Citat:
Ursprungligen postat av
DonaldDarko
Snabb fråga, testade mdma igår för första gången och tog nog för mkt. Mådde helt sinnessjukt jävla bra, så bra att jag mådde skit, paradoxalt nog!
Idag mår jag dåligt, men bättre än förväntat! Skulle verkligen behöva käka något men det går inte, får inte i mig något och inget smakar gott. Kan man röka lite gräs idag, hjälper det så jag kan käka? Har även 5-htp hemma som jag hört ska hjälpa mot ångesten osv man känner nu. Hur mkt 5htp ska man käka dagen efter? Sista dagen på semestern idag så vill gärna må så bra som möjligt... Tack på förhand!
Har inte käkat E på länge nu men tyckte framför allt det kunde vara gött att röka när ruset försvunnit men man ändå har kvar den sköna känslan. Har hört att man ska må bättre av det dagen efter men tror det är skitsnack haha.
Men testa och se hur det känns, du lär inte må sämre iaf. Preparat som 5-htp har jag aldrig använt (tror det är bättre att låta kroppen återhämta sig i sin egen takt).
Den viktigaste regeln när det gäller E är att inte bruka flera gånger tätt inpå varandra. Egentligen ska man helst låta det gå några månader mellan intagen.
Jag har själv gjort det misstaget (att bruka regelbundet under en lite längre period) och det pajjade mitt psyke i över ett år. Inte så kul.