Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Hej gott folk!
Många är nog bara vana att se mig ÖD trådarna. Iaf jag har inhandlat 1gram med kristaller MDMA, ser jätte fint ut cola-färgat och har en salmiak/kemikalisk doft. Jag har tänkt att köpa tester för att testa detta, tror ni att det är nödvändigt, man vet ju aldrig om det är något annat i. Jag har ändå inte tänkt att ta på ett tag, så det kanske är lika bra att testa det. Har aldrig tagit någon CS drog förut, men jag har använt andra droger under ungefär 6-7 år. Vad har jag att vänta den dagen jag ska prova? och hur förbereder jag mig bäst. Vill ha er som har erfarenhet av MDMA kristaller inte E knappar, gärna ni som brukar det med respekt.
/tack på förhand
Testkit är värt - gör det. Omöjligt att avgöra hur bra det är på smak och lukt, även om det ibland kan hjälpa en på traven.
Oavsett om du älskar att gå på rave och dansa hela natten så tycker jag det är sunt att påbörja sin första gång hemma i säkerhet, man vet aldrig hur man reagerar. Vill du verkligen ut så se till att ta en taxi eller något till valfritt liberalt ställe att härja på in på morgontimmarna. Var beredd på att tiden kommer gå sjukt fort. 2 timmar konversation med en bästa vän kan uppfattas som 30 minuter, om inte mindre. Ta vara på tiden med andra ord
Överskrid inte 1.5mg/kg i dosering. Precis som att ett testkit är värt det så är även en våg bra att ha om du inte redan har det. Drick inte för mycket alkohol. Ett par öl innan är helt okej så klart men se till att inte bli mer än lagom salong - ruset upplevs bäst nykter. Drick istället vatten, man brukar säga att lagom är 1.5L på en kväll. Dansar du under tiden så behövs givet lite mer, och se även till att ta pauser och vila om det är så du tänkt spendera kvällen. Det är lätt att stå i 8h+ om man inte tänker sig för och det är onödigt riskabelt. Röka weed om det är något du gör kan lätt spä på de smått hallucinogena effekterna av MDMA. Är det något du vill undvika så skippa rökat alternativt rök sent på kvällen.
Har du frågor så shoot. Försökt skriva så generellt som möjligt men nästan omöjligt att svara på "vad du kan vänta dig" förutom det självklara - en bra kväll! Enda värda att lägga till är att du
absolut inte får blanda MDMA med andra serotoninpåverkande substanser, så som johannesört, 5-htp, SSRI's etc. Det är livsfarligt.