Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-11-02, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Vet du ens vad som händer i hjärnan när du överdoserar MDMA? Lär dig använda skiten ansvarsfullt. Dra åt helvete din skitunge, "kicka" på du.

Mdma säger åt serotoninreceptorerna att släppa ut serotonin och dopamin i kroppen, en överdos på mdma, skulle isåfall vara uppmot 1000mg mdma, jag tror dock det krävs mycket mer under en kväll och på samma gång, och det måste isåfall ske under ett långvarigt bruk och inte under en kväll, plus att du skulle märka jättetydligt att du brännt receptorerna.

En överdos sker inte på två E, så du har ingen aning om vad du snackar om, och jag är inte mycket till unge kan jag tala om för dig.

Så du kan nog ta o läsa på lite om hur mycket som krävs för överdos av mdma, innan du öppnar dig på flashback. Du får nog ta kanske 15 E för att nå en överdos av mdma, men då skulle du ändå spy upp allt innan allt hinner lösas upp i magen. Läs mer prata mindre, ta dig i röven, chiao.
Citera
2016-11-02, 12:44
Medlem
Det var då jävlar vilket juvenilt jidder i tråden. F.ö är det pissvårt att OD:a så hårt, sen sa man väl att LD50 för MDMA var 7500mg. Det är både en, två och 20 knappar det. Den mest logiska förklaringen är att FB-knappen var besudlad med någon skitanalog som jag sa innan. E är fuckat och det är alltid 50/50 att du/ni/någon poppar råttgift. Tråkigt.
Citera
2016-11-02, 20:25
Medlem
Hej alla!

Jag har rollat 2 ggr i år (ren MDMA), mina 2 första gånger med 4 månader mellan gångerna. Första gången var underbar...andra med, hade dock lite ikto i kroppen från gårdagen, andra gången jag använde MDMA blev jag rätt sliten och mådde inte direkt bra dagarna efter. Inga refils eller överdrivna doser. Undrar om crillecrille eller någon erfaren kan svara om nedgången blir värre för varje gång. Tänkte vänta iaf ett halvår till nästa gång ( det har nu gått +3 månader sedan 2a rollningen). Jag tycker MDMA är en grym substans att bara ligga o njuta på och har köpt mig en ny påse och självklart testat gav fullt utslag på EZ testet för MDA/MDMA så det är rätt grejjer köpt av en seriös säljare. Så mina frågor lyder :

* Blir MDMA värre dagen efter med tiden?
* Är ett halvår rimligt att vänta mellan gångerna?
* Första gången tog jag 150mg andra gången 170mg, är det en lagom dos för en 1,81 lång 95 kilos grabb ?
Citera
2016-11-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillwaiting
Det var då jävlar vilket juvenilt jidder i tråden. F.ö är det pissvårt att OD:a så hårt, sen sa man väl att LD50 för MDMA var 7500mg. Det är både en, två och 20 knappar det. Den mest logiska förklaringen är att FB-knappen var besudlad med någon skitanalog som jag sa innan. E är fuckat och det är alltid 50/50 att du/ni/någon poppar råttgift. Tråkigt.

Ja jag vet inte, kom ju nån efterbliven snubbe o börja jiddra, som tror han vet allt, haha. ja det är sant, men E:na här brukar va rätt bra!
Citera
2016-11-03, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hej alla!

Jag har rollat 2 ggr i år (ren MDMA), mina 2 första gånger med 4 månader mellan gångerna. Första gången var underbar...andra med, hade dock lite ikto i kroppen från gårdagen, andra gången jag använde MDMA blev jag rätt sliten och mådde inte direkt bra dagarna efter. Inga refils eller överdrivna doser. Undrar om crillecrille eller någon erfaren kan svara om nedgången blir värre för varje gång. Tänkte vänta iaf ett halvår till nästa gång ( det har nu gått +3 månader sedan 2a rollningen). Jag tycker MDMA är en grym substans att bara ligga o njuta på och har köpt mig en ny påse och självklart testat gav fullt utslag på EZ testet för MDA/MDMA så det är rätt grejjer köpt av en seriös säljare. Så mina frågor lyder :

* Blir MDMA värre dagen efter med tiden? Svar: Det är ganska individuellt, jag känner mest att man vänjer sig, vissa gånger blir man lite deppig, andra inte.
* Är ett halvår rimligt att vänta mellan gångerna? Svar: Ja det är bra!
* Första gången tog jag 150mg andra gången 170mg, är det en lagom dos för en 1,81 lång 95 kilos grabb ?
Svar: också individuellt, jag är 1.85 väger 80kilo , och jag tar alltid minst 200mg, igår slängde jag i mig 400mg
Citera
2016-11-04, 18:34
Medlem
Hej alla kan någon förklara vad som gick fel för mig.....

Drack 5-6 öl ute en kväll och när jag kom hem vid midnatt ville jag rulla för första gången.

