Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-02-20, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentless666
Tänkte ta ectasy för första gången ikväll och dra ut på krogen. Var i stockholm ska man dra? Tyvärr får jag inte med mig någon för ingen är sugen på att festa, jobbar eller kan helt enkelt inte. Har ni några förslag? Om det är några andra som också ska ut och festa så hör gärna av er om jag kan hänga på är en skön och rolig typ från de norra delarna af svea rike.

Edit: och äre ok att ta E efter ha tagit lite heroin och några ikto imorse? Kommer ta ectasyn typ vid 21 så

Som tidigare postare redan sagt: skit i o ta e på fucking krogen...

Först o främst finns det stor risk för att åka fast. När man precis börjat använda droger är man helt oförsiktig och döljer det inte ett skit. Man vill inte åka fast och sen ha det efter sig i 5 år.

Sen för det andra så finns det så mycket bättre miljöer där omgivning är förstående och accepterande (läs: rave). På krogen kommer du framstå som apan som alla kollar på. Visserligen kommer folk vara nyfikna och undra hur fan han kan ha så roligt och vem det är men du sticker ut alldeles för mycket, i synnerhet om det är första gången, och folk kommer förmodligen i allmänhet att tycka att du är konstig.

Kom ihåg: Svenssons i allmänhet knarkar inte. Det är väldigt få som gör det om man faktiskt jämför med hur många som är ute och krökar.

Så in conclusion: hitta ett lämpligt rave via facebook och ta det där istället. Och sköt det snyggt så blir alla nöjda och glada =) !
Citera
2016-02-21, 02:01
Medlem
Relentless666s avatar
Okej, tack för svaren. Tur att jag inte drog då. Men jag är ingen rave människa och har ingen aning hur tusan jag hittar rave utan att låta som någon jävla undercover snut. Hur är det att bara ta ecstasy själv? Rätt trist kan jag tänka mig. FÅr försöka hitta en brud att ta det med.
Citera
2016-02-21, 04:58
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Okej, tack för svaren. Tur att jag inte drog då. Men jag är ingen rave människa och har ingen aning hur tusan jag hittar rave utan att låta som någon jävla undercover snut. Hur är det att bara ta ecstasy själv? Rätt trist kan jag tänka mig. FÅr försöka hitta en brud att ta det med.
Skönt och höra att du tog ditt förnuft till fånga. Det är inte ens värt att försöka ta E på en krog i Sverige, verkligen bara så dumt att leka med elden. Ta hellre själv hemma, kan lova att du får en bättre tripp om du dukar upp med mycket saker som du gillar och kan utforska.
Citera
2016-02-21, 09:46
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Skönt och höra att du tog ditt förnuft till fånga. Det är inte ens värt att försöka ta E på en krog i Sverige, verkligen bara så dumt att leka med elden. Ta hellre själv hemma, kan lova att du får en bättre tripp om du dukar upp med mycket saker som du gillar och kan utforska.

Jag har tagit E själv många gånger , det kan faktiskt vara riktigt trevligt bara man har
bra ljud i stereon Fast klart är ju trevligt om man är fler
Citera
2016-02-21, 20:34
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Ett enormt utsöndrande av serotonin är helt enkelt inte någonting allas hjärnor kan hantera, eftersom att tillståndet är allt annat än naturligt. Denna utsöndring skall enbart ske långsamt, men eftersom att ecstasy skickar en signal åt serotoninreceptorerna att det är dags att tömma mycket serotonin så blir hjärnan överväldigad och effekten du upplever är helt enkelt att din hjärna kommer såpass ur balans att den inte kan hantera vad som sker. Du borde absolut aldrig röra substansen om du får dessa effekterna, jag spekulerar följande; risken för neurologisk skada kan vara större för dig än för personer som inte upplever de effekter du gör.

Jaså? Trodde MDMA forcerade ut 5-HT, som visst aktiverar serotoninreceptorer. Men det knepiga är att jag är ett monster när det kommer till LSD, DMT, Svamp m.m. Brukar ta 10 gånger mer än mina vänner och uppleva ego-död eller komma väldigt nära. lol. Det borde ju vara simulerad serotonergt syndrom?

Det måste finnas fler signalsubstanser inblandade. Min egen hypotes är att jag har för mycket noradrenalin och adrenalin och metaboliserar dessa (från tyrosin till l-dopa till dopamin till dem m.m). Jag kan ju trots allt inte sova och är väldigt uppjagad jämnt.

