Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-29, 15:30
Medlem
akzags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Sitta påtänd och pratglad på en bio? Där alla ska vara tysta och kolla på filmen? Sounds lame

Vilka doser pratar vi om?

Jag persobligen blir lugnare på rent mdma och mer speedad av ecstasy, förmodligen pga amfetaminet i knapparna som ska ge den här extra lilla skjutsen så man blir taggad.
This is the right answere
Citera
2015-05-29, 15:55
Medlem
Bra ecstasy är det bara MDMA och bindningsmedel i så det gör ingen skillnad.

Jag kan inte tänka mig att sitta på bio på varken rent mdma eller ecstasy med lite amfetamin i om man nu inte fegar med doserna så att det inte ens är värt att ta det.

På rent mdma i dom doserna jag tar så blir jag så trött att jag sjunker ihop och beter mig såhär https://www.youtube.com/watch?v=zHXi8h8H2VA samtidigt som jag flåsar som en häst och ögonen flyger fram och tillbaka i skallen så man inte ens skulle se filmen på en biograf.

På E med amfetamin i så hoppar man runt som en tok och sprider kärlek omkring sig samtidigt som munnen vägrar sluta prata.
Citera
2015-05-29, 19:54
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan

Jag kan inte tänka mig att sitta på bio på varken rent mdma eller ecstasy med lite amfetamin i om man nu inte fegar med doserna så att det inte ens är värt att ta det.

Det är bokstavligen talat MDMA vs MDMA.
Ectrasy kan i princip vara vad som helst så det går inte att skriva ecstasy mot mdma.
Som att skriva random-substans mot mdma.
Citera
2015-05-30, 01:42
Medlem
Säg att man har 1g 84% rena kristaller

Sedan en stabil 200mg mdma tablett, som inte är mixat med skit som innan 2008

Får jag mer utav tabletten än .2 bombat av kristallerna?

får för mig att det att det är "100%" mdma ämnet i pillen, eller så cyklar jag
Citera
2015-05-30, 02:10
Medlem
Jag kommer gå att skjuta mig själv nu.
xtc är typ ett varumärke som ska historiskt sätt innehålla huvudsakligen MDMA.
även när du köper MDMA så kan du aldrig vara säker men jag skulle säga att det är mer chans man får MDMA om man köper MDMA än vad de säljer som xtc.
På darknet är det väl högst chans att få det man köper(flera anledningar varför orkar inte förklara)
Citera
2015-05-30, 02:31
Medlem
Det är MDMA du vill ha. Inga piller. Du vill ha rent MDMA.
Citera
2015-05-30, 09:35
Medlem
Presentpappers avatar
Väljer du piller tipsar jag dig om att kolla in den aktuella batchen/märket på http://www.pillreports.net/.
För att helt enkelt få en hum om just den knappen du ska köpa. Annars förmodar jag MDMA-kristaller är att föredra.
Citera
2015-05-30, 13:27
Medlem
Herregud jag hade aldrig klarat av att sitta still i en sån situation

Offtopic: Diskussionen mdma vs ecstasy "ecstasy är/är inte mdma" är sjukt tröttsam
Citera
2015-05-30, 14:30
Medlem
atomizers avatar
Ecstacy med lite fart i är bäst för fest.
Citera
2015-06-01, 20:56
Medlem
Blondinss avatar
Jag ska inhandla 5-HTP från Ebay, kan någon tipsa om nått märke som är bra?
Och finns det mer som bör inhandlas? Vitaminer och annat?
Läste att magnesium tar bort spänningarna i käken!
Citera
2015-06-02, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan

På rent mdma i dom doserna jag tar så blir jag så trött att jag sjunker ihop och beter mig såhär https://www.youtube.com/watch?v=zHXi8h8H2VA samtidigt som jag flåsar som en häst och ögonen flyger fram och tillbaka i skallen så man inte ens skulle se filmen på en biograf.

På E med amfetamin i så hoppar man runt som en tok och sprider kärlek omkring sig samtidigt som munnen vägrar sluta prata.
Hahah tack för klippet. Bästa jag sett, känner igen mig så sjukt från min sista tripp. Skratta så jag dog
Citera
2015-06-02, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Det är bokstavligen talat MDMA vs MDMA.
Ectrasy kan i princip vara vad som helst så det går inte att skriva ecstasy mot mdma.
Som att skriva random-substans mot mdma.

Egentligen inte, ecstasy skall enbart vara MDMA i tablettform och att det sedan kan förekomma andra substanser också gör inte att ecstasy blir någon mixdrog utan det är fortfarande enbart MDMA som skall finnas i ecstasy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in