2015-09-23, 17:34
Medlem
Naknnas avatar
Får VDn immunitet blir han nog låst med Josefine. Då borde Marcos som också är immun få välja sedan. Sen grabbarna varav det blir dubbelt någonstans. Mos med skadeståndet får välja sist och splittra ett par. I det scenariot åker två ur Oliver-Johnny-Herman gänget (hoppas hoppas). Tror inte dem skickar ut Adrian.

Får Adrian immunitet blir han låst med Diddi, sedan händer samma sak som ovan förutom att Josefine väljer Mos framför VDn och en av de andra killarna också åker ut. Hoppas Mos får en chans att snacka ihop sig med de nya killarna så att han ställer sig brevid nån annan än Josefine. Eller så tänker dem kollektivt och martyriskt på gruppen, offrar sig själva och fortsätter göra tråktv ett tag till...
2015-09-23, 20:57
Medlem
igl0s avatar
Aldrig förstått, hur är uppläget om vem som får välja först? De känns som produktionen lyssnar hur snacket går i veckan, så tar dom de som är mest späning i att välja sist? Eller är de något annat jag missat?
2015-09-23, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Aldrig förstått, hur är uppläget om vem som får välja först? De känns som produktionen lyssnar hur snacket går i veckan, så tar dom de som är mest späning i att välja sist? Eller är de något annat jag missat?

Har ett vagt minne att någon från produktionen berättat att deltagarna skriver ned sitt val på en lapp innan tagningen så att man sedan kan lägga upp det så spännande som möjligt. Dvs de får inte ändra sig när det väl är live.
2015-09-23, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamenis
Har ett vagt minne att någon från produktionen berättat att deltagarna skriver ned sitt val på en lapp innan tagningen så att man sedan kan lägga upp det så spännande som möjligt. Dvs de får inte ändra sig när det väl är live.
Går de även ifrån efter varje val en person gör för att göra intervju?

T.ex när någon har två bakom sig så brukar det alltid vara intervju och sedan när h*n valt en så är det intervju igen fast h*n gråter. Spelas allt in efteråt och allt är skådespeleri eller hur går det till egentligen?
2015-09-23, 21:58
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
Går de även ifrån efter varje val en person gör för att göra intervju?

T.ex när någon har två bakom sig så brukar det alltid vara intervju och sedan när h*n valt en så är det intervju igen fast h*n gråter. Spelas allt in efteråt och allt är skådespeleri eller hur går det till egentligen?

Måste vara att de intervjuas efteråt och får berätta händelseförloppet. Ju längre in i slutet, då kommer krokodiltårarna.
2015-09-23, 22:14
Medlem
Kom hem nu, hur gör jag om jag vill se dagens avsnitt men börja om från början?
2015-09-23, 22:15
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pkj
Kom hem nu, hur gör jag om jag vill se dagens avsnitt men börja om från början?

gå in på tv3play eller Viaplay.
2015-09-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
gå in på tv3play eller Viaplay.

Tack! Trodde den var live där.
2015-09-23, 22:39
Medlem
Mikeyjamess avatar
Malin Gramer ska inte vara så överspacklad med smink
2015-09-23, 23:02
Medlem
Ett jävla fucking fuck-språk dom kör med,de små barnen.

Han fuckar henne
Nu är jag fuckad
Alla fuckar alla
Jag fuckar dom

Fuck asså
2015-09-23, 23:09
Medlem
dunias avatar
23 minuter in och den nya bruden har inte synts till!
2015-09-24, 05:25
Medlem
mau5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
23 minuter in och den nya bruden har inte synts till!
Hon är jävligt svår att missa hörru du..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in