Flashback bygger pepparkakshus!
2015-02-28, 09:50
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilSmokey
om man nu ska smuggla genom att svälja låt oss säga kokain i magen, vad är det man måste tänka på? Att ha fastande mage eller?
Ingen här som smugglat på det här sättet och kan ge konkreta tips? Hur ni gjorde osv
Citera
2015-02-28, 10:09
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infamousbomb
Köp ett hegge och dela med en kompis och kör upp det i rumpan med plast och vaselin, sen ta tåget så behöver du/ni inte oro er. Sen när ni kommer hem så tar ni en hink och skiter ut det och spolar rent det, av med plasten och lukta på det luktar det bajs så släng det annars är det bara att puffa det. Har gjort det två gånger over and out!!!!
Fyfan vad äckligt och onödigt. Om det kommer riktiga knarkhundar så åker du fast trots att det är i röven.
Citera
2015-03-02, 23:44
Medlem
Korvmackas avatar
Åka buss till annat land borde väl vara samma idé som tågtoaletten egentligen, gå på bussen, lägga i snusdosa, lägga i papperskorgen på toaletten, och tvärtom när man är över gränsen?
Citera
2015-03-03, 10:12
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Fyfan vad äckligt och onödigt. Om det kommer riktiga knarkhundar så åker du fast trots att det är i röven.

Onödigt? Han kan ju tjäna säkert 500kr på att köpa det i DK om han har en bra kontakt där istället för handla i Malmö, dessutom slipper han bryta bitar, är ju nästan färdigmeckat efter han kört upp det i 100 småbitar i röven, Win win!
Citera
2015-03-03, 10:21
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Onödigt? Han kan ju tjäna säkert 500kr på att köpa det i DK om han har en bra kontakt där istället för handla i Malmö, dessutom slipper han bryta bitar, är ju nästan färdigmeckat efter han kört upp det i 100 småbitar i röven, Win win!
Nej, det är onödigt. Det finns bekvämare och säkrare metoder att göra det på.
Citera
2015-03-03, 10:33
Medlem
BigFatCones avatar
Jag vill passa på att påpeka att man inte lämnar fingeravtryck bara för att man rör vid något. Eller jo, avtryck lämnar man men det är långt ifrån alltid dom är så bra att dom går att använda. Sen fastnar det ju bättre på andra saker än andra och rena händer lämnar sämre avtryck än smutsiga.
Citera
2015-03-07, 10:49
Medlem
En polare frågade idag om det är "säkert" att smuggla med sig tjack från Sverige till Polen.

Vet inte vad jag ska säga
Citera
2015-03-07, 12:35
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokal haschtomt
En polare frågade idag om det är "säkert" att smuggla med sig tjack från Sverige till Polen.

Vet inte vad jag ska säga

Det är nog säkert ja. Kan inte tänka mig att tullen där skulle vara bättre än här hemma. Du kan smuggla till vilket land som helst, du kan smuggla via båt, flyg, tåg, till fots, you name it. Bara man gör det bra, Men något gram hit och dit kan ju inte vara någon vidare konst att gömma . Har själv polare som åkt hela vägen från nederländerna till sverige med en 10a gräs i ett cigg packet utan några som helst problem. Har själv åkt på flyg med hash i byxfickan bara, inga problem alls. Största faran om du skulle smuggla är så fall antingen riktiga narkotika hundar eller din egen nervositet .
Senast redigerad av Mommejr 2015-03-07 kl. 12:38.
Citera
2015-03-07, 12:39
Medlem
vanillatrillaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag vill passa på att påpeka att man inte lämnar fingeravtryck bara för att man rör vid något. Eller jo, avtryck lämnar man men det är långt ifrån alltid dom är så bra att dom går att använda. Sen fastnar det ju bättre på andra saker än andra och rena händer lämnar sämre avtryck än smutsiga.

Dock så fastnar DNA?
Citera
2015-03-07, 23:11
Medlem
HiiriHazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilSmokey
om man nu ska smuggla genom att svälja låt oss säga kokain i magen, vad är det man måste tänka på? Att ha fastande mage eller?
1.kokain i plastpåse
2.påsen i en kondom
3.snurra upp den med eltejp
4.doppa "bollarna" i olja och svälj!
GOOD LUCK
Citera
2015-03-08, 14:49
Medlem
LilSmokeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiiriHaze
1.kokain i plastpåse
2.påsen i en kondom
3.snurra upp den med eltejp
4.doppa "bollarna" i olja och svälj!
GOOD LUCK
Tack för svar!
Citera
2015-03-08, 16:41
Bannlyst
Om jag är i ett land som typ Indien eller Burma, och låt säga får tag i jävligt bra opium och hash, och antaligen inte tar risken med att smuggla det hem på flyget, iaf inte mer än någon liten knatch, hur är då bästa sättet att POSTA hem det? Eventuellt till en målvakt och inte min egen adress. Antar att man använder samma metoder med stealth som när man bestället hem paket via darknet, men... någon som sitter på mer praktisk info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in