Citat:
Ursprungligen postat av
MellowHigh
Ska prova MDMA för första gången med min flickvän nästa helg och tänkte höra om det är något speciellt jag bör tänka på för att göra upplevelsen så bra som möjligt för henne? Tänkte slänga ihop en playlist med bra elektronisk musik som räcker i några timmar så att man slipper tänka på det under själva ruset. I övrigt så är rummet vi ska vara i riktigt mysigt med skön belysning och en säng med en massa kuddar där man kan gosa ner sig. Hur är det med godis, läsk och liknande? Har man någon aptit under ruset? Tänkte fixa tuggummin i alla fall då jag har hört att det kan vara nice att ha. Det bör kanske även nämnas att det är första gången som flickvännen provar något starkare än cannabis, jag har tagit hallucinogener vid ett par tillfällen men aldrig haft nöjet att prova på MDMA.
Tack på förhand!
Var beredd på att många känner illamående och får svettningar precis innan/när de peakar. Har tagit med personer som känt sig rätt så sjuka och t.om. kräkts. Detta är helt normalt, det går över, och man mår snart jävligt bra.
Jag har aldrig känt behov av att äta på MDMA, och tycker egentligen att allt är ganska smaklöst när jag tar drogen, men har hört andra säga att de får ett förstärkt smaksinne, så det kan väl inte skada att ha någon trevlig juice eller dylikt till hands om ni skulle bli sugna.
En mysig ide på MDMA är att införskaffa ljusstavar och använda i ett mörkt rum. Det ser helt magiskt ut.