Citat:
Ursprungligen postat av
Rofflez
Ytterligare en reflektion riktad till phixarn: 2 gram gabapentin är fan en bebisdos i det här sammanhanget. Vill ts lindra en alpra-at kan nog betydligt högre doser krävas. Har ingen erfarenhet av gabapentin-at, men däremot har jag tänt av från pregabalin, och det var ingen höjdare kan jag säga. Preparaten är jävligt närbesläktade, och kommer du upp i högre doser gabapentin lär du inte må toppen när du lägger av direkt. Som sagt, 2000 mg som dygnsdos är fan ingenting.
Jag e fullt medveten om att det inte e mycket... Har aldrig påstått det heller???? Det jag säger att även små doser som 300mg gav mig lindring då jag klev av. Det tar absolut inte bort ALLT. Men ger lite lugn i af... Men enbart om jag drog dem nasalt!!! Annars var det inte mycket att hänga i granen!
Att jämföra Lyrica med Gabat, det går inte! Jag åt Lyrican i 4år legalt med en dos på 600mg/dag o där blev det ordentlig avbränning kan jag lova!
Men som jag sa så får inte jag nån avbränning att tala om när det kommer till Gabapentin...
Har som mest varit insatt på 3600mg, men som jag sa så känns det inte nyttigt för kroppen med dem doserna varje dag, vilket gjorde att jag legat på mindre då skiten känns ordentligt toxisk för kroppen...
Nasalt is the way to go... Och för mig gör dem enbart verkan under en benz AT, annars om man e frisk så ger dem inte ett skit för mig....