Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Det första fetade gäller i högsta grad dig, och jag undrar om du är en spammare eller bara trollar. Det är en retorisk fråga utan "?", vilket betyder att jag varken vill ha eller förväntar mig något svar!
Det framgår i tråden att Västtrafik hyr in förare ifrån Transdev. Det är Västtrafik som bedriver trafiken.
Tror du att Manpower bestämmer hur/när personal på McDonalds ska jobba.
Ett avancerat tips är att Västtrafik bestämmer, vilken schemaläggning som gäller för de inhyrda förarna ifrån Transdev.
Av vilket skäl detta skulle vara intressant i ärendet är för mig ett mysterium.
Du skriver om folks osanningar (fetat ovan), men det är precis vad du själv skriver om envarsgripande.
Din kommentar om att misshandel är när man slår någon som inte kan försvara sig är rent löjeväckande.
Slår man någon som kan försvara sig är det likt förbannat misshandel.
Vad håller du på med?
Frågan är vem som är spammare eller troll.
Detta är ett diskussion forum man bollar synpunkter, rätta till andra fel samt lägger fram olika typer av teorier.
Jag berättar bara hur jag tolkar situationen efter från det jag vet. När jag rättar till någon är det för att personen far med osanningar och lägger till för att ha sin story hållbar.
Som att ex säga att busschauffören har blivit misshandlad.
Du säger ju själv att misshandel är när nån blir slagen. Vilket tid i filmsnutten blir busschauffören slagen?
Jag har aldrig heller påstått att min typ är misshandel är den rätta enligt lagens mening.
Bara för lagen säger en sak så betyder inte att jag håller med.
Misshandel för kommer alltid vara för mig att nån har åkt på ordentlig med stryk. 2 som slåss mot varandra behöver inte vara misshandel.
Det är min egna personliga åsikt.
Sen så ställde jag en enkel fråga till en busschaufför som finns i tråden och du går bananas.
Dessutom visa det säg att du var ute och cyklar som vanligt och min fråga var helt korrekt.

It made my day
Sen gällande envars gripande så är det både från Västtrafik och lagen som jag har kollat men du vet självklart bäst