Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-18, 18:10
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evensteeven
Exakt, och du kommer aldrig hitta en knapp som är lika bra som MDMA. Därför är det inte samma sak.

Haha, detta blir en absurd diskussion...
1. Jo, det finns knappar som innehåller endast MDMA och filler. Har själv sett analyser.
2. Även om det vore så som du säger, är Ecstacy forfarande ett streetname för MDMA, såsom Tjack eller Speed eller Vaket eller Bums alla är gatunamn för Amfetamin, t ex.
...men vill du envetet fortsätta hävda att det är olika saker, lovar jag att låta dig vinna diskussionen på WO
Citera
2015-12-19, 14:37
Medlem
Bonnatorps avatar
Fick en rosa tabbe av en polare som tack för lite hjälp. I regel brukar han ha bra (eller bra och bra... Starka åtminstone) droger, och jag var helt oförberedd på hur väl den här tabben skulle fungera.
Har aldrig provat vare sig MDMA eller någon ecstasymix förut och antog att den tabben bara skulle jämna ut humöret då jag var lite depp den kvällen.
Efter runt 50 minuter blev jag lite besviken då jag inte kände något nämnvärt, så jag spelade lite bloons på mobilen. Tog bara 5 minuter.
Precis i slutet av rundan kommer det som en käftsmäll och jag blir slagen av ett rus som känns som en blandning av en låg svampdos, två starköl och lite tjack.

Ruset var precis som beskrivs i valfri FAQ fast som med allt annat kvalitetsknark; så mycket bättre än vad man förväntade sig.
Självklart var jag torr som fnöske och varmare än en nykokt palt när det började gå över, trots 5 liter kallvatten (på ca 3-4 timmar) och att jag ändå inte rört mig så fasligt mycket, typ diska, spela CS och mysa med flickvännen, men det var det värt.

Dock var det även en effekt som jag inte hittat att läsa någonstans:
Alla ljud blev tokpsykedeliska under peaken som varade runt en timme.
Typ som ljud blir på en jättedos svamp kombinerat med att åka snabbtåg genom en serie tunnlar med snabba tryckförändringar och allt det genom flangereffekten på en gitarrförstärkare.

Är det något vanligt?
Citera
2015-12-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnatorp
Fick en rosa tabbe av en polare som tack för lite hjälp. I regel brukar han ha bra (eller bra och bra... Starka åtminstone) droger, och jag var helt oförberedd på hur väl den här tabben skulle fungera.
Har aldrig provat vare sig MDMA eller någon ecstasymix förut och antog att den tabben bara skulle jämna ut humöret då jag var lite depp den kvällen.
Efter runt 50 minuter blev jag lite besviken då jag inte kände något nämnvärt, så jag spelade lite bloons på mobilen. Tog bara 5 minuter.
Precis i slutet av rundan kommer det som en käftsmäll och jag blir slagen av ett rus som känns som en blandning av en låg svampdos, två starköl och lite tjack.

Ruset var precis som beskrivs i valfri FAQ fast som med allt annat kvalitetsknark; så mycket bättre än vad man förväntade sig.
Självklart var jag torr som fnöske och varmare än en nykokt palt när det började gå över, trots 5 liter kallvatten (på ca 3-4 timmar) och att jag ändå inte rört mig så fasligt mycket, typ diska, spela CS och mysa med flickvännen, men det var det värt.

Dock var det även en effekt som jag inte hittat att läsa någonstans:
Alla ljud blev tokpsykedeliska under peaken som varade runt en timme.
Typ som ljud blir på en jättedos svamp kombinerat med att åka snabbtåg genom en serie tunnlar med snabba tryckförändringar och allt det genom flangereffekten på en gitarrförstärkare.

Är det något vanligt?
Att du blir väldigt varm är vanligt. Brukar endast sitta vid datorn när jag tar mdma, och brukar svettas
Citera
2015-12-19, 18:36
Medlem
Har tagit 2cb precis och concerta.. känner mig typ lika hög som på mdma.. Undrar bara om jag kan ta mdma veckan efter detta?
Citera
2015-12-19, 19:00
Medlem
Zaltaarhmds avatar
Hej allihopa! Det är nämligen så att jag vill överraska min polare med lite rollsroyce/nesskaffe och vet att han har varit sugen att testa första gången ett bra tag nu. Men det som får mig att överväga det är att han inte tar hand om sin kropp bra vilket leder till större chans att han kan skada sig lättare.

