2015-09-04, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrande1
Toktanten är en bidragsfuskare kunde man ju tänka sig äcklig rasist kärring.

Var får du det ifrån att hon är bidragsfuskare , Hon är nu ålderspensionär . Är ålderspensionärer bidragsfuskare, dessutom lär hon väl ha betalt in en del skatt innan hon blev sjukskriven .
Att just ta upp den biten visar bara på vilken vidrig person Hamrud är.

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Snälla nån, klart man kan skriva böcker som elallergiker. Men då kanske man inte behöver vara sjukskriven.

Eftersom vi inte har tillgång till hennes journaler vet vi inte vem som gett henne den diagnosen , (eller vilka besvären var ) hon själv eller någon hjälpsam charlatan läkare. Hon kan ju haft symptom på något som inte kunnat härledas till något bestämt.
Citera
2015-09-04, 07:59
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undrande1
Om fler *tangentbordkrigares* namn läggs ut så försvinner pajasskriverierna.
Hmmm...och vad tycker du ska bli nästa steg? Offentliga val? Så att vi vet vilka som röstade på SD?
Citera
2015-09-04, 08:01
Medlem
shaktas avatar
Expressen har verkligen gjort en parodi på sig själva.

Citat från Expressen

"Det finns tillfällen då det är fullt legitimt att en opinionsbildande skribent verkar i det fördolda, under anonymitetens skydd. I en diktatur kanske det är det enda sättet att sprida sina ord, utan att riskera fängelse och tortyr, ja rentav döden."

Hade man fått säga vad man tycker och tänker i det Svenska samhället UTAN att bli påhoppad, hotad, uthängd ja då kan vi kalla det en Demokrati. Men detta är bara Mainstreammedias sista försök att kippa efter luft innan dom kvävs av sin egen smörja.
Citera
2015-09-04, 08:29
Medlem
Raglefants avatar
Ursäkta om jag upprepar mig, men...

Är det någon som lyckats hitta exempel på hur Julia Caesar hetsat, hatat och hotat någon politiker eller journalist (frånsett den IS-vurmande galning hon kallade "landsförrädare", ifall nu någon är dum nog att kalla det för hat, hets och hot)?

Eller var det bara en stinkande PK-lögn som vanligt?
Citera
2015-09-04, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raglefant

Är det någon som lyckats hitta exempel på hur Julia Caesar hetsat, hatat och hotat någon politiker eller journalist (frånsett den IS-vurmande galning hon kallade "landsförrädare", ifall nu någon är dum nog att kalla det för hat, hets och hot)?

Om media hotar någon = kritik
Om du kritiserar MSM = hot
Citera
2015-09-04, 08:36
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illpajsa
Ååååhh ifall dessa ÄCKEL skulle komma och knacka på min dörr för att jag skrivit "fel" saker på internet så skulle jag ta en kökskniv och MATA IN DEN I HALSEN PÅ FITTAN som "intervjuar" medan kamermannen filmar

Lol. Så säger ni här, men när ni blir konfronterade springer ni hem och ringer upp och ber hulkande om förlåtelse.
Citera
2015-09-04, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Expressen har verkligen gjort en parodi på sig själva.

Citat från Expressen

"Det finns tillfällen då det är fullt legitimt att en opinionsbildande skribent verkar i det fördolda, under anonymitetens skydd. I en diktatur kanske det är det enda sättet att sprida sina ord, utan att riskera fängelse och tortyr, ja rentav döden."

Hade man fått säga vad man tycker och tänker i det Svenska samhället UTAN att bli påhoppad, hotad, uthängd ja då kan vi kalla det en Demokrati. Men detta är bara Mainstreammedias sista försök att kippa efter luft innan dom kvävs av sin egen smörja.

Nu är det ju ändå så att nära nog hela journalistkåren står upp för det dom skriver utan att gömma sig bakom anonyma konton. Priset för det är hot och trakasserier från anonyma fegisar.
Dom få gånger det inte sker är när man skrivit om extrema grupper där hoten är verkliga. Tex nazister
Citera
2015-09-04, 08:50
Medlem
-En hyllningskör till Expressen av Hanne Kjöller, Thomas Bodström mfl i Tv4 morronsoffan. JC hängdes ut för att hon hotat Orrenius heter den nya verklighetsbeskrivningen.
Citera
2015-09-04, 08:56
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skorven
...
Dom få gånger det inte sker är när man skrivit om extrema grupper där hoten är verkliga. Tex nazister

Du tänker här naturligtvis på nazisthotet mot Pascalidou/Alonzo som fanns dokumenterat med bild och allt i någon kvällsblaska för ett par år sedan? Fruktansvärt, ju! En maskerad dödsnazist utanför dörren!!!
Citera
2015-09-04, 08:59
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
-En hyllningskör till Expressen av Hanne Kjöller, Thomas Bodström mfl i Tv4 morronsoffan. JC hängdes ut för att hon hotat Orrenius heter den nya verklighetsbeskrivningen.
Vad menar man hotet bestod i? Hur hotade en sjuk kärring på 70 bast Niklas Orrenius? Med käppen?

Eller tänkte man på att hon lagt ut ett citat från en lapp där Orrenius lagt ut sitt tjänstetelefonnummer? Det har han ju själv postat flera gånger på twitter!!
Citera
2015-09-04, 09:07
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Du tänker här naturligtvis på nazisthotet mot Pascalidou/Alonzo som fanns dokumenterat med bild och allt i någon kvällsblaska för ett par år sedan? Fruktansvärt, ju! En maskerad dödsnazist utanför dörren!!!
Det nazisthotet var fejk det var Alonzo/Pascalidou själva som iscensatt det.
Citera
2015-09-04, 09:09
Medlem
x2tusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raglefant

Ja de ljuger som vanligt.

Det räcker för gammelmedia att hon avvikit från åsiktskorridoren de definierat som acceptabel.

Gammelmedia agerar debattör, polis och debattmoderator i ankdammen Sverige och är fullkomligt rasande över att internet bereder oliktänkande en annan debattplattform än deras egna propagandasajter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in