Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-29, 14:10
Medlem
Lalaquins avatar
När man snackar lsd tar man halva sin vanliga dos, väntar tills lsd slått på och vart i en två timmar, sedan kör man E för att undvika ner gång på E i trippat stadie. Om man nu inte är rädd för ner gång på E i trippat stadie kan man ju bara blanda hur man själv känner för det. Samtidigt/E först/whatever. Ba halva dosen psykadelika har jag läst ska vara bra.
Citera
2008-05-29, 15:20
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Oops..

Så hur ska man blanda på bästa sätt? Käka svampen först och sen på nergången käka knapparna? Eller blanda rakt av?

Som talaren ovan mig nämner hade jag inte velat ha nedgången på E under svampruset. Så käka svampen ett tag innan.

Nu hade jag ju iofs inte gjort det alls. Men men.
Citera
2008-05-29, 15:45
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
När man snackar lsd tar man halva sin vanliga dos, väntar tills lsd slått på och vart i en två timmar, sedan kör man E för att undvika ner gång på E i trippat stadie. Om man nu inte är rädd för ner gång på E i trippat stadie kan man ju bara blanda hur man själv känner för det. Samtidigt/E först/whatever. Ba halva dosen psykadelika har jag läst ska vara bra.
Tack! Känns ju faktist smartast att vänta ett tag in på trippen med knapparna.

Citat:
Ursprungligen postat av flows
Som talaren ovan mig nämner hade jag inte velat ha nedgången på E under svampruset. Så käka svampen ett tag innan.

Nu hade jag ju iofs inte gjort det alls. Men men.
Varför inte?
Citera
2008-05-29, 16:50
Medlem
flowss avatar
Citat:
Tack! Känns ju faktist smartast att vänta ett tag in på trippen med knapparna.

Varför inte?

Hade man vetat lite mer vad som händer i ens hjärna så kanske, men just nu känns inte riskerna värda!
Citera
2008-05-29, 22:28
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Varför inte?
Det är nog inte så bra att humöret fort sjunker då man är mitt uppe i en tripp, kan nog förstöra ens set ganska ordentligt och därmed sabba trippen.
Citera
2008-05-29, 22:31
Medlem
Hade tänkt köpa några röda "fantasy" piller som kommer från danmark. Vet inte hur dom ser ut, men har sökt lite på namnet för att försöka få en recension på det men har inte hittat. Någon som har erfarenhet av dessa eller vet någon sida?
Citera
2008-05-29, 22:35
Medlem
denans avatar
edit

dubbelpost
Citera
2008-05-29, 22:35
Medlem
denans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewro
Hade tänkt köpa några röda "fantasy" piller som kommer från danmark. Vet inte hur dom ser ut, men har sökt lite på namnet för att försöka få en recension på det men har inte hittat. Någon som har erfarenhet av dessa eller vet någon sida?

Hörs väl på namnet varför du inte hittar nått om dem De finns bara i fantasin
Citera
2008-05-30, 00:10
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewro

http://www.flashback.org/showthread.php?t=285254
Citera
2008-05-31, 19:35
Medlem
lopios avatar
En liten fråga:

Om man intar e, är det då alltså 100% chans att man åker på en AT, eller kan man undvika det genom att dricka en massa vatten?

Jag frågar eftersom att jag är lite sugen på att prova inom väldigt snar framtid.
Citera
2008-05-31, 19:37
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lopio
En liten fråga:

Om man intar e, är det då alltså 100% chans att man åker på en AT, eller kan man undvika det genom att dricka en massa vatten?

Jag frågar eftersom att jag är lite sugen på att prova inom väldigt snar framtid.

Nej, det är inte 100 % chans att du märker av det som hänt i din hjärna.

Vattnet kan väl tänkas hjälpa mot eventuell huvudvärk som kan uppstå dagen efter pga uttorkning, inte för att jag hört talas om det, men varför inte?

Som sagt, tänk på att du kommer spendera en stor del av din vakna tid att tänka på droger efter att du gjort din jungfruresa...
Citera
2008-05-31, 19:49
Medlem
lopios avatar
Hehe, jo jag har tänkt på det. Jag har provat både olika benzo, kodein, alkohol. cb+lite annat smått och gott och klarat mig fint utan beroende än så länge. Men jag ska faktiskt tänka över det noga, e verkar vara väldigt (kanske lite för) bra.

Vill passa på att be om ursäkt för eventuella grammatiska konstigheter då jag är småberusad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in