2014-11-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Nu vet jag inte om du svarade i just denna tråd, eller att en mod slängde in konversationen här från en annan.

Men denna tråd ska absolut inte dö ut, det vore skandal

EDIT: Annars håller jag med i stort, man ska undvika att tullen får reda var Vi vet att dom prioriterat ned bevakningen. Det är kontraproduktivt så det skriker om det. I allmänna termer kan man ju dock diskutera, tex bättre att åka Tyskland-Sverige, än Polen-Sverige om man kommer från kontinenten.

ibland måste man ge upp något för att få något annat. jag kan ge upp mycket för att förhindra att folk åker dit i onödan. varför tror du att det finns så få offentliga forum om hur man utför seriös scamming tex?
Citera
2014-11-18, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lalalaaa
ALLA MED KUNSKAP OM DK-SVE OCH IQ ÖVER 90 LÅTER DENNA TRÅDEN DÖ UT
Väldigt dåligt förslag att uppmana till att denna tråden skall dö ut Många får naturligtvis bra hjälp här och tips på smuggling. Tullen läser nog inte här speciellt ofta och dessutom vet dom redan det mesta som är värt att veta om smuggling.

Information här i tråden är definitivt mer till nytta än det skulle vara till skada.
Citera
2014-11-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Väldigt dåligt förslag att uppmana till att denna tråden skall dö ut Många får naturligtvis bra hjälp här och tips på smuggling. Tullen läser nog inte här speciellt ofta och dessutom vet dom redan det mesta som är värt att veta om smuggling.

Information här i tråden är definitivt mer till nytta än det skulle vara till skada.

"läser nog"? är du trög? vaddå "nog"? Vem är du o sitta o raljera om vad tullen "nog" gör? Jobbar du där eller? Du kan ju inte bara sitta o gissa och förstöra för andra. Och nej tipsen här är mest skit, men det kan ju komma något så vf inte förebygga lite. Tycker hursom att allt om dk-sve som inte redan är allmänt bör tas via pm..för övrigt kan folk lära sig att söka i trådar..
Citera
2014-11-18, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lalalaaa
"läser nog"? är du trög? vaddå "nog"? Vem är du o sitta o raljera om vad tullen "nog" gör? Jobbar du där eller? Du kan ju inte bara sitta o gissa och förstöra för andra. Och nej tipsen här är mest skit, men det kan ju komma något så vf inte förebygga lite. Tycker hursom att allt om dk-sve som inte redan är allmänt bör tas via pm..för övrigt kan folk lära sig att söka i trådar..
Jag tycker du verkar uppenbart trög. Om du läste moderatorns inlägg här ovanför så står det klart och tydligt att dessa frågor inte skall tas via PM. Forumet är inte till för det. Så vad är det du inte fattar?
Senast redigerad av Aibut 2014-11-19 kl. 00:13.
Citera
2014-11-19, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Jag tycker du verkar uppenbart trög. Om du läste moderatorns inlägg här ovanför så står det klart och tydligt att dessa frågor inte skall tas via PM. Forumet är inte till för det. Så vad är det du inte fattar?

vissa känsliga saker kan man gott hålla slutet. onödigt att alla kan ta del. nu innehåller den här tråden förvisso bara en massa gammal skit, så viss förståelse för din nostalgi kan jag ha, det vore bara synd om någon här kläckte ur sig något klyftigt.

jag ska ge dig ett exempel; någon tipsar om papperskorgarna vid sätet. det funkar till 99%. fler gör det. fler skriver positivt. fler åker oftare. mer weed. polis/tull/allmän tjallare whatever läser detta och lyckas lägga ihop att detta är en ganska bra metod. nu vet myndigheterna. någon/några tullare kollar extra i vid sätet i fortsättningen. mer weed går förlorat. färre åker = tbx till fb hitta nytt smuggel-tips ...grattis
Citera
2014-11-19, 15:52
Medlem
WeedWhackers avatar
Ingen som provat att klä ut sig till tullare?
Citera
2014-11-19, 17:46
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedWhacker
Ingen som provat att klä ut sig till tullare?
Ahaha inte för att vara elak men fan vad dum idé Så står du där så kommer det riktiga tullare, kan inte gå annat än dåligt efter det.
Citera
2014-11-19, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Ahaha inte för att vara elak men fan vad dum idé Så står du där så kommer det riktiga tullare, kan inte gå annat än dåligt efter det.

Konduktör hade väl gått dock - inte så att de kollar värdarna =)
Citera
2014-12-13, 23:02
Medlem
liberalasaras avatar
Hej. Jag undrar hur det är att skicka knark, typ benzo, E, LSD, sub till Norge.. Lätt att det fastnar i tullen? Vad kan bli konsekvenserna?

Mvh
Citera
2014-12-14, 15:57
Medlem
An0000s avatar
Det är väl bara att ta två lager vakum och ha i brallan för i helvete, skulle dom se tar jag kniven och sliter
Citera
2014-12-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liberalasara
Hej. Jag undrar hur det är att skicka knark, typ benzo, E, LSD, sub till Norge.. Lätt att det fastnar i tullen? Vad kan bli konsekvenserna?

Mvh
Tror ganska många norska kunder handlar av svenska vendors via Internet, så borde inte vara någon jätterisk. Mängden post som går från Sverige till Norge bör också vara ganska stor, särskilt i jultider iaf. Om du gör det nu, och några veckor framåt skulle jag nästan vilja garantera att det går igenom på grund av den enorma ökningen av brev julen innebär. Konsekvenser har jag inte koll på, har dock hört att Norge har en mindre repressiv lagstiftning i jämförelse med Sverige.
Citera
2014-12-14, 17:40
Medlem
liberalasaras avatar
Ok, tackar för svar Flexfit!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in