Citat:
Nej inte om det gjort en juridisk abort.
Vem försöker du lura? Bara att googla lite så ser man ju vad ni feminister tycker om att männen har vårdnaden om barnen är hetsjakt på dem
Så ska vi leva som förr i världen? då tycker jag vi tvingar ut kvinnor i krig också! helst när de fyllt 12år gamla!
Har jag påstått att Paraguay,Chile eller något av dessa länder är ett föredöme? Men jag är helt öppen med att köra på att vi slopar manlig aborträtt! så tar vi bort aborträtten för kvinnan om inte fara för livet eller våldtäkt ligger bakom det hela vad säger du det vore väl trevligt
att ta bort makten ifrån kvinnan också så kan hon få höra? "Det borde du tänkt på innan du knulla" "Använd skydd" "Sterilisera dig" osv
Vem försöker du lura? Bara att googla lite så ser man ju vad ni feminister tycker om att männen har vårdnaden om barnen är hetsjakt på dem

Så ska vi leva som förr i världen? då tycker jag vi tvingar ut kvinnor i krig också! helst när de fyllt 12år gamla!
Har jag påstått att Paraguay,Chile eller något av dessa länder är ett föredöme? Men jag är helt öppen med att köra på att vi slopar manlig aborträtt! så tar vi bort aborträtten för kvinnan om inte fara för livet eller våldtäkt ligger bakom det hela vad säger du det vore väl trevligt
att ta bort makten ifrån kvinnan också så kan hon få höra? "Det borde du tänkt på innan du knulla" "Använd skydd" "Sterilisera dig" osvDet här inlägget säger det mesta. Det är uppenbarligen inte det faktum att en del män blir pappor mot sin vilja eller att mamman har "hela rätten till barnet", som är problemet. Utan kvinnohatare av ovanstående kaliber har bestämt sig för att de biologiska funktionerna är ett uttryck för rabiat feminism & manshat. Det är nog den mest intelligensbefriande tankegång jag någonsin stött på här på Flashback faktiskt.
ScottWalter bemöter alla otroligt korkade, idiotiska, hatiska inlägg med intelligens & kunskap, inte ett uns manshat finns att läsa ens mellan raderna.
Och då vänder ni er ilska mot henne istället - ???!!!
Ilska är ofta ett uttryck för rädsla. Så med risk att gå OffT: varför är ni så rädda för kvinnor?