2015-10-23, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xodiac
Fan vad soft imovan var för just sömn, det slog stilnoct med hästlängder. Första gången på 2 år nu som jag har lyckats sova 8 hela timmar. Får bli att köra 2st imovan varje natt nu, hoppas inte toleransen ökar.. ska t.om prova att köra 1 imovan per natt, se om kanske det räcker istället
Toleransen ökar raketsnabbt med hjälp av missbrukar-doser. Ifall du bara kör med 1 tablett hela tiden lär det hålla i sig i flera år utan nämnvärd toleransökning (fast det ger enligt min upplevelse en svårare situation att sluta i)
Citera
2015-10-23, 10:38
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Toleransen ökar raketsnabbt med hjälp av missbrukar-doser. Ifall du bara kör med 1 tablett hela tiden lär det hålla i sig i flera år utan nämnvärd toleransökning (fast det ger enligt min upplevelse en svårare situation att sluta i)
Tagit 30mg och druckigt en starköl. Hur gör jag för att bästa få hallisar?

35mg tog jag utan tolerans, skall jag bara hålla vaken och sen kommer hallisarna eller hur är det?
Senast redigerad av HeligKossa 2015-10-23 kl. 10:54.
Citera
2015-10-23, 10:59
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa

35mg tog jag utan tolerans, skall jag bara hålla vaken och sen kommer hallisarna eller hur är det?
Tryck i dig lite mer så skall det nog bli lite hallisar.
Citera
2015-10-23, 11:24
Medlem
Citat:

Antingen blir du fullare med 2 öl till eller så tar du 2 piller till, enkel retorik med huvudsakligen ett fokus på större dos större påverkan, stilnoct ger större risk för hallisar men å andra sidan är det kortare halveringstid på dem så större dos krävs. Har endast ballat ur (vakna upp med blomkålsöra+inflammation i detsamma och upptäcka att man både stulit och bajsat på grannens katt) på stilnoct, inte imovane som jag upplever i rekreationellt syfte liknar mer sedativ bensodiazepin...
Senast redigerad av lolicon 2015-10-23 kl. 11:27.
Citera
2015-10-23, 11:48
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Antingen blir du fullare med 2 öl till eller så tar du 2 piller till, enkel retorik med huvudsakligen ett fokus på större dos större påverkan, stilnoct ger större risk för hallisar men å andra sidan är det kortare halveringstid på dem så större dos krävs. Har endast ballat ur (vakna upp med blomkålsöra+inflammation i detsamma och upptäcka att man både stulit och bajsat på grannens katt) på stilnoct, inte imovane som jag upplever i rekreationellt syfte liknar mer sedativ bensodiazepin...
Så 35mg imovane skall räcka att börja trippa på? Sitter med min andra klippta öl nu och svalt 5 muskotnöt piller. ska fan i mig trippa om jag så inte har droger till det.
Citera
2015-10-23, 13:02
Medlem
HeligKossas avatar
Ska man verkligen inte känna något mys på 35mg? Behöver det verkligen så mycket för att man ska bli flummad/skev/TRIPPIG.
Citera
2015-10-23, 13:14
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Tryck i dig lite mer så skall det nog bli lite hallisar.
Har inte fler imovane 2 öl gjorde mig ingenting så jag klippte 6 muskotnötter på affären och inväntar effekt från den
Citera
2015-10-23, 13:15
Medlem
Citat:
Ska man verkligen inte känna något mys på 35mg? Behöver det verkligen så mycket för att man ska bli flummad/skev/TRIPPIG.
Det är inte alla som får hallucinationer av imovane/stilnoct. Jag har aldrig fått några riktiga iaf, lite "fladder i ögonvrån" som mest.
Citera
2015-10-23, 13:53
Medlem
HeligKossas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netzach
Det är inte alla som får hallucinationer av imovane/stilnoct. Jag har aldrig fått några riktiga iaf, lite "fladder i ögonvrån" som mest.
Blev inte ens skön på 35mg Vilken dos behöver man för att bli skön?
Citera
2015-10-23, 14:59
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Blev inte ens skön på 35mg Vilken dos behöver man för att bli skön?

Jag blir skön på ca 30mg. Det är bara att höja dosen. Man kan fylla på med mer om man inte känner nåt.
Citera
2015-10-23, 15:11
Bannlyst
Varför använder ni imovan för att "bli skön" på ens? verkar ju sån jävla waste för man behöver så mycket jämfört med annan riktig benso.
Citera
2015-10-23, 15:16
Medlem
Angående dessa två ämnen enbart för att sova på, så har jag testat båda två och kommit fram till att Stilnoct slår Imovane med hästlängder.

Det är bara för arbetslösa datorspelsnarkomaner som Imovane antagligen hjälper mer, eftersom dessa personer aldrig behöver gå upp tidigt på morgonen särskilt regelbundet, vilket gjort att dygnen tillslut blivit fuckade, varpå de efter hand får sömnen uppdelad på en "riktig natt" med några timmars sömn och en "vila" med några timmars sömn, problemet är bara att personen inte vet vilket av dom två som är vad.

För människor som verkligen behöver sömnpiller (t.ex. ångest, depression m.m.) så är Stilnoct det enda som ska behövas.

Imovane ger bara en enkel utväg för en felkonstruerad vardag.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in