2015-05-31, 20:45
Medlem
kravodlat68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Fortfarande aktiv. Spelar i högsta damserien som jag fattat det.

Opps! inte bra om det är så
Citera
2015-05-31, 20:45
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Visst cyklade de på för låg utväxling? Jag tycker Lind ska komma en bit längre än ungefär en mil på 20 minuter.

Beror ju helt på hur cyklarna är inställda.
Går ju inte riktigt att jämföra med riktig cykling.

Dikandas typ 18 km/h skulle ju vara riktigt dåligt i vanlig cykling.
Citera
2015-05-31, 20:47
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Fortfarande aktiv. Spelar i högsta damserien som jag fattat det.

Som jag fattat det spelar hon typ i tredjedivisionen, vilket nog är mer att jämföra med nån korpenliga. Men jag kan ha läst fel?

Edit: Nvm, hon var med och spelade upp Dif till högstadivision senaste säsongen.
Senast redigerad av Oformad 2015-05-31 kl. 20:50.
Citera
2015-05-31, 20:49
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kravodlat68
Opps! inte bra om det är så
Kollade lite nu. Hon är tydligen spelande sportchef i Djurgården. Dom var i näst högsta serien denna säsongen..men gick upp till högsta inför nästa säsong.
Citera
2015-05-31, 20:51
Medlem
Joe Blows avatar
Danijela har ju en stor fördel i det första momentet. Hennes hjärna behöver inget syre.
Citera
2015-05-31, 20:55
Medlem
Tuschpennans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Danijela har ju en stor fördel i det första momentet. Hennes hjärna behöver inget syre.

Hahahaha. Även om det tar emot så var hennes taktik lite smartare än Björns. Att endast kliva upp för ett andetag än att stanna ovan ytan i flera andetag känns smartare.
Citera
2015-05-31, 20:58
Medlem
eternussermos avatar
Grattis Danijela, välförtjänt, givetvis inte med samma förutsättningar som de andra som avslutat sina karriärer för länge sedan, men det är SVT som bestämmer.
Citera
2015-05-31, 20:58
Medlem
Giggsys avatar
Ingen värdig vinnare, fortfarande aktiv.
Citera
2015-05-31, 20:59
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleft
Ja, och man är riktigt dum om man inte har förstånd nog att chansa när de frågar efter ett århundrade...
Helt otroligt...

Var rätt väntat att hon skulle vinna, inte så fair game när hon är 30 år och fortfarande aktiv.

Undrar också hur den där stackars katten mår efter att ha druckit klorerat vatten från poolen

Citat:
Ursprungligen postat av Tuschpennan
Det är en av de bästa delarna av MM-serien. Jag formligen älskar musikvalet i alla avsnitt och är nöjd att de som väljer musik har fått gå bananas. Känslan av ett mäktigt MMORPG eller nån gigantisk storfilm är precis det jag vill ha när det är public service som serverar.
+1
Senast redigerad av NewDeer 2015-05-31 kl. 21:03.
Citera
2015-05-31, 20:59
Medlem
WorldTradeCenters avatar
Vilken jävla brutta, så grattis Danijela till mästarbältet 2015
Citera
2015-05-31, 21:01
Medlem
kravodlat68s avatar
Så nöja att Danijela vann,haha hon är ju tjej o lite halvblåst men som sporttjej och med den vinnarskallen så är hon fan riktigt grym!
Citera
2015-05-31, 21:01
Medlem
Tuschpennans avatar
Nä fy för den lede. Anfäkta anamma!

Nu måste de införa några vettiga regler kring när en deltagare får ställa upp efter sin aktiva karriär. Eller är det så få personer som vill ställa upp så att de måste ge sig på aktiva/nästan aktiva idrottare för att få en full uppställning?
Om så är fallet kan de lika gärna lägga ner TV-serien.

Från att ha varit en hängiven anhängare så vetetusan om jag kommer titta på serien nästa säsong. Den har kanske haft sin storhetstid - i mina ögon i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in