2015-05-31, 21:48
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tar de med Ludmila är det enbart för storyns skull, berätta om pressen kring prestation, press kring att inte svika bobsleighlaget osv yada yada.
Det går förstå hur prodbolaget tänker när de väljer ut idrottsmän och kvinnor med någon kontrovers eller snyftstory i bagaget.
Bra teve blir det nog.
Ungefär på samma nivå som Paradise Hotel.

Men det blev ju lite jobbig stämning i soffan när Linda Haglund sopade sin doping under mattan när karriären rullades upp i rutan och någon av deltagarna (Gunnar Larsson?) tydligt markerade sitt missnöje , så varför inte Ludmila också.
Citera
2015-05-31, 21:56
Medlem
Steff83s avatar
Kajsa Bergqvist hade tydligen redan varit med..Men lägg till Annika Sörenstam.
Citera
2015-05-31, 21:58
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Anna Lindberg(simhopperskan) var med någon månad efter att hon lagt av och gjorde inget större väsen av sig
gjorde inget större väsen av sig? Hon gick till slutduellen och vann flest tävlingar. Bara Magdalena som slog henne. Tur att hon inte vann.
Samma fel med Daniella men felet ligger inte hos henne utan hos SVT. En karenstid på några år är ett måste om serien skall fortsätta.
Citera
2015-05-31, 22:03
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuschpennan
Eller gymnasterna. Ta t.ex. Johan Jonasson, även om han aldrig tog någon internationell mästerskapsmedalj så tror jag att han fortfarande kan prestera rätt duktigt i ett sånt här program.
Det är helt ointressant hur bra han kan prestera. Är han inte välkänd och folkkär hör han inte hemma i MM.
Citera
2015-05-31, 22:04
Medlem
Tuschpennans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
En karenstid på några år är ett måste om serien skall fortsätta.

Instämmer till fullo!
Det bör verkligen vara typ 4 år eller mer för att det ska bli nån rättvisa.
Citera
2015-05-31, 22:07
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuschpennan
Instämmer till fullo!
Det bör verkligen vara typ 4 år eller mer för att det ska bli nån rättvisa.

Ja..Helst inte för kass form heller. Det är inte roligt...Tex Annette Norberg..
Citera
2015-05-31, 22:54
Medlem
Det är något ståndsmässigt över Annika Sörenstam så jag har väldigt svårt att sen hon skulle göra något så folkligt som att gå i tajts eller gräva i sanden för att krypa under ett träplank.
Citera
2015-05-31, 22:55
Medlem
Jonas Jonasson är mer "folkkär" än flera av deltagarna.
Citera
2015-05-31, 23:04
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Visst cyklade de på för låg utväxling? Jag tycker Lind ska komma en bit längre än ungefär en mil på 20 minuter.

Jag skulle nog kunna ta mig en mil på 20 minuter om jag verkligen körde max.. och jag är en otränad astmatiker som blir andfådd av att gå i trappor.
Så man tycker helt klart att en fd elitskidåkare borde klara en hyffsad bit mer utan varken backar eller luftmotstånd.
Men det är ju möjligt att de kompenserat för luftmotstånd eller nåt.
Citera
2015-05-31, 23:23
Medlem
Tuschpennans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Det är helt ointressant hur bra han kan prestera. Är han inte välkänd och folkkär hör han inte hemma i MM.

I jämförelse med Sara/Danijela så är Johan minst lika intressant. Hur många har fått en ringövning benämnd efter sig i världen? En "Jonasson".

https://www.youtube.com/watch?v=DjciBnJOBdI
Citera
2015-05-31, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Ingen värdig vinnare, fortfarande aktiv.
Håller med, riktigt uselt! Vore bra med karenstid på ca 5 år.
Citera
2015-06-01, 00:01
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Tja, Tomas Johansson var ju med så varför inte Ludmila?
Hon blev ju typ utkastad från Sverige när det kom fram. Tomas gjorde ett fel tidigt i karriären och kom sedan tillbaka och vann ärligt.
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det är något ståndsmässigt över Annika Sörenstam så jag har väldigt svårt att sen hon skulle göra något så folkligt som att gå i tajts eller gräva i sanden för att krypa under ett träplank.
Haha, ja - jag har också svårt att se det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in