2015-05-13, 13:11
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ja när det gäller bantning är hon en förebild. Kan hon sluta vara fet, kan ju alla det.

En kampanj mot fetma med Anna som förebild skulle gynna folkhälsan.
När slutade hon att vara fet då? Länka en bild på smala Book är du snäll.
Citera
2015-05-13, 15:12
Medlem
Min sambos syster jobbade pa ett hotell dar Anna Book bodde ett par natter (under nagon pagaende Melodifestival-turné for foredettingar).
Nar AB en morgon trodde hon var ensam under frukostbuffén brande hon av ett par rejalt hogljudda brakare. Detta medan de bada frukostvardinnorna satt pa huk och vek servetter bakom en disk endast ett par meter bort.

En nu legendarisk historia bland personalen pa detta Goteborgs-hotell.
Citera
2015-05-13, 16:58
Medlem
vadskalljagtros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Ja när det gäller bantning är hon en förebild. Kan hon sluta vara fet, kan ju alla det.

En kampanj mot fetma med Anna som förebild skulle gynna folkhälsan.
Förebild?? På vilket sätt?? Jag har aldrig sett en bild på en smal Anna Book, eller ens i närheten av smal! Ge oss en bild på en smal Anna tack!
Citera
2015-05-13, 18:16
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
Min sambos syster jobbade pa ett hotell dar Anna Book bodde ett par natter (under nagon pagaende Melodifestival-turné for foredettingar).
Nar AB en morgon trodde hon var ensam under frukostbuffén brande hon av ett par rejalt hogljudda brakare. Detta medan de bada frukostvardinnorna satt pa huk och vek servetter bakom en disk endast ett par meter bort.

Inte helt omöjligt att det är sant det du skriver, men fasen vet.
Fiser gör ju vi alla, men är man så pass överviktig/fet som hon är så är det naturligtvis bra kost som gäller. Men hon verkar ju gilla god mat en masse så det kanske inte är underligt om hon släpper väder.
Citera
2015-05-13, 23:24
Medlem
Hon älskar att baka och äter mycket bröd. Det blir som en blöt deg i magen som jäser och det kan komma mycket gaser. Om man är så rund brukar det trycka på ordentligt. Ihop med alla feta maträtter och övrigt intag blir det en förruttnelseprocess.
Citera
2015-05-14, 07:41
Medlem
Citat:
Anna Book lever med ett hål i sin mage.
Men sångerskan vägrar låta operera sig innan hon nått sin drömvikt.
– Mina magmuskler har ingen kontakt med varandra. När jag står upp och har en fin klänning på mig kan jag inte dra in magen, säger Anna Book.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...al-i-sin-mage/
Citera
2015-05-14, 19:09
Medlem
Grievers avatar
Holy shit, nu ska hon vara med i "Svenska fall för FBI" också, som nåt slags vittne eller fan vet jag.

Finns det inga program hon håller sig från?
Citera
2015-05-14, 19:11
Medlem
Grievers avatar
En annan sak: Hon har ju genomgått en gastric bypass redan 2008. Nog för att hon gått ner rätt mycket, men hur är det möjligt att hon fortfarande är relativt tjock? Gör man en gastric bypass brukar man ju bli svinsmal inom nåt år!
Citera
2015-05-14, 22:25
Medlem
TjurenFerdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord

Skvaller i all ära, men att Anna Book släpper väder kan väl knappast något att höja på ögonen åt. Om det har blivit en legendarisk historia hos hotellpersonalen, så säger det nog mer om dem än om AB.
Citera
2015-05-14, 22:52
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
En annan sak: Hon har ju genomgått en gastric bypass redan 2008. Nog för att hon gått ner rätt mycket, men hur är det möjligt att hon fortfarande är relativt tjock? Gör man en gastric bypass brukar man ju bli svinsmal inom nåt år!

Fortsätter man äta mycket så töjs ju magsäcken ut igen.

Eller åtminstone så är det så jag förstått det och det gäller nog i Annas fall.
Citera
2015-05-14, 23:23
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Holy shit, nu ska hon vara med i "Svenska fall för FBI" också, som nåt slags vittne eller fan vet jag.

Finns det inga program hon håller sig från?

Anna fortsätter visa att hon är eftertraktad på många områden.
Citera
2015-05-15, 20:43
Medlem
-Anomaly-s avatar
Faan nu grinar Anna igen.
Om lipsillen slutade tjata om sin övervikt och själv dra uppmärksamheten till den hela tiden så kanske man inte skulle tänka på den lika mycket?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in