Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-28, 14:34
Medlem
pokemontrainers avatar
Hej!

Jag och min flickvän tänkte tillsammans ta e nästa vecka i min sommarstuga.
Tänkte självfallet göra en efterforskning själv, men tänkte att andras åsikter härifrån också kan vägas in.
Hon har ångest och depression, dock mått bra sedan i våras och har nu slutat ta sin medicin.
Min fråga till er är - vågar man låta henne testa? Hon mår som sagt bra nu, och jag tänkte ladda upp så att vi båda ska få en så smärtfri at som möjligt.
Citera
2015-07-28, 14:48
Medlem
BottleBenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokemontrainer
Hej!

Jag och min flickvän tänkte tillsammans ta e nästa vecka i min sommarstuga.
Tänkte självfallet göra en efterforskning själv, men tänkte att andras åsikter härifrån också kan vägas in.
Hon har ångest och depression, dock mått bra sedan i våras och har nu slutat ta sin medicin.
Min fråga till er är - vågar man låta henne testa? Hon mår som sagt bra nu, och jag tänkte ladda upp så att vi båda ska få en så smärtfri at som möjligt.

Det är just ATn som är bekymret här. Se till att hon är mentalt förberedd på att hon kan må skit dagen efter. Dock så kan man må hur bra som helst efteråt så det kan gå helt smärtfritt.

Kör bara E en dag och inte flera dagar på raken.
Citera
2015-07-28, 15:25
Medlem
pokemontrainers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BottleBender
Det är just ATn som är bekymret här. Se till att hon är mentalt förberedd på att hon kan må skit dagen efter. Dock så kan man må hur bra som helst efteråt så det kan gå helt smärtfritt.

Kör bara E en dag och inte flera dagar på raken.

Tack, det är det som även jag verkar ha kunnat läsa till mig.
Jag tänkte förbereda oss med vitaminer både innan och efter, planera upp det för en så smärtfri AT som möjligt.
Sedan så tänkte vi bara göra det här för en gång, så det känns ju också bra.
Kanske är bäst ifall hon börjar med en halv tablett och tar den andra halva ett tag efter ifall den första inte räcker?
Citera
2015-07-28, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Ja det låter som mdma! Tog du någon annan drog samtidigt?

Det mest intensiva brukar inte hålla i sig riktigt så lång tid.

Rysningar.. Testa att peta e med en tjej. Mycket trevligt

Jag var fortfarande lite påverkad av svamp + att jag hade druckit ganska mycket alkohol.

Jo jag hade en tjejer runtomkring mig och det var nog det bästa som någonsin hänt mig, sen så sa jag även förlåt till alla runtomkring mig som jag tyckte att jag hade varit elak mot. Jag blev så himla kärleksfull och mysig!
Citera
2015-07-29, 20:15
Medlem
Tack för alla svar!

Angående brudar så känner vi inga brudar som skulle acceptera att vi poppar. Dessutom i en stuga. De hade ba tyckt det var pundigt osv.

Det är en stig runt sjön som vi tänkt utforska lite mitt i natten. Även fiska har vi snackat om, hur är det tror ni?
Det visar sig också att alla inte ska poppa, kommer det påverka oss som kommer att vara höga? Känns ju som att man hade trippat betydligt mer om alla var helt lost. När alla svävar, svävar man själv.
Citera
2015-07-31, 17:14
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Någon som har prövat mdma rektalt och kan beskriva fördelar/nackdelar gentemot oralt intag?
Citera
2015-07-31, 17:31
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Trippa i Stuga över en helg infogad.

/Mod
Citera
2015-07-31, 17:36
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fakkmirori
Tack för alla svar!

Angående brudar så känner vi inga brudar som skulle acceptera att vi poppar. Dessutom i en stuga. De hade ba tyckt det var pundigt osv.

