2015-04-11, 00:44
Medlem
doughies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
I så fall ska han ha dubbla medlemskap, för hans "riktiga" klubb är Medalist GC i Florida nära hans hem.

Det är nog inte helt ovanligt att folk har flera medlemskap.

Jag premiärspelade idag, och jag är fortfarande lika bra på att hacka mig runt. Träffade förresten ett ET-proffs på rangen.
Citera
2015-04-11, 12:37
Medlem
Skönt att säsongen redan är igång. Min Hemmabana har varit öppen sen i början på mars och jag har hunnit med tre 18-hålsrundor. 34, 34 och 37 poäng. Då jag har under 5 i Hcp så är jag väldigt nöjd
Hur har det gått för er?
Citera
2015-04-11, 16:15
Medlem
Theomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E01
Skönt att säsongen redan är igång. Min Hemmabana har varit öppen sen i början på mars och jag har hunnit med tre 18-hålsrundor. 34, 34 och 37 poäng. Då jag har under 5 i Hcp så är jag väldigt nöjd
Hur har det gått för er?

Lite avundsjuk på dig.. Bor du i södra Sverige?

Själv bor jag i Stockholm och min hemmabana öppnade rangen idag men banan lär inte öppna än på ett par veckor.
Citera
2015-04-13, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doughie
Träffade förresten ett ET-proffs på rangen.

Vem?
Citera
2015-04-13, 13:57
Medlem
doughies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Vem?

Sådant avslöjar jag inte. Men han har spelat in tiotals miljoner på ET och är från ett annat land än Sverige.
Citera
2015-04-13, 14:10
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Sådant avslöjar jag inte. Men han har spelat in tiotals miljoner på ET och är från ett annat land än Sverige.

Varför ens berätta överhuvudtaget om du inte vill säga vem personen är? Bad han dig hålla tyst eller var han förklädd så att identifiering skulle försvåras?
Citera
2015-04-13, 18:16
Medlem
Citat:

En inte alltför avancerad gissning är ju Tomas Björn som bor i Gbg, är från ett annat land, sannolikt ofta är på en golfrange, missade cuten i fredags rankad 63 i världen och har spelat in ett hög med pengar...
Citera
2015-04-13, 22:29
Medlem
boooyahhs avatar
Beställde mig ett nytt cobra fly-Z forged-set härom dagen på custom fit hos dormy, någon som har hunnit testa och kan ge en liten snabbrecension?
Citera
2015-04-13, 23:32
Medlem
doughies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Varför ens berätta överhuvudtaget om du inte vill säga vem personen är? Bad han dig hålla tyst eller var han förklädd så att identifiering skulle försvåras?

På grund av att jag ska förbli anonym.

Citat:
Ursprungligen postat av kodiak
En inte alltför avancerad gissning är ju Tomas Björn som bor i Gbg, är från ett annat land, sannolikt ofta är på en golfrange, missade cuten i fredags rankad 63 i världen och har spelat in ett hög med pengar...

Jag är inte medlem på Skaftö.

Aja, nu släpper vi detta tycker jag. Har idag bokat in mig på två rundor den kommande veckan! Kul att säsongen är igång.
Citera
2015-04-14, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secco
Lycke Gk är en härlig pärla bland Göteborgs banor!

Citat:
Ursprungligen postat av dasboot
Om Öijareds GK inte ligger för långt bort är det en fantastisk anläggning. Ligger lite utanför Lerum.

Citat:
Ursprungligen postat av janssons87
Vallda GK, Kungsbacka GK.

Hills om ni kan tänka er golfbil då det är väääääldigt kuperat.

Tack för tipsen! Ska kolla lite och se vilken jag bestämmer mig för
Citera
2015-04-14, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theoman
Lite avundsjuk på dig.. Bor du i södra Sverige?

Själv bor jag i Stockholm och min hemmabana öppnade rangen idag men banan lär inte öppna än på ett par veckor.

Aa jag bor söder ut. Banan är riktigt fin faktiskt. Lite småblöt på vissa ställen där solen sällan kommer åt men detta problemet har vi även mitt i sommaren. Greenerna är riktigt, riktigt snabba.
Spelade 72 hål förra veckan och denna veckan blir det minst 36. Hoppas din banan öppnar snart så du får gå ut och njuta också
Citera
2015-04-14, 18:02
Medlem
Väldigt konstiga fråga kanske men måste få veta.
Köpte mig en vagnbag nyligen för första gången i mitt liv men vet inte hur jag ska ha klubborna i den. Det finns ett fack/rör/fyrkant för varje enskild klubba. Men blir fan inte nöjd hur jag än har klubborna. Just nu har jag puttern överst. Näst överst har jag från vänster spoon, driver, hybrid.
Nästa steg har jag 4, 5, 6:an och ett fack ledigt. Osv osv. Hur har ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in