2015-09-29, 15:50
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Hej!

Undrar om det är vanligt att få hallucinationer på E? Fick det när jag tog det för ett tag sen, tyckte inte alls det var läskigt utan ganska kul. Blev lite stora öron på folk och sådär så inte värsta hallisarna, men vet inte alls om det är vanligt på E att få det?
Citera
2015-09-29, 15:53
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Det här med påfyllningar under kvällen. Vet att en påfyllning fungerar bra om man tar minst samma dos. Men en tredje har jag för mig inte kanske är så bra?

Sen undrar jag, kan det bli lite väl mycket om man delar en etta MDMA på två pers under en kväll? Alltså i så fall om man utgår från det jag skrev att man droppar 250 mg+250 till senare. Vi är vana med såna här saker, jag har gjort det förut är jag ganska säker på (längesen) men tror att jag delade upp det på ett ganska dumt sätt så fick som bara den där kicken av första doseringen.
Utan att veta av egen erfarenhet har jag läst att man ska utgå ifrån 2mg/kg man väger i första dosen. Sen när det börjar kicka in och peaken börjar kan man ladda på med hälften av första doseringen. Att dubbla låter lite väl, men är som sagt inte erfaren utan bara påläst.
Citera
2015-09-29, 16:27
Medlem
Hydrobromides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Hej!

Undrar om det är vanligt att få hallucinationer på E? Fick det när jag tog det för ett tag sen, tyckte inte alls det var läskigt utan ganska kul. Blev lite stora öron på folk och sådär så inte värsta hallisarna, men vet inte alls om det är vanligt på E att få det?

De finns många Ecstasy kopior som innehåller hallucinogena rc substanser, dock kan även knappar tryckta med den snarlika men mer hallucinogena substansen MDA ge ett mer "trippy" rus, de vanliga hallisarna man får på rent MD är väl mest synfältsflimmer och kraftfullare/livligare färger.
Citera
2015-09-29, 17:04
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrobromide
De finns många Ecstasy kopior som innehåller hallucinogena rc substanser, dock kan även knappar tryckta med den snarlika men mer hallucinogena substansen MDA ge ett mer "trippy" rus, de vanliga hallisarna man får på rent MD är väl mest synfältsflimmer och kraftfullare/livligare färger.
Okej, tack. Tror du att jag kan ha fått hallisarna för att jag tog E två dagar i rad?
Citera
2015-09-29, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Okej, tack. Tror du att jag kan ha fått hallisarna för att jag tog E två dagar i rad?

Det går absolut att få väldigt kraftfulla OEVs och CEVs på MDMA , utan tvekan.
Det är allmänt känt. Att alla man tittar på fått glasögon är en vanlig hallis, jag får det nästan alltid vid doser över 350 mg. Det beror på att kroppen omvandlar MDMA till MDA vid större doser. MDA är trippigare än MDMA och ruset sitter i längre.
Citera
2015-09-30, 00:04
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Det går absolut att få väldigt kraftfulla OEVs och CEVs på MDMA , utan tvekan.
Det är allmänt känt. Att alla man tittar på fått glasögon är en vanlig hallis, jag får det nästan alltid vid doser över 350 mg. Det beror på att kroppen omvandlar MDMA till MDA vid större doser. MDA är trippigare än MDMA och ruset sitter i längre.
Aha där ser man, det förklarar ju saken. Tack för svaret!
Citera
2015-09-30, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Har köpt mig lite mdma som jag tänkt ta med min flickvän. Är första gången för henne och hon är väldigt försiktig av sig. Hon vägrar ta det om vi inte testar det så det är riktig mdma, jag är lite mindre försiktig av mig så skulle kunna ta det ändå men så blir det inte nu. Vill bara höra vart jag kan köpa mig ett test kit och få hem det så snabbt som möjligt? Sett många utländska sidor men lär ju ta sin tid och planen är att ta det nästa helg då det passar bra för båda oss då båda är lediga från jobb och pluggande.

Smoketower.com skickar väl inom landet som jag fattat... har ez för mdma... om ni är rädda för pmma/pma visar det brunt i ett ez för ketamin. .. ( rätta mig om jag har fel här)

Mvh
Citera
2015-09-30, 09:16
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Det här med påfyllningar under kvällen. Vet att en påfyllning fungerar bra om man tar minst samma dos. Men en tredje har jag för mig inte kanske är så bra?

Sen undrar jag, kan det bli lite väl mycket om man delar en etta MDMA på två pers under en kväll? Alltså i så fall om man utgår från det jag skrev att man droppar 250 mg+250 till senare. Vi är vana med såna här saker, jag har gjort det förut är jag ganska säker på (längesen) men tror att jag delade upp det på ett ganska dumt sätt så fick som bara den där kicken av första doseringen.

Nån fler som kan uttala sig?
Citera
2015-09-30, 11:14
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Jag hade kört på 250 mg + 125 + 125
Citera
2015-09-30, 12:03
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Jag hade kört på 250 mg + 125 + 125

Jaså! Trodde att om man tog en mindre andra dos att det knappt skulle ge effekt? Bara att man blir mer vaken liksom.
Citera
2015-09-30, 17:51
Medlem
DrKokss avatar
Citat:
Jaså! Trodde att om man tog en mindre andra dos att det knappt skulle ge effekt? Bara att man blir mer vaken liksom.

Jag har aldrig fått samma rus vid en påfyllning som vid första bomben. Dock tagit mindre doser vid påfyllningarna för att upprätthålla det sköna ruset. Har polare som tagit för lite vid första omgången och sedan inte kunnat få den riktiga kicken i efterhand så se till att ta typ 200 mg i första bomben!
Citera
2015-09-30, 18:03
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Max en påfyllning.

250 mg är för övrigt höga doser - mycket större än vad jag personligen skulle ta ens utan påfyllning - men det är förstås en smak- och toleransfråga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in