Hade rent MDMA (0,8-1g) som jag mätte upp i 5 lika stora högar. (~150mg-200mg) och bombade en av högarna. Efter ca 30-40min kom spyan från ingenstans (som jag läst skett vid comeup) och efter ca 1h skakade mina ögon och pupillerna vidgades. Hade energi och rökte cigg fram till 06 och lyssnade på musik men kände i ärlighetens namn ingen eufori. Notera att jag DESSUTOM fyllde på 50mg till efter 2h.

Vad gick fel? tar ej SSRI, röker cb en gång per dag
Senast redigerad av iammrbean 2016-11-04 kl. 18:37.
Citera
2016-11-04, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iammrbean

Drack 5-6 öl ute en kväll och när jag kom hem vid midnatt ville jag rulla för första gången.

Hade rent MDMA (0,8-1g) som jag mätte upp i 5 lika stora högar. (~150mg-200mg) och bombade en av högarna. Efter ca 30-40min kom spyan från ingenstans (som jag läst skett vid comeup) och efter ca 1h skakade mina ögon och pupillerna vidgades. Hade energi och rökte cigg fram till 06 och lyssnade på musik men kände i ärlighetens namn ingen eufori. Notera att jag DESSUTOM fyllde på 50mg till efter 2h.

Alkohol dämpar effekten av MDMA.
Citera
2016-11-04, 22:56
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boizza
Tjo jag behöver lite hjälp, jag kickade vääääldigr mycket och ofta förut för ca 8 månader sedan, och jag jag har inte kickat på dom 8 månaderna, men nu när jag kickade E så kickade jag 1 grön heineken och det är ca 200mg mdma i dom och jag kände att det var på gång ni vet men kom inte riktigt över gränsen, så efter 2 timmar väntan bestämde jag mig för o kicka en blå sköld som jag också hade med mig, och då jävlar blev jag sjuuukt dunder kickad, men eftersom det var efter ca 2 timmar som jag tog den gröna heineken. Så jag blev bara sjuuukt kickad i en och en halv timme typ. och detta har hänt förut när jag skulle kicka blå bullets, behövde ta 2 st där med.

så till min fråga, varför måste jag kicka 2 E för att bli kickad, är det för att jag kickad så mycket förut så jag förstört något i kroppen, t.ex serotoninreceptorerna. Eller har bara min tollerans ökat så jävla mycket eftersom jag kickade så mycket förut, snittade nog 8E på en helg och vi höll på så i ca 3 månader, det var precis när man hittat E och tycker det var amazing. snälla hjälp, tack boys n girls☺️❤️
Finns en Heinekenbatch som är svagare (~160 mg) och om du med "blåa sköldar" menar blå Dom Perignon så ligger dom på 240-260 mg, kan ha varit därför.

Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hej alla!

* Blir MDMA värre dagen efter med tiden?
* Är ett halvår rimligt att vänta mellan gångerna?
* Nej, det tycker jag inte. Men det kan vara individuellt.
* Ja, men du behöver inte vänta så länge.
* Ja.

Citat:
Ursprungligen postat av iammrbean

Druckit för mycket? Dålig set och setting?
Citera
2016-11-04, 23:00
Medlem
f30malmos avatar
Själv får jag inte mycket eufori av mdma heller. Kan vara individuellt kanske?
Däremot får jag det av vissa E, antagligen de med amfetamin i.
Citera
2016-11-05, 02:20
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Själv får jag inte mycket eufori av mdma heller. Kan vara individuellt kanske?
Däremot får jag det av vissa E, antagligen de med amfetamin i.
Har inte ätit så mycket E/MDMA, och har jag gjort det har det oftast varit i samband med LSD.
Men de gånger jag har tagit enbart MDMA/E så har jag snarare känt mig utslagen, överhettad och mysig än fartfylld och euforisk. Kanske var skit jag fick då, eller så tog jag lite för mycket. Vem vet...
Citera
2016-11-05, 02:22
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrakt
Har inte ätit så mycket E/MDMA, och har jag gjort det har det oftast varit i samband med LSD.
Men de gånger jag har tagit enbart MDMA/E så har jag snarare känt mig utslagen, överhettad och mysig än fartfylld och euforisk. Kanske var skit jag fick då, eller så tog jag lite för mycket. Vem vet...

Vet inte, men typ så blir det även för mig, fast minus mysig.
Citera
2016-11-05, 02:29
Medlem
Extrakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Vet inte, men typ så blir det även för mig, fast minus mysig.
Jag ifrågasätter dock ofta ifall jag blivit blåst/fått fejk (beställt från Flugsvamp). Då alla beskriver E som himlen på Jorden och mina (fåtal rus) ger känslan av att det ska bli för varmt och överväldigande (inte på ett positivt sett).

Möjligtvis ska jag plocka hem lite fler olika knappar och MDMA-kristaller och ge det ett till test, för jag hoppas fan inte det jag tidigare har upplevt har varit det folk menar med att vara E:ade (såvida jag inte överdoserat vid tillfällena).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in