Citat:
Ursprungligen postat av
blaha95
Ja precis, men ta en sån som Johnny, varför får inte han en chans till? han åkte ju inte ut på ett fair sätt.
Det borde ha varit han som kom in som sjuk denna vecka kan jag tycka, kan det vara så att de vill ha Adrian eftersom han drar upp tittarsiffrorna?
Sedan känner produktionen av vilka som kommer bli mest omtyckta och så klipps det och ibland vinklas på ett visst sätt. Såklart de tar in Adrian mot slutet, och en kompis till honom, ger dem immunitet för att skicka ut en stark, omtyckt spelare, för att göra andra populära deltagare och tittare arga. Har haft väldigt fel förut men jag tror det är Johnny som är babyn, så de kommer nog börja plocka ut jokrarna och in med gamla för maximal effekt.
Nu är programmet på "dess botten emotionellt" för att Oliver åkte och orginal spelarna nådde botten, ledsna, arga, ingen fest. Så kommer ett ljus nästa vecka i gammal spelare som kommer få med sig Herman och jämna ut det mellan orginalen mot Adrian/jokrarna.
Det är ett mer effektivt sätt än att ta in Johnny för att ta ut en joker, det blev mer dramatiskt; med att Oliver åkte blev det mer action, och laddat för ännu mer action och hämnd nästa vecka.
Sedan har vi dödsriket, och jag tror Jennifer och Oliver kommer bli hämtade, vilket verkligen leder till maximal effekt, dels för att en del blir överlyckliga medan andra (Adrian) inte kommer bli lika glada, vilket leder till nöjda tittare.