2017-04-23, 21:08
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Stackars golf tanten som inte ens klarar ta sig upp på repet..
Hon tar upp en fin tradition där från tanter i programmet som har passerat bäst före-datum. Minns curlingtanten Anette Norberg, men så var det en till också som jag inte kan precisera.

Men hon har onekligen en personlighet som gjort stämningen i den andra gruppen bättre, med norrlänningen Richardsson som balans.
I första gänget förstörde ju Lillhage stämningen, inte minst med sitt dubbelspel och genom att göra allvar av vad som borde vara en uppsluppen lek då hon ideligen bad om ursäkt.
Senast redigerad av Grisbrottaren 2017-04-23 kl. 21:10.
Citera
2017-04-23, 22:04
Medlem
Giggsys avatar
Haha jävla lirare Björkman är som vinglar in på kvällskvisten visslandes på Robin Hood.
Citera
2017-04-23, 23:16
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Måste erkänna att Helen imponerade i vadsträckartävlingen. Eller kanske var det grabbarna som underpresterade? För visst skall de väl samtliga 3 slå henne i denna typ av tävling.

Tycker det var märkligt att alla hade samma höjd när man skulle stå på tårna, Anders Svensson ser kortare ut än dom andra. Alltid annars är det så viktigt att det ska vara rättvist, t.ex tyngder fördelade på kroppsvikt eller armlängden vid nattduell osv.
Citera
2017-04-24, 03:04
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Tycker det var märkligt att alla hade samma höjd när man skulle stå på tårna, Anders Svensson ser kortare ut än dom andra. Alltid annars är det så viktigt att det ska vara rättvist, t.ex tyngder fördelade på kroppsvikt eller armlängden vid nattduell osv.

Hur vet du att de hade samma höjd? De brukar ju längdanpassa tävlingar som exempelvis 90 grader(klossarna vid fötterna och ovanför huvudet).
Citera
2017-04-24, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy

Nej, det var anpassade avstånd.
Citera
2017-04-24, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Ja det var märkligt, såg också när dom satt på kvällen att hon hade vinglas precis bredvid sig. Kanske var alkoholfritt. Men det kan ju vara så att hon hittade på graviditeten för att slippa elstötar
Jag är nykterist och får oftast mitt alkoholfria alternativ i vinglas när andra dricker vin. Och nej, hur hon kastade sig över bordet var inte alls konstigt pga graviditet i alla fall, så tidigt ligger fostret väldigt skyddat.
Citera
2017-04-24, 21:35
Medlem
Richardsson har varit överraskande bra tycker jag, tror det kommer att stå mellan honom, Lidberg och Svensson.

Björkman tycker jag har underpresterat men han har klarat sig kvar ändå och det är ju bra gjort. Man ska dock inte underskatta Maria Rooth men Janni Larsson tror jag kommer få ge sig nu i finalerna i alla fall.
Citera
2017-04-24, 22:42
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Måste erkänna att Helen imponerade i vadsträckartävlingen. Eller kanske var det grabbarna som underpresterade? För visst skall de väl samtliga 3 slå henne i denna typ av tävling.
Amerikanska Survivor hade samma tävling denna veckan och vinnaren stod längre än 25 minuter medans vinnaren stod 2 minuter här.
Så jag tycker dom underpresterade kraftigt.
Citera
2017-04-25, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Amerikanska Survivor hade samma tävling denna veckan och vinnaren stod längre än 25 minuter medans vinnaren stod 2 minuter här.
Så jag tycker dom underpresterade kraftigt.

Fick man se hur länge de stått?
Citera
2017-04-29, 00:44
Medlem
simonvps avatar
Hur lång är Helen Alfredsson egentligen?

Hon står listad på golfsidor som 178 cm, men bredvid 184 cm långe Björkman ser hon ut att vara lika lång som. Hon ser dessutom ut att ha rätt bra marginal på 177 cm långe Anders Svensson.

Trist att Helen rök, hon verkade skön och inte så tjejig utan mer åt det grabbiga hållet, utan att det blev överdrivet.

Snacka om att min bild av Svensson förändrats helt med detta program. Han var ju alltid väldigt kall och bitter mot media de sista åren han spelade, men man kan ju minst sagt säga att det fanns en förklaring till att det blev så! Han känns rakt igenom sympatisk! Tror antingen han eller Maria Rooth kommer ta slutsegern i programmet.
Citera
2017-04-30, 20:03
Moderator
Dr Kings avatar
Den klassiska tävlingen Sisyfos idag. Ganska så många som skulle kunna vara hyfsat duktiga där. Som vanligt kommer det nog att avgöras med handikappet på vikten mellan damernas och herrarnas boll. Skiljer det för mycket kommer Maria Roth och Therese Sjögran att göra upp om segern.
Citera
2017-04-30, 20:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Hur lång är Helen Alfredsson egentligen?

Hon står listad på golfsidor som 178 cm, men bredvid 184 cm långe Björkman ser hon ut att vara lika lång som. Hon ser dessutom ut att ha rätt bra marginal på 177 cm långe Anders Svensson.

Trist att Helen rök, hon verkade skön och inte så tjejig utan mer åt det grabbiga hållet, utan att det blev överdrivet.

Snacka om att min bild av Svensson förändrats helt med detta program. Han var ju alltid väldigt kall och bitter mot media de sista åren han spelade, men man kan ju minst sagt säga att det fanns en förklaring till att det blev så! Han känns rakt igenom sympatisk! Tror antingen han eller Maria Rooth kommer ta slutsegern i programmet.

Har han sagt något om förklaringen? Bommade förra avsnitt för jag såg hockey
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in