Det är en stig runt sjön som vi tänkt utforska lite mitt i natten. Även fiska har vi snackat om, hur är det tror ni?
Det visar sig också att alla inte ska poppa, kommer det påverka oss som kommer att vara höga? Känns ju som att man hade trippat betydligt mer om alla var helt lost. När alla svävar, svävar man själv.
Du kommer nog bara tycka synd om fisken om du får napp. Kommer nog kännas brutalt. Undvik att fiska
Citera
2015-07-31, 21:31
Medlem
MellowHighs avatar
Ska prova MDMA för första gången med min flickvän nästa helg och tänkte höra om det är något speciellt jag bör tänka på för att göra upplevelsen så bra som möjligt för henne? Tänkte slänga ihop en playlist med bra elektronisk musik som räcker i några timmar så att man slipper tänka på det under själva ruset. I övrigt så är rummet vi ska vara i riktigt mysigt med skön belysning och en säng med en massa kuddar där man kan gosa ner sig. Hur är det med godis, läsk och liknande? Har man någon aptit under ruset? Tänkte fixa tuggummin i alla fall då jag har hört att det kan vara nice att ha. Det bör kanske även nämnas att det är första gången som flickvännen provar något starkare än cannabis, jag har tagit hallucinogener vid ett par tillfällen men aldrig haft nöjet att prova på MDMA.

Tack på förhand!

Edit: Har även fått tag på en riktigt tungt indica som jag tänkte att vi skulle röka när vi landat. Hur är det att röka under själva ruset, tar det bort något från MDMA-upplevelsen?
Senast redigerad av MellowHigh 2015-07-31 kl. 21:47.
Citera
2015-08-01, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MellowHigh
Ska prova MDMA för första gången med min flickvän nästa helg och tänkte höra om det är något speciellt jag bör tänka på för att göra upplevelsen så bra som möjligt för henne? Tänkte slänga ihop en playlist med bra elektronisk musik som räcker i några timmar så att man slipper tänka på det under själva ruset. I övrigt så är rummet vi ska vara i riktigt mysigt med skön belysning och en säng med en massa kuddar där man kan gosa ner sig. Hur är det med godis, läsk och liknande? Har man någon aptit under ruset? Tänkte fixa tuggummin i alla fall då jag har hört att det kan vara nice att ha. Det bör kanske även nämnas att det är första gången som flickvännen provar något starkare än cannabis, jag har tagit hallucinogener vid ett par tillfällen men aldrig haft nöjet att prova på MDMA.

Tack på förhand!

Var beredd på att många känner illamående och får svettningar precis innan/när de peakar. Har tagit med personer som känt sig rätt så sjuka och t.om. kräkts. Detta är helt normalt, det går över, och man mår snart jävligt bra.

Jag har aldrig känt behov av att äta på MDMA, och tycker egentligen att allt är ganska smaklöst när jag tar drogen, men har hört andra säga att de får ett förstärkt smaksinne, så det kan väl inte skada att ha någon trevlig juice eller dylikt till hands om ni skulle bli sugna.

En mysig ide på MDMA är att införskaffa ljusstavar och använda i ett mörkt rum. Det ser helt magiskt ut.
Citera
2015-08-01, 19:38
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MellowHigh

Tack på förhand!

Edit: Har även fått tag på en riktigt tungt indica som jag tänkte att vi skulle röka när vi landat. Hur är det att röka under själva ruset, tar det bort något från MDMA-upplevelsen?

Ja, som ovanstående talare så kan MDMA vara mycket intensivt de första minuterna och detta beror på att tiden ifrån det att du känner första effekterna tills att du peakar rör sig om någon minut. Det går jävligt fort och kan vara intensivt, men efter någon minut har det lagt sig och det är jävligt gött. Men gör dig själv en jävla tjänst; ta det med långa mellanrum helst upp till sex månader om du vill bevara ruset. Det är jävligt lätt hänt att ruset förändras permanent redan efter några gånger och den där massiva kärleken och empatin inte kommer tillbaka, någonsin.
Citera
2015-08-02, 13:18
Medlem
DonaldDarkos avatar
Snabb fråga, testade mdma igår för första gången och tog nog för mkt. Mådde helt sinnessjukt jävla bra, så bra att jag mådde skit, paradoxalt nog!
Idag mår jag dåligt, men bättre än förväntat! Skulle verkligen behöva käka något men det går inte, får inte i mig något och inget smakar gott. Kan man röka lite gräs idag, hjälper det så jag kan käka? Har även 5-htp hemma som jag hört ska hjälpa mot ångesten osv man känner nu. Hur mkt 5htp ska man käka dagen efter? Sista dagen på semestern idag så vill gärna må så bra som möjligt... Tack på förhand!
Senast redigerad av DonaldDarko 2015-08-02 kl. 13:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in