United verkar vänt blickarna till Benteke.
Många tåg har ju gått som Liverpool skulle kunnat utnyttja i Bacca, Jackson, Vietto, Benteke?
Jaha Charlie Austin härnäst då?
Många tåg har ju gått som Liverpool skulle kunnat utnyttja i Bacca, Jackson, Vietto, Benteke?
En ännu icke namngiven engelsk klubb är ju efter Lasse Vibe enligt ryktena...
Valencia är intresserade utav Valdes eller Ospina.
Tycker Roma borde vara där och fiska. Vet inte hur Arsenal ser på Sczhezny kontra Ospina men någon av dem vore definitivt en förbättring på De Sanctis som är för gammal nu.
Snackas lite om Lacazette nu, för sterling-pengarna.
Tror inte denna affär går igenom dock.
Lovren började följa Lacazette på twitter idag. Är det en tillfällighet eller är Lovren på väg till Frankrike eller Lacazette till England ? Jaja silly season it is .
Tycker Roma borde vara där och fiska. Vet inte hur Arsenal ser på Sczhezny kontra Ospina men någon av dem vore definitivt en förbättring på De Sanctis som är för gammal nu.
Roma ser ut att plocka Romero, om inte United kapar.
Roma ser ut att plocka Romero, om inte United kapar.
Duktig linjemålvakt men jag vet inte hur högt jag håller honom annars. Han blixtrar till ibland men har inte stabiliteten jag vill se. Ospina, Sczhezcny och Valdes vore alla bättre alternativ. Ospina är helt enkelt bättre, polacken har en potential som ännu inte är fullt uppfylld och Valdes är Valdes.
Snackas lite om Lacazette nu, för sterling-pengarna.
Tror inte denna affär går igenom dock.
Lovren började följa Lacazette på twitter idag. Är det en tillfällighet eller är Lovren på väg till Frankrike eller Lacazette till England ? Jaja silly season it is .
Kötthuvud. De var lagkamrater för några säsonger så inget konstigt om Lovren skulle börja följa honom.
Konstig värvning i så fall. Jag ser inte alls att han skulle vara kompatibel i ett Pep-system, tvärtom står han för hårresande många tekniska misstag för att vara så bra i övrigt i sin mittfältsroll. Hans absolut största svaghet.