2015-10-24, 23:21
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wsop
Tycker det var bra att de skickade ut Adrian, men nu får man hoppas att det kommer in någon ny "Adrian"

Jag hoppas och tror att han kommer tillbaka. Kommer vara ännu tråkigare utan han och Johnny. Josefine sa ju att hon skulle bli "nya Adrian fast tjej". Pfft ingen kan bli som honom.
2015-10-24, 23:56
Medlem
en1kronas avatar
Varför hatar ni Adrian? Han gör ju PH intressant!
Sen så måste jag säga att Amanda är en av de snyggaste människan jag har sett! Älskar också Finland så det är väl kanske lite därför också. Men håller på henne från och med nu
2015-10-25, 07:30
Medlem
UtanEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona
Sen så måste jag säga att Amanda är en av de snyggaste människan jag har sett! Älskar också Finland så det är väl kanske lite därför också. Men håller på henne från och med nu

Fast jag tycker inte att han gjorde något intressant. Det enda han gjorde var att fjäska till sig immuniteter, men det var ju inget han kunde leva på i all evighet.

Han målade ju upp sig som någon stark spelare, men så var det ju inte. Han var beroende av tillfälligt starka partners, och när de inte fanns så rök han som en avlöning. Det är vare sig taktiskt eller intressant, bara trist.
2015-10-25, 13:39
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Är amanda latinsk? Hon är ju knappast riktig finne det syns ju lång väg.
2015-10-25, 14:06
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Är amanda latinsk?

Nej, hon är min.
2015-10-25, 14:30
Medlem
Puckoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UtanEkorre
Fast jag tycker inte att han gjorde något intressant. Det enda han gjorde var att fjäska till sig immuniteter, men det var ju inget han kunde leva på i all evighet.

Han målade ju upp sig som någon stark spelare, men så var det ju inte. Han var beroende av tillfälligt starka partners, och när de inte fanns så rök han som en avlöning. Det är vare sig taktiskt eller intressant, bara trist.

Fast, Paradise Hotel är ett spel som går ut på personliga relationer. Varje vecka en en gäst checkade in så skapade sig Adrian en relation med personen och lyckades fixa immunitet och diverse makter trots att hela gruppen hela tiden försökte övertala gästerna att gå emot Adrian och snackade otroligt mycket skit om honom. Om inte det är att vara en stark spelare vet jag inte vad en stark spelare är egentligen ?!

Jag tycker att han var jävligt underhållande och bidrog med betydligt mer än morsgrisen Hermansson och Oliver. Olivers beef med Adrian är det mest patetiska jag sett på länge, riktig nolla.
2015-10-25, 14:41
Medlem
TorrFlamingos avatar
Har väl aldrig (?) hänt att produktionen tagit tillbaka en person som åkt ur via parceremonin, men de kan nog göra ett undantag med Adrian för att rädda säsongen.
2015-10-25, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Har väl aldrig (?) hänt att produktionen tagit tillbaka en person som åkt ur via parceremonin, men de kan nog göra ett undantag med Adrian för att rädda säsongen.

Det händer ganska ofta.
2015-10-25, 15:37
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:

Har du inte ens kollat på årets säsong!? Den enda som kommit tillbaka än så länge är väl Hermansson och han åkte ut i just det, en parceremoni...
2015-10-25, 16:42
Medlem
UtanEkorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckoo
Fast, Paradise Hotel är ett spel som går ut på personliga relationer. Varje vecka en en gäst checkade in så skapade sig Adrian en relation med personen och lyckades fixa immunitet och diverse makter trots att hela gruppen hela tiden försökte övertala gästerna att gå emot Adrian och snackade otroligt mycket skit om honom. Om inte det är att vara en stark spelare vet jag inte vad en stark spelare är egentligen ?!

Jag tycker att han var jävligt underhållande och bidrog med betydligt mer än morsgrisen Hermansson och Oliver. Olivers beef med Adrian är det mest patetiska jag sett på länge, riktig nolla.

Nej det tycker jag inte. Att vara en stark spelare kan jag anse vara att skaffa sig en stark position som man in glida med. I det här har Adrian mest haft tur att t.ex. Mehdi har kommit in och räddat honom och sedan skaffat kortvariga allianser. Det var ganska givet att i första sekund som en immunitet INTE funnits tillgänglig så skulle han ryka direkt, vilket han också gjorde. Det tycker jag inte är det minsta starkt,kan man inte överleva en ceremoni kan jag anse att man är svag och ganska förutsägbar
2015-10-25, 16:48
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:

Jo, tror det hände både Eric och Smail förra säsongen. Denna säsongen var det ju Hermansson än så lämge, fast det hade ju med "keep om smiling" programmet att göra.
Fast jag tycker det är ovanligt lite som har kommit tillbaka denna säsongen jämfört med 2013-2014.
2015-10-26, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en1krona

Jag hatar honom för att han är från orten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in