2015-07-30, 22:18
Medlem
hakansukkurs avatar
Snalla skarp er i traden. Benzema sitter i ett jet och jiddrar om framtiden, tror ni han bryr sig om han maste starta fran Manchester eller City airport? Man aker liksom inte bus med en lon pa 50+
Citera
2015-07-30, 23:24
Bannlyst
zicazon: Du har visat hur enögd och korkad du är. Så jag orkar inte precis svara på allt ditt dravel bara för att du glömt att ta din medicin. Men det faktum att United är en sju gånger större klubb än Arsenal väger naturligtvis tungt. Men det är lätt att vara kaxig när man var bättre i en säsong för att sedan säsongen efter endast vara marginellt bättre. Är det något United är så är det på uppgång, man kom liksom tre placeringar högre i ligan jämfört med säsongen innan. Arsenal har väl kommit 3a, 4a i 17 år i följd nu. Men nu är det Arsenals år!

För övrigt är Manchester en mycket trevligare stad än London förstås. Och vad Benzema tycker om det kommer vi aldrig få veta, för United verkar inte ens vara intresserade. Faktum är dock att ingen spelare som Benzema ändå skulle gå till Arsenal när han har allt i Real. Bara för att Arsenal plockat Reals och Barcas leftovers så betyder det inte att de kan plocka Benzema hur som haver.

Ja, Di Maria så gott som klar för PSG. Lika bra det. Överskattad spelare som nämnt. United gjorde en statusvärvning, satte ett exempel. Men den värvningen gick inte hem, och var inte genomtänkt. Värvningarna nu känns mycket bättre där alla anpassat sig bra hittills. Behövs dock någon offensiv spelare till, speciellt nu när Di Maria lämnat.
Senast redigerad av speedi- 2015-07-30 kl. 23:26.
Citera
2015-07-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakansukkur
Snalla skarp er i traden. Benzema sitter i ett jet och jiddrar om framtiden, tror ni han bryr sig om han maste starta fran Manchester eller City airport? Man aker liksom inte bus med en lon pa 50+

Min uppfattning var att vi diskuterade rent allmänt om städers betydelse vid övergångar. Bilden på Benzema har väl varit död i snart tre dygn nu?
Citera
2015-07-30, 23:33
Bannlyst
Ännu en klok "värvning" av Southampton som lånar in Caulker från QPR.
Citera
2015-07-30, 23:45
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedi-
zicazon: Du har visat hur enögd och korkad du är. Så jag orkar inte precis svara på allt ditt dravel bara för att du glömt att ta din medicin. Men det faktum att United är en sju gånger större klubb än Arsenal väger naturligtvis tungt. Men det är lätt att vara kaxig när man var bättre i en säsong för att sedan säsongen efter endast vara marginellt bättre. Är det något United är så är det på uppgång, man kom liksom tre placeringar högre i ligan jämfört med säsongen innan. Arsenal har väl kommit 3a, 4a i 17 år i följd nu. Men nu är det Arsenals år!

För övrigt är Manchester en mycket trevligare stad än London förstås. Och vad Benzema tycker om det kommer vi aldrig få veta, för United verkar inte ens vara intresserade. Faktum är dock att ingen spelare som Benzema ändå skulle gå till Arsenal när han har allt i Real. Bara för att Arsenal plockat Reals och Barcas leftovers så betyder det inte att de kan plocka Benzema hur som haver.

Ja, Di Maria så gott som klar för PSG. Lika bra det. Överskattad spelare som nämnt. United gjorde en statusvärvning, satte ett exempel. Men den värvningen gick inte hem, och var inte genomtänkt. Värvningarna nu känns mycket bättre där alla anpassat sig bra hittills. Behövs dock någon offensiv spelare till, speciellt nu när Di Maria lämnat.

Se på fan, vem som kallar andra enögda..

United gör en Moyes-säsong med alla oigenomtänkta fifa 15 värvningar och slutar utanför topp 4 iår.

Svara gärna, vad i hela din vildaste fantasi, gör att United ens har en chans att utmana om titeln?
Citera
2015-07-30, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Se på fan, vem som kallar andra enögda..

United gör en Moyes-säsong med alla oigenomtänkta fifa 15 värvningar och slutar utanför topp 4 iår.

Svara gärna, vad i hela din vildaste fantasi, gör att United ens har en chans att utmana om titeln?

Ja, för allt talar ju verkligen att man hamnar utanför topp4 när man förstärkt truppen som ifjol slutade topp4... Men Liverpool med James Milner i spetsen kanske petar ner United därifrån. Rickie Lambert gör 30 mål. Det är kul, köper man en medioker tonåring (Markovic) så anses det vara "bra" värvningar medan om man köper Schweinsteiger så är han passé vid 30 års ålder... Vad tycker du förresten är "fifa-värvning" är det Schneiderlin, är det Darmian? Ja, det är verkligen spektakulära spelare...

