Citat:
Ursprungligen postat av
goran744
Det är väl just det man gör eller? Om du anser att en så att säga galen kvinna skall bestämma ÅT resten av världens kvinnor att vi vill bli misshandlade så bevisar det för mig att du ej innehar en hjärna.
Antagligen fick du för mycket stryk som liten

Ironin är total. Jag säger att misshandlade kvinnor vill bli misshandlade, du säger att de inte vill det, en misshandlad kvinna (babianen) säger att de visst vill bli misshandlade, sedan drar du slutsatsen att den enda anledningen jag håller med babianen är för att jag själv blivit slagen (vilket jag inte blivit).
Citat:
Om du anser att en så att säga galen kvinna skall bestämma ÅT resten av världens kvinnor att vi vill bli misshandlade så bevisar det för mig att du ej innehar en hjärna.
Din debatteknik är mycket ful. Jag kommer dock aldrig sluta att rätta dig, så du kommer aldrig kunna glida in saker jag aldrig sagt på detta sättet. Ytterligare en gång påpekar jag således att jag aldrig sagt att alla kvinnor vill bli slagna och våldtagna, bara att de som blir slagna och våldtagna blir så av deras egen vilja (undantaget är såklart kvinnor som blir slagna och våldtagna av främlingar under överfall).
Citat:
En fråga som innehåller ett antagande som inte nödvändigtvis stämmer.
Exempel:
Har du slutat slå din fru?
Är du dum eller spelar du?
Erkänner du att du stal cykeln?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel