Citat:
Ursprungligen postat av
Brewingmob
Var det där ett väluppfostrat sätt att uttrycka sig?
Nej, men återigen så är det här internet, vilket skiljer sig från verkligheten. Även om du inte förstår skillnaden så är det en stor skillnad.
I verkligheten, om vi diskuterat detta på krogen eller i fikarummet så hade jag såklart varken sagt att jag var överklass eller uttryckt mig som jag gjorde,
och det hade inte du heller.
Men det här är inte det fysiska livet, det här är internet, ett anonymt ställe där vi kan skriva vad fan vi vill.
Jag vet att du inte förstår skillnaden mellan den fysiska världen och internet, men försök iaf.