Och var har jag skrivit att United har en chans att utmana om titeln förresten? Nej, du skrev inget bra inlägg den här gången heller. 1320 and counting!
Citera
2015-07-30, 23:56
Medlem
Otroligs avatar
Underbar läsning de senaste sidorna, det märks verkligen att den kommande PL-säsongen står inför dörren. Förresten vinner Chelsea detta komfortabelt, speciellt när den sista komponenten i form av en redig poängspelare på det offensiva mittfältet plockas in. Kan eventuellt vara Griezmann men det återstår att se.
Citera
2015-07-31, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Underbar läsning de senaste sidorna, det märks verkligen att den kommande PL-säsongen står inför dörren. Förresten vinner Chelsea detta komfortabelt, speciellt när den sista komponenten i form av en redig poängspelare på det offensiva mittfältet plockas in. Kan eventuellt vara Griezmann men det återstår att se.

Fick en chock när jag insåg att det bara är en vecka kvar. Jag tror också Chelsea vinner. Men ryktas det ens om någon, i nuläget har man ju egentligen inte plockat in någon? Stones vore en fantastisk värvning för Chelsea, ett hål man snart måste fylla även om det inte är någon panik där.
Citera
2015-07-31, 00:03
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ja, för allt talar ju verkligen att man hamnar utanför topp4 när man förstärkt truppen som ifjol slutade topp4... Men Liverpool med James Milner i spetsen kanske petar ner United därifrån. RFickie Lambert gör 30 mål. Det är kul, köper man en medioker tonåring (Markovic) så anses det vara "bra" värvningar medan om man köper Schweinsteiger så är han passé vid 30 års ålder...

Och var har jag skrivit att United har en chans att utmana om titeln förresten? Nej, du skrev inget bra inlägg den här gången heller. 1320 and counting!

Ok, och vart skrev jag då att LFC ska peta United från top4?

Svinet har ju verkligen inte sina glansdagar framför sig så du kommer få se det själv du.
Schneiderlin(?) är knappast förstärkning skulle jag påstå, vad har han uträttat egentligen?
Depay kan knappast räknas som starkare förstärkning än Firmino.

Ditt enda sätt att motbevisa(vad du försöker iaf) folk är att kalla dem för dumma och idiotförklara folk utan skäl.

Unitedfan, juste.
Citera
2015-07-31, 00:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ok, och vart skrev jag då att LFC ska peta United från top4?

Svinet har ju verkligen inte sina glansdagar framför sig så du kommer få se det själv du.
Schneiderlin(?) är knappast förstärkning skulle jag påstå, vad har han uträttat egentligen?
Depay kan knappast räknas som starkare förstärkning än Firmino.

Ditt enda sätt att motbevisa(vad du försöker iaf) folk är att kalla dem för dumma och idiotförklara folk utan skäl.

Unitedfan, juste.

Det är underförstått att du menar det. Vilka skulle annars göra det menar du? Nej, han har nog inte sina glansdagar framför sig. Men han var fortfarande en nyckelspelare i ett lag som vann VM så sent som för ett år sedan. Och hans lugn och spelsinne han visat på försäsongen gör att han kommer att bli ett mycket nyttigt nyförvärv på en position som United varit svaga i. Men du kanske inte tycker han är en förstärkning mot Cleverley, Fletcher och så vidare? I så fall beklagar jag. Lite roligt att Liverpool har värvat halva Sotons mediokra trupp med spelare som Lambert och Lovren som grädden på moset och helt ignorerat deras bästa spelare. Men kollar man bara på highlights så förstår jag om man inte noterat Schneiderlin. Ännu roligare när du först snackar FIFA-värvningar och sedan klagar du på att spelarna United köpt inte uträttat något, hur ska du ha det?

Firminho kan mycket väl bli en bättre värvning än Memphis.
Citera
2015-07-31, 00:07
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Fick en chock när jag insåg att det bara är en vecka kvar. Jag tror också Chelsea vinner. Men ryktas det ens om någon, i nuläget har man ju egentligen inte plockat in någon? Stones vore en fantastisk värvning för Chelsea, ett hål man snart måste fylla även om det inte är någon panik där.
Väldigt dåligt med rykten, tyvärr. Det är typ bara Stones det ryktas om som du säger, visst är det en fantastisk värvning för framtiden men knappast något som gör Chelsea mycket bättre just nu. Falcao kan väl också nämnas - kan gå lite hur som helst, en riktig chansning men bör trots allt vara bättre än Drogba räknar jag kallt med. Men som jag säger är det viktigaste att få in en stabil poängspelare - orimligt att Hazard ska dra ett sånt tungt lass alldeles själv även om han gjorde det fantastiskt förra säsongen. Börjar dock bli aningen bråttom...
Citera
2015-07-31, 00:09
Moderator
zanteras avatar
Cuadrado är väl lite sparkapital för Chelsea dock. Var inte bra i våras, men får man igång honom så är det ju en bra spelare. I värsta fall kanske de kan kränga honom i Januari och ta in en bättre spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in