2015-10-01, 16:44
Medlem
Doodis avatar
Är det någon som förstår varför Oliver tycker så illa om Jennifer?

Hon är ju absolut den vettigaste tjejen där, och inte gör hon väl särskilt mycket för att irritera någon heller? Som när Oliver stod över handfatet och mådde illa. Hon bytte några ord med honom och försökte vara ett stöd. Inte påträngande på något sätt. Ändå pekar han finger efter henne när hon har gått därifrån.

Jag tror helt ärligt att det enbart är för att hon är neger, men Oliver förstår inte det själv. Han är för dum. Han är utan tvekan den oskönaste människa jag sett på mycket länge. Klagar på alla och gör pudlar när opinionen vänder. USCH!
2015-10-01, 17:13
Medlem
Oliver är en liten fitta helt enkelt. Kanske mognar han om ett par år eller så är han ett hopplöst fall.

Håller nog ändå med det Mos sa att Jennifer inte riktigt passar in socialt i programmet. Hon känns lite lik "Ullis" från förra året som också var den vettigaste tjejen.
2015-10-01, 17:15
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi

Hon är ju absolut den vettigaste tjejen där, och inte gör hon väl särskilt mycket för att irritera någon heller? Som när Oliver stod över handfatet och mådde illa. Hon bytte några ord med honom och försökte vara ett stöd. Inte påträngande på något sätt. Ändå pekar han finger efter henne när hon har gått därifrån.

Jag tror helt ärligt att det enbart är för att hon är neger, men Oliver förstår inte det själv. Han är för dum. Han är utan tvekan den oskönaste människa jag sett på mycket länge. Klagar på alla och gör pudlar när opinionen vänder. USCH!

Han är en jävla fitta men inte man nog att iallafall stå för det som t.ex Jeppe för 2 säsonger sedan. En riktig mobbartyp bakom folks ryggar, konflikträdd som en liten pojke. Tänker bara med kuken fast han har guldläge i spelet med jennifer och säger att han hatar folk hit och dit, senast Marcos. Nu skriver han att han "älskar" Jennifer som vän. Hoppas han får skit för det här och blir "fuckad" framöver. Äckligt beteende.
2015-10-01, 17:22
Medlem
Det är trist när typ alla blir immuna och det bara finns två som har risk att åka ut. Roligare om dom hade slängt in lite hemliga uppdrag som skapade chock vid parceremonin. Hehe
2015-10-01, 17:53
Medlem
Tratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjuckaTjuck
Varför sitter de och skriker "BREEEV!! " när alla redan sitter vid frukostbordet och ser att det kommer in med brev? Det är väll en sak om folk är utspridda och de ska samlas men ser så töntigt ut att hålla på och skrika när alla ser vad som sker.

Tänker att det är kutym där inne. Kanske kommer från Tyra-mail när folk faktiskt var utspridda.
2015-10-01, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Han är en jävla fitta men inte man nog att iallafall stå för det som t.ex Jeppe för 2 säsonger sedan. En riktig mobbartyp bakom folks ryggar, konflikträdd som en liten pojke. Tänker bara med kuken fast han har guldläge i spelet med jennifer och säger att han hatar folk hit och dit, senast Marcos. Nu skriver han att han "älskar" Jennifer som vän. Hoppas han får skit för det här och blir "fuckad" framöver. Äckligt beteende.

Nu när du säger det så kommer jag ihåg att Jeppe var tydlig med att han var där för att spela och skicka ut folk... när han skickade ut sin Paradiseälskling Paulina så sa han att han gjorde det för pengarna hade sinat... Ganska ärlig och härlig kille den där Jeppe... undrar vad han gör idag
2015-10-01, 18:46
Medlem
Alla snackar ju om hur kort Marcos är, någon som vet ungefär hur lång han är?

1,65? - 1,75?
2015-10-01, 18:58
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FluffyNotFat
Alla snackar ju om hur kort Marcos är, någon som vet ungefär hur lång han är?

1,65? - 1,75?

Han sa i Studio Paradise att han är 1,70. Kan ju vara avrundat uppåt eller så gör hans relativt stora huvud att han ser kortare ut än han är Lite smått förnedrande att säga åt honom att ställa sig bredvid pappfiguren på 3,53 m.
2015-10-01, 21:22
Medlem
DaKaktuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetinternet
Tyckte jag kände igen tjockisen ...
https://www.google.se/search?q=ursul...VUDrR-TIBmE%3D
Hahahahahahahahahahahahaha ja fy fan va likt!
2015-10-01, 21:31
Medlem
Citat:

Vi ser en halvtimme av 24 timmar som de umgås därinne.
2015-10-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
undra vad jennifer tänker när hon ser olivers syn på henne nu hon tror ju dem är värsta bundisar

Citat:
Ursprungligen postat av Tratt
Hon har skrivit om det på tv3 bloggen http://www.tv3.se/paradise-hotel/jennifer-alabi/69an

Asså, han skjuter ju sig i foten hur han syns utanför PH. Tänker han inte på att det går ut på TV när han sitter själv framför kameran.

Han har ju dock den bästa spelstrategin av alla. Ingen ser ju djävulen i honom så han lär ju hänga kvar till slutet.
2015-10-01, 21:52
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder

Vem fan vill ha att göra med en neger? Dessutom vinner man uppenbarligen mycket i PH på att spela en oskyldig clown, ingen lär ju skicka ut honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in