra går att racea på.
Även hört om folk som käkade 6-apb varje dag i veckor. Det går ju inte på mdma.

Men för att svara på din fråga, jag anser inte att något alternativ ä'r värt nu.
5-eapb eller 6-mapb kommer inte i närheten av mdmas storhet, etyhylone är inget i närheten heller.
2-mmc har ett helt annat rus.

Tackar för feedbacken.
Misstänkte så var fallet.
E är topline enligt mig och det skulle väl vara för bra för att vara sant om det funnits ett substitut som var likvärdigt.

Jaha, va fan ska man då köra på när helgen kommer och man sitter hemma och vill ha lite go feeling i kroppen?! Typ mdma feeling, ni vet va jag menar :P

Weed är uteslutet blir bara kass och spyr av den där skiten.

Aldrig testat kola men av andras förklaringar så känns det både dyrt och inget man drar i sig hemma på helgen. Dessutom min upplevelse av kolaklubben är att dom uppför sig dryga och tror dom är bättre än alla andra, för att inte tala om på dansgolvet!
Aggressivt och stressigt beteende eller så är det en själv som är E:ad och upplever dom så

Och alkohol, blir man både fet av och dessutom dryg och bakis av.
Citera
2014-11-15, 20:57
Medlem
rankovs avatar
Citat:
Tackar för feedbacken.
E är topline enligt mig och det skulle väl vara för bra för att vara sant om det funnits ett substitut som var likvärdigt.

Jaha, va fan ska man då köra på när helgen kommer och man sitter hemma och vill ha lite go feeling i kroppen?! Typ mdma feeling, ni vet va jag menar :P

Aldrig testat kola men av andras förklaringar så känns det både dyrt och inget man drar i sig hemma på helgen. Dessutom min upplevelse av kolaklubben är att dom uppför sig dryga och tror dom är bättre än alla andra, för att inte tala om på dansgolvet!
Aggressivt och stressigt beteende eller så är det en själv som är E:ad och upplever dom så

tyvärr är nog alkohol det enda alternativet, förutom cannabis. se till att du är själv så har du ingen att vara dryg emot
Citera
2014-11-15, 21:15
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Tackar för feedbacken.

Köp hem 2-mmc, det är ett skönt rus men ganska klent. Finns på R-s tror jag. Stor som "kommande" på aromer. Den tillsammans med 2-3öl är en skön lördagkväll.
3-Fluoro-Phenmetrazine verkar lovande också, jag hade det hemma tidigt men det blev aldrig att jag tog det pga risken för pissprover så jag sålde det. Verkar vara mer dopaminerg dock men vafan det är också skönt.

Köp inga pyrolidiner bara. Stissigt, stressigt, ångest och psykosliknande symtom. Ush.
Citera
2014-11-15, 21:26
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Tackar för feedbacken.

Vad tycker du om tjack då? Enligt mig så slår det mdma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in