Citat:
Ursprungligen postat av
ManJuice
Du vet väl om att biljettkontrollanter/väktare är riktiga mytomaner. Finns otaliga fall där dessa påstår allt möjligt medans (tiotals) vittnen säger det motsatta.
Den kvinnliga biljettkontrollanten var mycket medveten om att händelsen blir filmad och passade på att slänga in nåt hittepå-trams för att ha något att komma med om hon och sina kamrater skulle bli förhörda.
Än så länge har jag inte sett bevis på att chauffören bet någon, bortsett från att den tjocke kvinnan påstår det i efterhand. Det är inte tillräckligt för att bevisa bettet. Hon kunde lika gärna säga att hon blev spottad på och sidor som Exponerat skulle hålla med.
Det finns också flera vittnen som har sagt att en supernazist slet en baby i två delar med bara armarna under den s.k "förintelsen".
Att väktare och kontrollanter skulle behöva brotta ner en person helt utan anledning samtidigt som en massa idioter står och filmar finner jag lika otroligt.
Bevisbördan ligger inte på kontrollanterna, de ska inte behöva bevisa att du inte har biljett. Har du inte det och biter folk i handen är det rätt troligt att du bli omhändertagen på något sätt.
Det är så jävla typiskt rättvisekrigare att häva ur sig allt möjligt mot rättsväsendet i alla dess former för att man vill att allt ska vara gratis och alla andra ska betala.
Urspårade babianer med annan hudfärg än vit ska också ha carte blanche för att få göra vad fan dom vill.
F.ö förvånar det mig inte det minsta om uniformerade svartskallar skulle låna ut sina arbetskläder till sina bruschor för att de kan få något gratis. Så har detta samhälle utvecklat sig nämligen, man kan inte lita på folk och därför får man också ett kontrollsamhälle.