Citat:
Ursprungligen postat av
se_där...
Nu är du löjlig.
Du påstår att Aik självklart är ett topplag utan referering alls, och så har du mage att kritisera mig för att påstå motsatsen trots att jag iaf refererar till en av mina källor.
Kommer du inte med något intressant att diskutera härnäst så är diskussionen slut.
Precis. Vilket är min subjektiva åsikt. Detta underbyggs av att AIK har varit ett topplag de senaste fyra åren och i mångt och mycket har en trupp som består av samma stomme. Därtill har vi gjort ett antal nyförvärv som är intressanta, samtidigt som vi, undantaget Milosevic, bara har tappat dödvikt.
Varför ska jag referera till någonting som är min subjektiva åsikt? Du däremot hävdar någonting annat, som inte baseras på din subjektiva åsikt. Då är det klädsamt att referera till detta, så vi andra kan ta del av det. Att du då istället säger att jag ska "bevisa" motsatsen till något du hävdar är sanning (men inte kan leverera belägg för) är bara tramsigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
se_där...
Jag skrev:
Kanske skall ni (likt övriga lags supportrar) försöka se objektivt på sitt lags möjligheter.
Jag vet inte vad jag ska säga. Trollar du eller är du bara ointelligent? Kontentan är att du hävdar någonting trots att du har skrivit raka motsatsen.