2015-10-06, 22:51
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Nej, men jag vet att det finns människor som t.o.m får flytta p.g.a detta faktum.

Hur vet du om dessa personer är i majoritet eller i minoritet?
Citera
2015-10-07, 09:27
Medlem
Ingen som tyckte det var lite lustigt att Vendela inte kände av barnet i senaste avsnittet? De fick säga det till henne, och då hittade hon henne.
Citera
2015-10-07, 10:29
Medlem
meramans avatar
Citat:
Jag vet inte om du redan har glömt det men jag skrev i ett tidigare inlägg att jag inte ville ha någon ytterligare diskussion med dig.

Så när frågorna blir obekväma så väljer du att ignorera dem som ställer frågan? Det visar ju enbart att du inte är seriös överhuvudtaget och din trovärdighet därmed är noll.
Citera
2015-10-07, 10:36
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Hur vet du om dessa personer är i majoritet eller i minoritet?
Det är inte vanligt men många deltagare i t. ex "Det Okända" har ju ibland vittnat om så stora störningar i sitt hem så att det har blivit omöjligt att leva där.
Citera
2015-10-07, 11:52
Medlem
meramans avatar
Citat:
Det är inte vanligt men många deltagare i t. ex "Det Okända" har ju ibland vittnat om så stora störningar i sitt hem så att det har blivit omöjligt att leva där.

Och ändå lever dom kvar där. Hur många deltagare i det okända har flyttat från sina bostäder?
Senast redigerad av meraman 2015-10-07 kl. 12:05.
Citera
2015-10-07, 12:16
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Och ändå lever dom kvar där. Hur många deltagare i det okända har flyttat från sina bostäder?
Det är ju tack vare "Det Okända" dom kan bo kvar!
Citera
2015-10-07, 14:53
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Att ha kontakt med andar är ingenting man väljer och de flesta skulle nog vilja vara utan dessa upplevelser eftersom det kan vara mycket skrämmande.

Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Som sagt, googlar man finns det mängder av råd hur man stänger ner medialt etc så nog finns det en valmöjlighet eftersom man får anta att de som ger råden anser sig arbeta med andlighet.

Och se där, i senaste avsnittet ca 21.30 och ett par minuter framåt ger Vendela Cederholm instruktioner i en sån teknik. Kanske lite tokigt med tanke på programmets koncept, om alla som är så terroriserade av andar att de inte står ut lär sig att stänga ner blir väl inga tv-teamsugna hemsökta kvar?

Citat:
Ursprungligen postat av killercan1
Ingen som tyckte det var lite lustigt att Vendela inte kände av barnet i senaste avsnittet? De fick säga det till henne, och då hittade hon henne.

Men det måste både du och jag ha missuppfattat, inget medium har någonsin fått upplysningar av tv-teamet!

,
Citera
2015-10-07, 16:35
Medlem
meramans avatar
Citat:

Ja men ingen av dom HAR flyttat. Du pratade tidigare om folk som har flyttat men vill/kan inte uppge någon källa på det.

Antaganden och gissningar är inte automatiskt en sanning
Citera
2015-10-07, 18:15
Medlem
Citat:

Men nu får du väl ge dig
Citera
2015-10-08, 12:08
Medlem
Citat:

Men man får inte glömma att det kan vara överdrivet av ren rädsla.

" oj, nu spökar det visst överallt och i alla hörn och varje gång jag blinkar så ser jag något läskigt. "

Å sen kan det vara bara 2-3 andar som är på besök och en ( 1 ) är den gode.

Oftast vill andarna inget ont utan de sitter bara fast.

allt gott till dig enfindam
Citera
2015-10-08, 12:10
Medlem
Citat:

Det har du helt rätt i, att medier kan komma dit och städa upp och de kan bo kvar.
Citera
2015-10-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman

Ingen har fört statistik så att säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in