Citat:
Ursprungligen postat av
kastabollen
Knns som att produktionen har riggat fr att f ut Johnny. Idiotiskt enligt mig att ta ut gruppens strsta gldjespridare. r rdd att Jonathan kommer att ta det hrt. Hade hoppats att de skulle ha mer tid med varandra s att deras frhllande har strre chans att hlla efter tiden p paradise hotel. Sedan tycker jag att programmet har gtt ned sig lite och inte visar Jonathan i bar verkropp och tighta kalsonger tillrckligt ofta. Skulle grna se en kvll dr deltagarna oljar in sig och poserar.
Jennifer r ju klart snyggaste tjejen med finaste kroppen + bsta personligheten. Helt klart flickvnsmaterial som lyfter programmet ngot oerhrt. Diddi r rolig som vanligt och gr s att de andra deltagarna inte bara sitter och solar vid poolen. En frisk flkt som gr igenom rutan p ett bra stt. Har goda mjligheter att bli folkkr och "Diddi" med hela svenska folket.
Emelie tycker jag r en blst bimbo. Varfr kan hon inte lta Jonathan vara ifred? Tycker han har gjort vldigt klart att han inte r ett dugg intresserad av hennes flsk. Emma borde sluta vara s jvla needy ver Johnny. Tror aldrig Johnny skulle slppa till fr en sdan flsk-stjrt. Hon borde trna mer s att hon kunde f en stjrt som Jonathan.
Hoppas inte Robin fr komma tillbaka. Det skulle vara trist fr stmningen i gruppen. Nr man ser p programmet vill man ju framfrallt att deltagarna ska ha det bra och trivas. Robin trivs ju inte och ingen trivs ju med att ha honom i gruppen s vad gr han dr.
Du driver med oss va? Det mste du gra. Eller ser vi p tv olika program? Annars fr du grna bjussa lite p dom pillerna du knaprar som ndrar ens verklighetsuppfattning helt.
Man ser inte p PH fr att se tv killars vnskapliga/p grnsen till homosexuella relation byggas upp och bli starkare fr att dom ska f en chans att bli bztisar p utsidan.
Man ser inte p det fr att f se gldjespridare sprida gldje (vilket fr vrigt inte stmmer d Johnny r den strsta torrbollen av dom alla) inget djup i den mnniskan eller karaktr.
Man ser inte p PH fr att man vill att stmningen i gruppen ska vara god och alla ska va vnner och kramas till frukost och innan lggdags.
Man ser inte p PH fr att f se halvnakna inoljade yngre mn, om man r straight och man frsts.
Man ser p PH fr att det r drama, intriger, olika karaktrer ska frska leva tillsammans, lyteskomik, halvnakna/nakna snygga tjejer om man r straight kille, halvnakna snygga vltrnade killar om man r straight tjej.
Det r ett socialt experiment dr motpoler, extrema personligheter och karaktrer ska gra bra underhllande tv i form av det jag skrev om "Man ser PH fr att det r....." samtidigt som det ska bjudas p en del gongodis. Det r min mening iaf.
Jag tror skert du fr se Jonathan "Stewie Griffin" st och runka upp kuken eller flexa vid poolen. I vrsta fall kan du bara se dom gamla avsnitten igen och printscreena scenerna.
Adrian, Diddi str fr spelet och Marcos och rrmokaren r marionettdockor och detta r mnniskor som behvs ven om man kan bli provocerad av dom, srskilt Diddi. Men hon str fr 40% av underhllningsvrdet tycker jag. Adrian 30%, Marcos 10% och resten 10% tillsammans. Tycker inte PH levererar fullt underhllningsvrde som fr ett par ssonger sen s dom fr inte 100% av mig.
Sen behvs marionettdockor som rrmokaren frn trellehulla och Marcos fr att "spelarna" ska ha ngon att utnyttja och gra smutsjobbet t dom och frska balansera p trden att inte bli pkommen
att man utnyttjar dessa stackars grabbar och lter dom tro att dom r buddys och styr spelet.
Vad vi behver nu r en rival till Diddi som vgar prata framfr henne och inte bakom hennes rygg som dom andra tjejerna utan stake.
Och en till stark spelare som Adrian s han fr konkurrens. Rknar inte Marcos som hans konkurrens utan mer hans hgra hand och rrmokaren r Adrians bitch