2015-09-04, 10:36
Medlem
GoEks avatar
DT kör helsida med smutskastning:

http://www.dt.se/dalarna/borlange/jo...n-julia-caesar

Naturligtvis är det en vänstertomte från "Inte rasist men..." som får bre ut sig oemotsagd om "hur illa detta är för Borlänge".
Citera
2015-09-04, 10:46
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessorSlusk
hur failtänkte du där?

Undrar om det funkar lika?
Citera
2015-09-04, 11:00
Moderator
Eerieyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
DT kör helsida med smutskastning:

http://www.dt.se/dalarna/borlange/jo...n-julia-caesar

Naturligtvis är det en vänstertomte från "Inte rasist men..." som får bre ut sig oemotsagd om "hur illa detta är för Borlänge".

Då får de att lägga ut på de faluröda pittoreska utedassen inför nästa turistsäsong. Dalarna är väl ganska SD-starkt? Blir säkert populärt bland masarna detta. Man känner igen det från DDR:s fall, detta. Nomenklaturan gräver sin egen grav.
Citera
2015-09-04, 11:12
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det nazisthotet var fejk det var Alonzo/Pascalidou själva som iscensatt det.
Verkligen? Har du källa på det?
Citera
2015-09-04, 11:14
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Hur kan man förtidspensioneras av en pseudodiagnos? Och om det sker, vem ska lastas?
Det är väl inget tvivel om att det förtidspensionerades på lösa boliner under denna tid. Vem skall lastas? Ja, skulden får väl delas mellan kverulanten/hypokondrikern och myndigheterna?
Citera
2015-09-04, 11:17
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det är fascinerande hur det har trappats upp - man pratar om att hon har hotat journalister, men var? Hur?

Mig veterligen har hon aldrig hotat någon journalist.
Citera
2015-09-04, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ungefär som socialbidrag till svartorcher då?

Du har tydligen stora problem att skilja på vad bidrag och försäkring är.
Citera
2015-09-04, 11:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerone
Du har tydligen stora problem att skilja på vad bidrag och försäkring är.

Det var sannerligen inte ett svar på min fråga.
Citera
2015-09-04, 11:35
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Det är fascinerande hur det har trappats upp - man pratar om att hon har hotat journalister, men var? Hur?

Det är bara ytterligare en av alla lögner som massmedia nu hämningslöst sprider om Julia Caesar. Jag tror faktiskt inte att jag någonsin tidigare har sett smutskastning i den här skalan, alla spärrar verkar ha släppt. Jag hoppas att JC åtalar ett par ansvariga utgivare för förtal efter att det här har blåst över.
Citera
2015-09-04, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stabskapten
Det är bara ytterligare en av alla lögner som massmedia nu hämningslöst sprider om Julia Caesar. Jag tror faktiskt inte att jag någonsin tidigare har sett smutskastning i den här skalan, alla spärrar verkar ha släppt. Jag hoppas att JC åtalar ett par ansvariga utgivare för förtal efter att det här har blåst över.

Det är inte bara J.C. man är ute efter , de kör alla en gemensam drive för att Svenska folket skall
ändra uppfattning om flyktingpolitiken och SD. Har du sett löpsedlarna idag och inte funderat över sammanträffandet?
Citera
2015-09-04, 11:57
Medlem
Tycker etik inte hör hemma i pkmedias värld, då man inte längre är trovärdiga.
Man kan undra hur folk tänker och fungerar i många hänseenden, särskilt då de låter sig hunsas genom alla påhopp och trycks ned genom såpoperor och annat slafs genom att gång på gång manipuleras i begreppsvärlden och allt vad det innebär.
Citera
2015-09-04, 12:07
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Underbart att lyssna på Sanna Rayman. Välargumenterat och logiskt. Till skillnad från Karin Olsson som hävdar att man inte kan argumentera i sakfrågor med folk utan att veta "vem man pratar med"..

Sanna sammanfattar det hela bra här: http://www.dagenssamhalle.se/blogg/2...a-caesar-17901.

Expressens agerande och argument är -- som Sanna så tydligt klargör -- allt som allt, sammantaget, sett i sin kontext och mot bakgrund av de "pressetiska" normer de själva påstår sig hålla högt, fullständigt absurt/absurda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in