Citat:
Ursprungligen postat av
Condemnation
Om du kör ett aktiverat fusk-Windows så går det. Jag gjorde det själv för några timmar sedan. Men du får ta ner hela uppdateringen manuellt via en olaglig fildelnings-site.
Packa upp ison med winrar och kör setupen som administratör. Funkar kalas.
Nu när jag igår körde windows update och täppte till alla säkerhetshål. Så avgör det allt. Det älskade win7 x64 ultimate, så ser jag ingen anledning att betala, greja och riskera trubbel för win10. Så kul är det inte för pilla. Och om folk bara kan säga att directx 12 är det tyngsta skälet att uppgradera - jag som inte ens spelar de senaste spelens. Hur lång tid kommer det att ta innan dx12 dyker upp? Är det spel man vill ha ens? Time vill tell.
Eftersom jag högt utbildad och verksam i avancerade OS's (et win) så kan jag se allvarliga svagheter i winosen - som fortfarande inte har addresserats. Parallellismen är ju kass i synnerhet till standard-dåliga IDE (skit, men det låssas man inhet om) (doch har vi 8 scsi med scsi-kort). IDE kan hänga sig i sekunder, gudarna vet vad de gör. Även hemma Osv. Osv.
Att win7 är en seg slouch ibland när det är viktigt är inte bra. Men att uppgradera till något som bara har kosmetiska förändring är lågintelligent. Tänk vad det kostar i tid, utbildning, installation och utbildning.
Jag gjorde nyss en windows update på min crackade win7 maskin med alla (säkerhetuppdates). Funkar finfint. Och varför har de tagit bort aero glass i win10? Antagligen för att de ska kunna köras på skitburkar.
Citat:
Ursprungligen postat av
ArchJew
Directx 12 kommer så det är i princip ett måste för mig att uppdatera. Kommer dock behålla min windows 8 startskärm.

Och när kommer bra directx 2 spel?