Så min fråga är kan man dö av en ynka pill? Jag har själv testat RollsRoyce och Nesskafe och det har inte varit något problem överhuvudtaget.
Citera
2015-12-19, 19:02
Medlem
^vad menar du? kaffe är ju inte direkt en drog
Citera
2015-12-19, 19:35
Medlem
Zaltaarhmds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carderpro
^vad menar du? kaffe är ju inte direkt en drog

Alltså jag menar då pillret Nesskaffe, om du kollar pillreport ^^
Citera
2015-12-19, 21:49
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaltaarhmd
Alltså jag menar då pillret Nesskaffe, om du kollar pillreport ^^

Hahah, den var kul! De där superkaffe-produkterna finns till försäljning på FS också.
...i övrig är iofs koffein en drog, men inte så värst spektakulär.

Dö kan man göra utan att ta ett ynka pill också iofs! Men är det bra piller med bara MDMA i en rimlig mängd ska det knappast kunna leda till dödsfall!
Senast redigerad av LivinginthePast 2015-12-19 kl. 21:51.
Citera
2015-12-19, 23:04
Medlem
Mileys avatar
Jag postade innan men postar här och hoppas på lite mer lycka.

En polare till mig tänkte ta MDMA ikväll. Hon har tagit Johannes Ört 1-2 gånger i veckan eller varannan vecka det senaste året. Hon har inte tagit det på en vecka nu.

Är det "safe" att droppa för henne tror ni?

Mvh.
Citera
2015-12-20, 18:39
Medlem
Sativamannens avatar
Okay. Jag har ett inbokat arbetspass på lördagen kl 12.00. Men det körs ett rave på fredagen som jag för allt på jorden inte tänker missa och därmed ingår ett intag av ett gäng knappar. Nu är ju tyvärr en bieffekt att man får demonpupiller ett tag därefter och om jag känner mig rätt så brukar mina hänga kvar ett bra tag. Jag såg någon som rekommenderade att käka tramadol för att få ner pupillerna till en acceptabel nivå. Jag vet att det i grunden inte är en bra idé i och med risken för serotonergt syndrom m.m. Men om jag sprider ut tiderna för intagen så tror jag risken är betydligt liten att något sådant hemskt skulle hända.

Om jag äter mina knappar vid 23-snåret, då vet ja själv att ögonen kommer vara absurt stora när det är dags för jobbet om jag inte gör något. Men om jag slänger i mig 200 mg tramadol och kanske någon benzo runt 10.30-snåret dvs ~12h senare då borde väl jag gå från skräckinjagande pundar-askkoppar till bara lite överstora?

Jag jobbar i en livsmedelsaffär därav dilemmat. Om inget annat får ni gärna tipsa om andra lösningar eller förklaringar som man kan dra ifall ögonen kommer upp på tal. Dock har jag svårt att se att de skulle finnas en bra förklaring till de pupillerna jag får. Jag menar, de täcker ju hela ögat till skillnad från andra centralstimulanter där pupillerna ändå håller sig någorlunda lugna.
Senast redigerad av Sativamannen 2015-12-20 kl. 18:41.
Citera
2015-12-21, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen
Okay. Jag har ett inbokat arbetspass på lördagen kl 12.00. Men det körs ett rave på fredagen som jag för allt på jorden inte tänker missa och därmed ingår ett intag av ett gäng knappar. Nu är ju tyvärr en bieffekt att man får demonpupiller ett tag därefter och om jag känner mig rätt så brukar mina hänga kvar ett bra tag. Jag såg någon som rekommenderade att käka tramadol för att få ner pupillerna till en acceptabel nivå. Jag vet att det i grunden inte är en bra idé i och med risken för serotonergt syndrom m.m. Men om jag sprider ut tiderna för intagen så tror jag risken är betydligt liten att något sådant hemskt skulle hända.

Om jag äter mina knappar vid 23-snåret, då vet ja själv att ögonen kommer vara absurt stora när det är dags för jobbet om jag inte gör något. Men om jag slänger i mig 200 mg tramadol och kanske någon benzo runt 10.30-snåret dvs ~12h senare då borde väl jag gå från skräckinjagande pundar-askkoppar till bara lite överstora?

Jag jobbar i en livsmedelsaffär därav dilemmat. Om inget annat får ni gärna tipsa om andra lösningar eller förklaringar som man kan dra ifall ögonen kommer upp på tal. Dock har jag svårt att se att de skulle finnas en bra förklaring till de pupillerna jag får. Jag menar, de täcker ju hela ögat till skillnad från andra centralstimulanter där pupillerna ändå håller sig någorlunda lugna.

Du kan säga att du har på dig svarta linser, dock finns ingen bra anledning till det
Citera
2015-12-21, 12:16
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sativamannen

Hmmm, du jobbar i en livsmedelsaffär och vill inte riskera att flasha dina tjackpupiller, så du funderar på att experimentera med opoider för att krympa pupillerna...? Mitt bästa råd är tyvärr det du absolut inte vill höra, som du nog ändå inser är det enda vettiga: avstå Molly detta tillfälle - risken för upptäkt är skyhög!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in