2015-10-21, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NurseJackie
På 10mg bara?? Får väl härda ut till det blir sovdax då

Njae, som färsk hade jag lite koll på vad som hände på 10mg, men det är fortfarande rätt starka tabletter när det gäller att fucka med ens syn / hallucinerar o sånt. På 20-30mg blir dom flesta , vana eller inte, helt bortblåsta. Stilnoct är lurig som fan iaf.

Du kanske kan prova att dela o ta en halv 10'a o vänta 20 min och se hur du känner? Sen ta andra halvan om du tycker det var riktigt svagt
Senast redigerad av Xodiac 2015-10-21 kl. 20:02.
Citera
2015-10-21, 20:35
Medlem
NurseJackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xodiac
Njae, som färsk hade jag lite koll på vad som hände på 10mg, men det är fortfarande rätt starka tabletter när det gäller att fucka med ens syn / hallucinerar o sånt. På 20-30mg blir dom flesta , vana eller inte, helt bortblåsta. Stilnoct är lurig som fan iaf.

Du kanske kan prova att dela o ta en halv 10'a o vänta 20 min och se hur du känner? Sen ta andra halvan om du tycker det var riktigt svagt

Ok tack, ja nu är ju i alla fall snart dags att sova
Citera
2015-10-21, 20:59
Medlem
GonerStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xodiac

Min ångest biter dom på och jag får inga hallucinationer.
Citera
2015-10-21, 21:47
Medlem
NurseJackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Min ångest biter dom på och jag får inga hallucinationer.

Tog först en, efter 30 min ungefär tog jag en halva till, tycker det känns ganska skönt nu
Citera
2015-10-21, 22:05
Medlem
NurseJackies avatar
stilnoct

Å nu rök den andra halvan ned, alltså 20mg sammanlagt , tycker jag har bra koll såhär långt ,,,

Jag vet inte om läst detta här eller drömt, men någon skrev , eller sa att man kunde boosta med röd grapefrukt. Kan det vara så?
Senast redigerad av NurseJackie 2015-10-21 kl. 22:07. Anledning: glömt
Citera
2015-10-21, 23:46
Medlem
NurseJackies avatar
Å nu ramla 3an ned så 30 mg stilnoct alltså, funkar bra, kan skriva, se på tv, ser inga konstiga färger eller gubbar, känner mig bra, funderar nr 4
Citera
2015-10-22, 00:22
Medlem
Citat:
Å nu ramla 3an ned så 30 mg stilnoct alltså, funkar bra, kan skriva, se på tv, ser inga konstiga färger eller gubbar, känner mig bra, funderar nr 4
Efter 40 upplever jag som tröskelnivå för "ballaurflummad", fast jag har suttit i möte med 70mg zolpidem i kroppen framgångsfullt, endast ångestlindrad. Vad omgivningen tyckte om mig vet jag inte än idag men jag uppfattade mig som välklädd, vältalig och strukturerad.
Citera
2015-10-22, 00:28
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Efter 40 upplever jag som tröskelnivå för "ballaurflummad", fast jag har suttit i möte med 70mg zolpidem i kroppen framgångsfullt, endast ångestlindrad. Vad omgivningen tyckte om mig vet jag inte än idag men jag uppfattade mig som välklädd, vältalig och strukturerad.

Håller med. Vid 40-50mg börjar det hända grejer. Tom jag som har tolerans då jag ätit länge får riktiga hallucinationer där någonstans. Sen vet jag folk som måste äta det dubbla för samma effekt dock så det är lite individuellt.

Är det förresten fler än jag som känt andlig närvaro på Stilnoct? Vet att det låter flummigt och det är det också. Antagligen har det att göra med att hjärnan halvt som halvt är i dvala men det känns ofta som att det är andra personer i rummet, även om jag inte är det minsta rädd. Händer inte varje gång dock kan jag säga... Fast iofs har jag sett ufon och allt möjligt på det. Fuck nu saknar jag det bara för det (har uppehåll). Bästa psykedlikan enligt mig OM man kan hantera det...
Senast redigerad av populopidus 2015-10-22 kl. 00:31.
Citera
2015-10-22, 08:45
Medlem
NurseJackies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon

Nöjde mig med 3, behagligt lugn o sedan skön sömn, imorgon blir det lite flunitrazepan 1mg.
Citera
2015-10-22, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Är det förresten fler än jag som känt andlig närvaro på Stilnoct? Vet att det låter flummigt och det är det också. Antagligen har det att göra med att hjärnan halvt som halvt är i dvala men det känns ofta som att det är andra personer i rummet, även om jag inte är det minsta rädd. Händer inte varje gång dock kan jag säga... Fast iofs har jag sett ufon och allt möjligt på det. Fuck nu saknar jag det bara för det (har uppehåll). Bästa psykedlikan enligt mig OM man kan hantera det...
Jag har mottagit tankeöverföring på stilnoct, satt en kväll med dåvarande flickvän och snortade piller och knullade, så dyker ett konstigt ord upp i huvudet, övertygad om att någon sa det men så var fallet ej. Som svar på frågan så ja, jag har upplevt astral kraft starkare än vid nyktert tillstånd, påverkad av z-analoger.

Citat:
Nöjde mig med 3, behagligt lugn o sedan skön sömn, imorgon blir det lite flunitrazepan 1mg.
Bra, det är såvitt jag vet maxdos i läkarsammanhang...
Citera
2015-10-22, 11:10
Bannlyst
Fan vad soft imovan var för just sömn, det slog stilnoct med hästlängder. Första gången på 2 år nu som jag har lyckats sova 8 hela timmar. Får bli att köra 2st imovan varje natt nu, hoppas inte toleransen ökar.. ska t.om prova att köra 1 imovan per natt, se om kanske det räcker istället
Citera
2015-10-23, 07:47
Bannlyst
Nån som vet hur många dagars paus man måste ha på imovan för att inte öka toleransen något speciellt? Om man bara ska ha för sömnen

Kan man ta 2x 7.5mg 2 dagar irad, sen 3 dagars paus o fortsätta i den takten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in