2016-04-24, 21:00
Medlem
Tråkigt att Heidi går vidare, som varit (överlägset) sämst två veckor i rad. Hon verkar väl trevlig och så, men inte så rolig, och har väl ingen större chans att vinna något.
Senast redigerad av delpieric 2016-04-24 kl. 21:17.
Citera
2016-04-24, 21:01
Moderator
Dr Kings avatar
I finalen håller man givetvis på Foppa och i andra hand på Anders Eriksson. Den som jag tror har allra störst chans att vinna är dock Carro.
Citera
2016-04-24, 21:03
Medlem
Nirecues avatar
För helvete! Måste de överdramatisera så in i helvete med musiken hela tiden. Blir tokig snart. Har valt att inte se det men frugan envisas med och se på det. Jag vet att det är ett ordentligt i-landsproblem men för helvete, nån mer än mig måste väl också tycka detsamma eller?
Citera
2016-04-24, 21:18
Medlem
Också lite tråkigt med folk som Heidi och Björn (eller mer extremt, Danijela förra året) som i princip fortfarande är aktiva eller de facto är aktiva.
Citera
2016-04-24, 21:19
Medlem
HierosGamoss avatar
Vad var det för låt som Ferry satt och plinkade på gitarren i början?
Citera
2016-04-24, 21:46
Medlem
Lady Tesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HierosGamos
Vad var det för låt som Ferry satt och plinkade på gitarren i början?

Det var Solen glimmar blank och trind av Carl Michael Bellman
Citera
2016-04-24, 23:55
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Trist att Kennet åkte, även om jag gillar Heidi också. Kennet borde få bli programledare eller få ett eget program, sjukt sympatisk.

Gillade de flesta i denna säsong. Skönt gäng. Foppa mot Anders ska bli kul att se nu, båda grymt starka fysiskt.

Ferry var rolig vid stranden haha

Någon som vet om dokumentären"Armbryterskan från ensamheten" går att se någonstans förresten?
Citera
2016-04-25, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nirecue
För helvete! Måste de överdramatisera så in i helvete med musiken hela tiden. Blir tokig snart. Har valt att inte se det men frugan envisas med och se på det. Jag vet att det är ett ordentligt i-landsproblem men för helvete, nån mer än mig måste väl också tycka detsamma eller?

Agree Ser alltid programmet bandat och spolar framåt tills det börjar närma sig att staven ska slockna.

Heidi menar inget illa men ska det vara så jävla svårt att slå band på sig själv och inte vråla av glädje där vid 1-0. Brudar kan verkligen vara dåliga vinnare..
Citera
2016-04-25, 00:47
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djimmie
Agree Ser alltid programmet bandat och spolar framåt tills det börjar närma sig att staven ska slockna.

Heidi menar inget illa men ska det vara så jävla svårt att slå band på sig själv och inte vråla av glädje där vid 1-0. Brudar kan verkligen vara dåliga vinnare..

Det kom nog reflexmässigt efter alla hennes tävlingar där sånna där vrål vrålas efter varje seger.
Citera
2016-04-25, 03:07
Medlem
MelTorments avatar
Synd att det inte blir ett möte mellan två av Sveriges främsta idrottsmän inom nationalsporterna Fotboll & Ishockey. Det hade blivit en höjdpunkt i programserien.

Varför vägde ryggsäckarna mindre i hinderbanan den här gången???

https://www.youtube.com/watch?v=v5De9Qxc6m0

3.03 – "Herrarnas väger 20 kg, Carros 15."

http://www.svtplay.se/video/8000295/mastarnas-mastare/mastarnas-mastare-sasong-8-avsnitt-8

20.10 "Herrarnas väger 15kg, Heidis 11."
Citera
2016-04-25, 07:02
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Jisses vilka käkar Heidi har, hon ser ut som en myra
Hon ser ut som en hamster som just ätit upp hela morotsfatet inför den bistra vintern Men hon är söt ändå.

Lite surt att Kennet fick åka då han ändå gjort bäst ifrån sig under hela tävlingen. Nu hejar jag på Peter i finalen.

Citat:
Ursprungligen postat av MelTorment
Synd att det inte blir ett möte mellan två av Sveriges främsta idrottsmän inom nationalsporterna Fotboll & Ishockey. Det hade blivit en höjdpunkt i programserien.

Varför vägde ryggsäckarna mindre i hinderbanan den här gången???
Ja, det funderade jag också på. Kan det vara för att de andra knappt kunde ta sig över mållinjen? Fel i vilket fall som helst.
Senast redigerad av NewDeer 2016-04-25 kl. 07:05.
Citera
2016-04-25, 08:51
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizzman
Kenneth tog ju i staven först 3e rundan
Han rörde vid den först men du ska ta staven. Kenneth tog fel stav.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in