Kommer aldrig ta MDMA frivilligt för övrigt.
Citera
2016-02-21, 21:46
Medlem
uuy1851s avatar
Jag menar att jag är en ultrasnabb metaboliserare. Jag är trött och skrev fel. ** correction **
Tja för nu.
Citera
2016-02-21, 22:05
Medlem
Relentless666s avatar
Det kanske är en dum fråga, men om vi säger att jag skulle stanna hemma och ta ecstasyn själv, vad kan man göra typ? Funkar det att spela tv/dator-spel eller är det kanske inte rätt drog för det? Sjävklart ska jag ju lyssna på massor utav musik. Men måla? Ah, jag vet inte hur jag ska göra. Jag trodde många tog E och drog på krogen. Får försöka hitta någon att ta det med. Ska försöka övertala en brud
Citera
2016-02-21, 23:06
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Det kanske är en dum fråga, men om vi säger att jag skulle stanna hemma och ta ecstasyn själv, vad kan man göra typ? Funkar det att spela tv/dator-spel eller är det kanske inte rätt drog för det? Sjävklart ska jag ju lyssna på massor utav musik. Men måla? Ah, jag vet inte hur jag ska göra. Jag trodde många tog E och drog på krogen. Får försöka hitta någon att ta det med. Ska försöka övertala en brud
Att sitta själv framför datorn och spela spel låter verkligen som ett dåligt val i mina öron. Det lämpar sig bäst i sällskap med människor du uppskattar - oavsett om det är i hemmets lugna vrå eller på en ravefest.
Citera
2016-02-22, 00:05
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:

Fram med påsen på bordet så kommer dem flockandes... Personligen spottar jag på beteendet. Vill du ha mitt knark eller min vänskap tänker jag då. Men det är inga bra kvinnor. Attraktiva, visst, falska, ohja. Jag brukade sälja väldigt mycket MDMA och Ecstasy förut. Väldigt mycket.

MDMA är DEFINITIVT mest poppis bland kvinnor för övrigt. Det finns de som inte är som jag nämnde ovan. Men det är ingen som kommer flockas för att du har bra knark. Du kan se ljuset emmittera från hennes hjärta som en ljusexplosion lik en supernova pulsera - och du kanske förstår vad jag menar när jag säger att dem är så otroligt vackra. Man kan vara så långt bort men ändå så jävla nära. Deras ljus lyser över horisonten när solen går ner. Som en stjärna av ljus, så kommer den känslan aldrig slockna förrän livet tar slut. Jag älskar er. lol. Men jag förväntar mig eller vill inte ha något tillbaka.

Ett leende är som att få 10 miljoner kronor cash för mig. Jag har dött och återvänt flera gånger. Kärlek ut i världen är min livsfilosofi - och världen svarar tillbaka <3 Jag älskar er.

Nej jag är inte MDMAd. Jag är nära Nirvana, men tillåter mig inte gå in där igen för jag är rädd att jag aldrig återvänder. Ni som vet ni vet. Ni andra, jag är ingen profet, jag är inte "den som vet", men jag vet om att perceptionens medvetna närvaro bara är egots hallucination av sig själv för att dölja den från vilken enorm storhet som gömmer sig... Oändligt medvetande, oändlig tid, ändlig rymd, svarta hål driver inflationer? En sak är iaf säker - Universum hänger ihop likt 4 ringar inuti varandra. De täcker inte samma kvanttillstånd, men symmetrin är allt annat än obruten. Därmed entropi <3

Men jag vill inte till Nirvana. Världen har ingen plats för en sådan dåre... Kanske om man lever i exil i ett tempel nånstans. Men det är 5-10 år fram i tiden dessvärre... Jag är permanent trippad sen jag var 13 år gammal. Alla koncept om människa är borta och jag har fått se världen som den egentligen är helt oskyddad från informationen. Det gjorde ont först. Nu är det en rush, en naturlig våg av kärlekseufori.

Kalla mig pajas, jag ger er virtuella kramar tillbaka

Läs Max Plancks Law on Distribution of Energy in the Normal Spectrum för mer detaljerad info.

Hej
Senast redigerad av uuy1851 2016-02-22 kl. 00:15.
Citera
2016-02-23, 21:27
Medlem
Punklivs avatar
Började med Sertralin i morse, 50 mg. Fick sedan ett erbjudande om att få lite MDMA skickat till mig och det kan jag inte tacka nej till, så jag tar ett uppehåll på Sertralinet för att ta MDMA-oskulden. Eftersom jag bara tagit SSRI:n en gång borde det räcka med att vänta till fredag eller lördag va?
Citera
2016-02-23, 22:06
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Började med Sertralin i morse, 50 mg. Fick sedan ett erbjudande om att få lite MDMA skickat till mig och det kan jag inte tacka nej till, så jag tar ett uppehåll på Sertralinet för att ta MDMA-oskulden. Eftersom jag bara tagit SSRI:n en gång borde det räcka med att vänta till fredag eller lördag va?
har du bara tagit en tablett så borde det ju inte vara några problem
tycker jag . Är värre om du ätit ssri en längre tid då kan man få vänta
länge innan man kan få ut full effekt av mdma igen.
Borde vara lugnt
Citera
2016-02-24, 12:15
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankmine
har du bara tagit en tablett så borde det ju inte vara några problem
tycker jag . Är värre om du ätit ssri en längre tid då kan man få vänta
länge innan man kan få ut full effekt av mdma igen.
Borde vara lugnt

Perfekt! Den här veckan kommer kännas väldigt lång, haha!

Hur lång tid efter MDMA-sessionen bör jag vänta innan jag börjar med Sertralin igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in