2016-07-23, 18:53
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Tog en 2a ikto inatt 02:00 , tror ni de e ok att ta lite rent MDMA idag ? Inte tagit md på 4 månader.
Citera
2016-07-23, 23:38
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Tog en 2a ikto inatt 02:00 , tror ni de e ok att ta lite rent MDMA idag ? Inte tagit md på 4 månader.

Farligt är det inte, men det kan dämpa effekten.

Edit: såg att det var ett tag sen du frågade. Antar att du redan tagit det, hur gick det i såna fall? Fick du bra effekt?
Citera
2016-07-24, 23:24
Medlem
Tjenare, droppade en brun Harley igår kväll och har en sjuk deppressions liknande avtändning. nån som vet hur man "botar" avtändningen?
Citera
2016-07-25, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggoniiie
Tjenare, droppade en brun Harley igår kväll och har en sjuk deppressions liknande avtändning. nån som vet hur man "botar" avtändningen?

Jobbigt kanske 3 dagar efteråt, rekommenderar att vara med kompisar, röka lite kanske och kom ihåg att äta och dricka som du gör vanligtvis.
Citera
2016-07-27, 14:03
Medlem
shorty81s avatar
Tänk på att drick vatten efter att dansa i 3-6 timmar
och hjälp kroppen att kyla ner genom att din kroppstemperatur ökar dramatiskt .

En underbar dråg
Citera
2016-07-29, 10:29
Medlem
Extacy Big Slap

Hej jag är en kille på 20 år jag väger 82 kg och är 170 cm. Jag tränar och äter allmänt bra. Jag tar vitaminer och mineraler som kosttillskott och jag dricker bcaa under tiden jag tränar, vet inte om det har med saken och göra men jag skriver det ändå.

Jag har brukat cannabis men missbrukat tramadol i flera månaders tid. tills förra veckan på fredag så la jag av med med båda samtidigt. Jag tog mellan 300-500 mg om dagen.

Dagen efter jag hade slutat med tramadolen och cannabis på lördagen 23/09 om det underlättar så bestämde jag mig för att extacy på kvällen jag tog tabletterna runt 22.30. Jag tog 2 tabletter blåa spöken, jag mådde bra i 2 timmar sen börja abstinensen komma och allt blev ett helvete. Värmen var det största problemet jag svettades väldigt mycket och jag blev väldigt trött i kroppen men jag kunde inte sova för ens kl 5 på morgonen men jag lyckades sova till slut och jag sov till kl 11. Men under tiden jag sov så höll min tjej koll på mig för hon va orolig och hon såg hur mycket jag svettades under tiden jag sov.

Det har gått 1 vecka sen jag slutade med tramadolen och cannabis och 6 dagar sen jag tog e jag kände mig verkligen sliten i båda psyket och kroppen efter jag tog e under tiden jag hade abstinens. Men jag mår mycket bättre nu har tränat och ätit bra hela veckan under tiden jag har haft abstinens.

Frågan är nu att Big Slap festival börjar närma sig och det är om 8 dagar är det lungt om jag kan äta extacy igen?

Jag vill tillägga att jag har ätit extacy flera gånger för ut.
Citera
2016-07-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FofoStrones
Hej jag är en kille på 20 år jag väger 82 kg och är 170 cm. Jag tränar och äter allmänt bra. Jag tar vitaminer och mineraler som kosttillskott och jag dricker bcaa under tiden jag tränar, vet inte om det har med saken och göra men jag skriver det ändå.

Jag har brukat cannabis men missbrukat tramadol i flera månaders tid. tills förra veckan på fredag så la jag av med med båda samtidigt. Jag tog mellan 300-500 mg om dagen.

Dagen efter jag hade slutat med tramadolen och cannabis på lördagen 23/09 om det underlättar så bestämde jag mig för att extacy på kvällen jag tog tabletterna runt 22.30. Jag tog 2 tabletter blåa spöken, jag mådde bra i 2 timmar sen börja abstinensen komma och allt blev ett helvete. Värmen var det största problemet jag svettades väldigt mycket och jag blev väldigt trött i kroppen men jag kunde inte sova för ens kl 5 på morgonen men jag lyckades sova till slut och jag sov till kl 11. Men under tiden jag sov så höll min tjej koll på mig för hon va orolig och hon såg hur mycket jag svettades under tiden jag sov.

Det har gått 1 vecka sen jag slutade med tramadolen och cannabis och 6 dagar sen jag tog e jag kände mig verkligen sliten i båda psyket och kroppen efter jag tog e under tiden jag hade abstinens. Men jag mår mycket bättre nu har tränat och ätit bra hela veckan under tiden jag har haft abstinens.

Frågan är nu att Big Slap festival börjar närma sig och det är om 8 dagar är det lungt om jag kan äta extacy igen?

Ta inte det.
Citera
2016-07-29, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thessnr1
Kan man ta lite tjack ikväll när jag tagit 5 htp imorse?
Tog lite mdma i onsdags.
Inte lönt att riskera, förstår inte varför folk inte kan vänta.. ta tjack om 2 dagar
Citera
2016-07-30, 00:41
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FofoStrones

Nej. Är det inte uppenbart att det är en väldigt dålig idé?
Citera
2016-07-30, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Nej. Är det inte uppenbart att det är en väldigt dålig idé?

Det kommer att gå 2 veckor sen det hände ifall jag ska ta. Kan du utveckla dit svar varför ser du det som en dålig idé?
Citera
2016-08-02, 08:16
Medlem
Davidhasselhoffs avatar
Tog E för första gången i lördags, första tabletten tog jag cirka 20:00 och den andra fem timmar senare.

1. Får alla en jobbig AT?

2. Hur länge sitter käkspänninarna i?
Citera
2016-08-02, 08:41
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidhasselhoff
Tog E för första gången i lördags, första tabletten tog jag cirka 20:00 och den andra fem timmar senare.

1. Får alla en jobbig AT?

2. Hur länge sitter käkspänninarna i?
1. Nej - det varierar från person till person och även faktorer som dosstorlek, vätskeintag med mera spelar in.
2. Även detta varierar. Du kan motverka dem medelst magnesiumtabletter, vilka går att köpa receptfritt på apoteket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in