Citat:
Ursprungligen postat av
trazke
Med tanke på att det är eran första allsvenska match på ganska många år och ett enormt publikstöd på det så borde väl alla vara rejält på tårna direkt. Jag är fullständigt livrädd för första kvarten.
Känns helt sjukt att du säger det

Vi har släppt in mål första kvarten i typ alla matcherna hittills i år förutom mot Kristianstad och i genrepet mot Brann. Jag hoppas bara att vi kan hålla tätt första kvarten och sen ta det därifrån. Dock har vi varit jävligt starka i andra halvlek och vänt extremt många matcher, speciellt förra säsongen.
Jag hoppas på denna elva:
-----------Hallenius
Kennedy--Söderqvist--Torsteinbö
----Israelsson--Persson
Batan--Sätra--Birkir--Solheim
------------Hopf
Torsteinbö är redo. Solheim tycker jag vi kan kasta in direkt av anledningen att han redan vet vad som ska göras som ytterback under Nannes ledning. Har han bara dammat av manualen så ordnar det sig. Dock gör det inte jättemycket om Silverholt startar då han gjort det väldigt bra. Birkir måste kliva in i mitten. Guldborg håller inte, åtminstone inte med Sätra bredvid sig.
Kan tillägga att jag gärna ser Haglund bredvid Birkir då han sagt att flåset inte är ett problem, men känslan är att Nanne inte kastar in honom än, men vem vet?