2015-09-24, 14:17
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Ett jvla fucking fuck-sprk dom kr med,de sm barnen.

Han fuckar henne
Nu r jag fuckad
Alla fuckar alla
Jag fuckar dom

Fuck ass

r det s konstigt?

Alla som medverkar i frnedrings-TV r frstndshandikappade.

Alla tittar p sdana hr program pga att deltagarna alltid r efterblivna.
2015-09-24, 15:37
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastabollen
Knns som att produktionen har riggat fr att f ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens strsta gldjespridare. r rdd att Jonathan kommer att ta det hrt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra s att deras frhllande har strre chans att hlla efter tiden p paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gtt ned sig lite och inte visar Jonathan i bar verkropp och tighta kalsonger tillrckligt ofta. Skulle grna se en kvll dr deltagarna oljar in sig och poserar.

Jennifer r ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bsta personligheten. Helt klart flickvnsmaterial som lyfter programmet ngot oerhrt. Diddi r rolig som vanligt och gr s att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk flkt som gr igenom rutan p ett bra stt. Har goda mjligheter att bli folkkr och "Diddi" med hela svenska folket.

Emelie tycker jag r en blst bimbo. Varfr kan hon inte lta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort vldigt klart att han inte r ett dugg intresserad av hennes flsk. Emma borde sluta vara s jvla needy ver Johnny. Tror aldrig Johnny skulle slppa till fr en sdan flsk-stjrt. Hon borde trna mer s att hon kunde f en stjrt som Jonathan.

Hoppas inte Robin fr komma tillbaka. Det skulle vara trist fr stmningen i gruppen. Nr man ser p programmet vill man ju framfrallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen s vad gr han dr.

Du driver med oss va? Det mste du gra. Eller ser vi p tv olika program? Annars fr du grna bjussa lite p dom pillerna du knaprar som ndrar ens verklighetsuppfattning helt.
Man ser inte p PH fr att se tv killars vnskapliga/p grnsen till homosexuella relation byggas upp och bli starkare fr att dom ska f en chans att bli bztisar p utsidan.
Man ser inte p det fr att f se gldjespridare sprida gldje (vilket fr vrigt inte stmmer d Johnny r den strsta torrbollen av dom alla) inget djup i den mnniskan eller karaktr.
Man ser inte p PH fr att man vill att stmningen i gruppen ska vara god och alla ska va vnner och kramas till frukost och innan lggdags.
Man ser inte p PH fr att f se halvnakna inoljade yngre mn, om man r straight och man frsts.

Man ser p PH fr att det r drama, intriger, olika karaktrer ska frska leva tillsammans, lyteskomik, halvnakna/nakna snygga tjejer om man r straight kille, halvnakna snygga vltrnade killar om man r straight tjej.
Det r ett socialt experiment dr motpoler, extrema personligheter och karaktrer ska gra bra underhllande tv i form av det jag skrev om "Man ser PH fr att det r....." samtidigt som det ska bjudas p en del gongodis. Det r min mening iaf.

Jag tror skert du fr se Jonathan "Stewie Griffin" st och runka upp kuken eller flexa vid poolen. I vrsta fall kan du bara se dom gamla avsnitten igen och printscreena scenerna.

Adrian, Diddi str fr spelet och Marcos och rrmokaren r marionettdockor och detta r mnniskor som behvs ven om man kan bli provocerad av dom, srskilt Diddi. Men hon str fr 40% av underhllningsvrdet tycker jag. Adrian 30%, Marcos 10% och resten 10% tillsammans. Tycker inte PH levererar fullt underhllningsvrde som fr ett par ssonger sen s dom fr inte 100% av mig.
Sen behvs marionettdockor som rrmokaren frn trellehulla och Marcos fr att "spelarna" ska ha ngon att utnyttja och gra smutsjobbet t dom och frska balansera p trden att inte bli pkommen
att man utnyttjar dessa stackars grabbar och lter dom tro att dom r buddys och styr spelet.

Vad vi behver nu r en rival till Diddi som vgar prata framfr henne och inte bakom hennes rygg som dom andra tjejerna utan stake.
Och en till stark spelare som Adrian s han fr konkurrens. Rknar inte Marcos som hans konkurrens utan mer hans hgra hand och rrmokaren r Adrians bitch
2015-09-24, 18:02
Medlem
Det var dumt av Marcos att ge Adrian immunitet. Adrian hade sttt skert med Didriksson och William och Marcos hade kunnat stlla sig hos Emma och Emelie. Josefine hade valt Mos fre alla andra och Jonathan och Johnny hade kt ut.
2015-09-24, 18:19
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Hur lnga r karaktrerna? Adrian var ju bra mkt lngre n lille Marcos o d r han inte lng nd.
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Det var dumt av Marcos att ge Adrian immunitet. Adrian hade sttt skert med Didriksson och William och Marcos hade kunnat stlla sig hos Emma och Emelie. Josefine hade valt Mos fre alla andra och Jonathan och Johnny hade kt ut.
r det den feta som du menar? I s fall stmmer det nog rtt bra, vilka idioter...
2015-09-24, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Hur lnga r karaktrerna? Adrian var ju bra mkt lngre n lille Marcos o d r han inte lng nd.

r det den feta som du menar? I s fall stmmer det nog rtt bra, vilka idioter...

Adrian r ca 175 cm
2015-09-24, 18:43
Medlem
RashanBashans avatar
Mycket ex on the beach i veckans ph, 2 stycken ex, och "sitt ner i bten"
2015-09-24, 18:50
Medlem
Tobbsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamenis
Har ett vagt minne att ngon frn produktionen berttat att deltagarna skriver ned sitt val p en lapp innan tagningen s att man sedan kan lgga upp det s spnnande som mjligt. Dvs de fr inte ndra sig nr det vl r live.

Fungerar ungefr s ja. En deltagare fr vlja 3 st personer som den kan tnka sig st med. Ett 1:a , 2a o 3:e handsval. r frsta personen upptagen mste man g till sitt andra val , r andra upptaget mste man g till ditt tredje. r alla upptagna mste man g till sitt frsta val. S dr kan produktionen vlja i vilken ordning deltagarna ska vlja fr att gra det spnnande
2015-09-24, 18:55
Medlem
Citat:

Tror du inte att Mos med sitt skadestnd hade blockat Adrian och Diddi om Adrian varit utan immunitet. Ingen av de andra tjejerna hade vl valt Adrian?

Jag undrar vad Johnny gr nu nr hans bf r ute. Skulle inte frvna mig om han verger Mos och Oliver.
2015-09-24, 22:58
Medlem
Citat:
De visste ju inte Mos skadestnd. Bttre fr Adrian och vara safe.
2015-09-25, 16:21
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RashanBashan
Mycket ex on the beach i veckans ph, 2 stycken ex, och "sitt ner i bten"

haha fr ptsd frn saras utbrott
2015-09-25, 18:08
Medlem
fisken123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyhorse
haha fr ptsd frn saras utbrott

Hur ser ni nstkommande veckans avsnitt?
2015-09-25, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisken123
Hur ser ni nstkommande veckans avsnitt?
Om det nu gr, s har de nog viaplay fr <100kr i mnaden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in