Citat:
Ursprungligen postat av
Photoshopped
OMG - nu ser jag att hon också fått en läkare att uttala att hennes blod kan se ut som hallonsmoothie på grund av hennes hälsosamma leverne och relativt unga ålder ??!! Nej. Så här korkad kan ingen människa vara. Det är bara ett sätt att få publicitet. Tänker inte titta mer på hennes insta.
Okej. Enligt en "läkare på Danderyd" är alltså Annas blod hallonsmoothiefärgat på grund av hennes hälsosamma leverne.
Läkarna på Danderyd sitter således inne med kunskap som är fullkomligt ny och unheard of för deras kollegor på KS och SUS/Lund.

Skulle vara spännande att få veta vilken av läkarna där (om någon alls - vilket jag faktiskt ställer mig lätt tvivlande till) som har delgivit Anna denna för omvärlden okända information...
Hallonsmoothiefärgat blod är hälsosamt. Jag tar till mig informationen. Hallonsmoothie.
Fast egentligen är det bara tragiskt. På något sätt är det inte ens kul att driva med henne, dels för att det är så sorgligt, alltihop, och dels för att det är för mycket skott mot öppet mål.