Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-06, 10:42
Medlem
Sääbääs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spår av nötter
Kanske styr upp en E till mig själv här i dagarna. Eftersom jag är så mobbad och utan vänner så tänkte jag ta den ensam.

Hur funkar det? Jag tänkte bara vara hemma i huset och lyssna på hög musik för mig själv.

Nej men vet inte om jag vill gå ut första gången jag testar, fast helt ensam kanske blir lite tråkigt?

Ja det kommer bli tråkigt (i alla fall hade jag haft det). Ha en mobiltelefon eller bjud hem någon som du känner. Jag är nästan helt säker på att du kommer vilja prata med någon till 100%
Citera
2008-10-06, 13:39
Medlem
På nyheterna igår snackade om att priserna på E har halverats de senaste åren. Tycker att folk här på forumet snackar om 120-150:- för en knapp. Skulle priserna ligga på 300 spänn för ett par år sen?

Självklart beror detta på vart man bor men lät som om de prata om e generellt.
Citera
2008-10-09, 11:25
Medlem
ShokeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol
På nyheterna igår snackade om att priserna på E har halverats de senaste åren. Tycker att folk här på forumet snackar om 120-150:- för en knapp. Skulle priserna ligga på 300 spänn för ett par år sen?

Sedan när har nyheterna haft koll på något innom drog världen?
Citera
2008-10-09, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playadelsol

det du pratar om, gynnar inte dig.. om priset för dig legat på 100-150 så kommer det va så.
den du köper av, det är en annan grej.. om han helt plötsligt betalar 25kr st istelle för 45-50kr st så tjänar han bara mer pengar.. möjligen att han sänker priset på 10packen för att va lite snäll
Citera
2008-10-09, 18:18
Medlem
jagvillhas avatar
Intressant läsning
Citera
2008-10-09, 19:36
Medlem
wonkafools avatar
jättebra läsning, intressant
Citera
2008-10-10, 00:53
Medlem
Tja, det e inga problem att äta ett par imovane efter E kvällen va? vill bli klubbad direkt, lär kasta in några theralen å skit också, så ja sover rejält. men de e inge farligt me det va?
Citera
2008-10-10, 01:19
Medlem
zutman84s avatar
E

Jag tänkte köpa vita armani E, nån som har provat dom och vet hur bra dom är skala 1 till 10.
Jag har provat vita armani e men dom var falska så det var bara AT nästan riktig skit.

Och samma fråga om blå delfiner hur bra är dom skala 1 till 10.

Jag är mycket tacksam för svar!
Citera
2008-10-10, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zutman84
Jag tänkte köpa vita armani E, nån som har provat dom och vet hur bra dom är skala 1 till 10.
Jag har provat vita armani e men dom var falska så det var bara AT nästan riktig skit.

Och samma fråga om blå delfiner hur bra är dom skala 1 till 10.

Jag är mycket tacksam för svar!
Kan hjälpa dig lite. har ej testat dom själv men ett par polare har testat och dom är inte bra..
Citera
2008-10-10, 14:53
Medlem
zutman84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Kan hjälpa dig lite. har ej testat dom själv men ett par polare har testat och dom är inte bra..

Men dom kan va dom falska? när gjorde din kompis det??
Citera
2008-10-10, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zutman84
Men dom kan va dom falska? när gjorde din kompis det??
Det var väl för 2-3 månader sen när dem cirkulerade. Om du söker här på FB eller i denna tråden så ser du vad folk skrivit om dom...

Lycka till
Citera
2008-10-10, 18:35
Medlem
zutman84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Det var väl för 2-3 månader sen när dem cirkulerade. Om du söker här på FB eller i denna tråden så ser du vad folk skrivit om dom...

Lycka till

Tack för hjälpen! men alla säger olika om vita armani E.
Ja ja, men jag får prova och hoppas på god resultat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in