2015-03-03, 18:35
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smellmysocks
Fråga: Vem är Anna Book?

Någon åldrande mytoman som ibland får vara utfyllnad i slaskpressen.
Citera
2015-03-03, 20:04
Medlem
Citat:
Fråga: Vem är Anna Book?
En D-kändis. Kvarleva från det glada 80-talet som nu försörjer sig på att sjunga singback på sin enda låt ABC , ute i förorternas div pub/krogar. Kämpar förtvivlat efter en plats i rampljuset igen.
Citera
2015-03-03, 20:43
Medlem
Det är bara inte här det skvallras om Tunnan. Finns några höjdare

http://www.familjeliv.se/forum/threa...er-anna-book/3
Citera
2015-03-04, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Ser en bild på tunnans IG att hon och greken nu har tröja/linne med tryck på "annabookcamp". Börja mer och mer misstänka att det hela är iscensatt av grek och tunna själva som rent pr-trick. De säger att hon är utmanad av honom. I själva verket är det två idioter som vill köpa sig mer tid i rampljuset och detta var det bästa de kom på.
För att från att vara vinnare i ett tv-program till att vara professionell tränare till Mount Everest måste krävas ett mirakel för att lyckas ?

Visst är det så! Dessutom kan ju Tunnan tänkas vara kåt på greken, hon har ju alltid gillat att knulla blattar!
Citera
2015-03-04, 23:08
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Visst är det så! Dessutom kan ju Tunnan tänkas vara kåt på greken, hon har ju alltid gillat att knulla blattar!

Haha, upplagt för triangeldrama med dottern
Citera
2015-03-05, 19:52
Medlem
Smellmysockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Någon åldrande mytoman som ibland får vara utfyllnad i slaskpressen.

Ok, tack. Då förstår jag varför jag inte hört talats om henne. Trodde för en stund att det var någon känd person jag supit bort minnet av. Gött, då har jag inte problem med spriten!
Citera
2015-03-06, 01:19
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ok, tack. Då förstår jag varför jag inte hört talats om henne. Trodde för en stund att det var någon känd person jag supit bort minnet av. Gött, då har jag inte problem med spriten!

Nej, du har problem med allmänbildningen i så fall. Eller du kanske aldrig har haft någon sådan "televisionsapparat" hemma?

Med det sagt så menar jag inte att man måste gilla henne bara för att man vet vem hon är. Men man är bra väck om man inte vet vem hon är...
Citera
2015-03-06, 07:16
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Nej, du har problem med allmänbildningen i så fall. Eller du kanske aldrig har haft någon sådan "televisionsapparat" hemma?

Med det sagt så menar jag inte att man måste gilla henne bara för att man vet vem hon är. Men man är bra väck om man inte vet vem hon är...

Njae - det beror på hur gammal man är. Anna Book framträdde med sin låt ABC 1986. Därefter har hon inte förekommit i något som helst seriöst sammanhang. Om du är född på 90-talet och inte läser Hänt Extra och inte tittar på svenska bak- och matlagningsprogram med åldrande föredettingar behöver du tack och lov inte ha en aning om vem hon är.
Citera
2015-03-06, 09:38
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Njae - det beror på hur gammal man är. Anna Book framträdde med sin låt ABC 1986. Därefter har hon inte förekommit i något som helst seriöst sammanhang. Om du är född på 90-talet och inte läser Hänt Extra och inte tittar på svenska bak- och matlagningsprogram med åldrande föredettingar behöver du tack och lov inte ha en aning om vem hon är.

Om man inte lever under en sten i skogen så vet man vem Anna Book är. Hon har ju trots allt varit med i en massa olika tv-program genom åren och gick ju t.ex till final i Lets Dance för ett par år sedan. Möjligtvis att invandrade somalier inte vet vem hon är eftersom de enbart ser på terror-tv och tuggar khat men i övrigt så bör man veta vem Anna Book oavsett ålder, så pass mycket har hon deltagit i allt mellan himmel och jord.
Citera
2015-03-06, 12:00
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Om man inte lever under en sten i skogen så vet man vem Anna Book är. Hon har ju trots allt varit med i en massa olika tv-program genom åren och gick ju t.ex till final i Lets Dance för ett par år sedan. Möjligtvis att invandrade somalier inte vet vem hon är eftersom de enbart ser på terror-tv och tuggar khat men i övrigt så bör man veta vem Anna Book oavsett ålder, så pass mycket har hon deltagit i allt mellan himmel och jord.

Du har ju på sätt och vis rätt, men det är också så att det finns fullt normala människor som aldrig tittar på diverse skitprogram som Let's Dance, och som heller inte för fem öre bryr sig om diverse kändisar. Jag lovar att det är så. Men å andra sidan brukar de personer jag känner som är av den karaktären aldrig någonsin heller hamna inne på "Kändisskvaller" på FB.
Citera
2015-03-06, 14:55
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Du har ju på sätt och vis rätt, men det är också så att det finns fullt normala människor som aldrig tittar på diverse skitprogram som Let's Dance, och som heller inte för fem öre bryr sig om diverse kändisar. Jag lovar att det är så. Men å andra sidan brukar de personer jag känner som är av den karaktären aldrig någonsin heller hamna inne på "Kändisskvaller" på FB.

Man behöver ju inte se programmen för att man ska ha ett hum om vem hon är och känna igen namnet. Men visst finns det kufar som är tämligen världsfrånvända, dock tenderar de att istället vara väldigt insnöade på nåt eller några andra "specialområden". Vanligtvis har de någon sorts bokstavsdiagnos också.
Citera
2015-03-06, 16:52
Medlem
Citat:
Man behöver ju inte se programmen för att man ska ha ett hum om vem hon är och känna igen namnet. Men visst finns det kufar som är tämligen världsfrånvända, dock tenderar de att istället vara väldigt insnöade på nåt eller några andra "specialområden". Vanligtvis har de någon sorts bokstavsdiagnos också.
Ja men nu kanske det finns folk som inte vet vem tunnan är!! Vad har du för problem?
detta är en Tråd om Henne!!! För övrigt kan jag berätta att jag sprang på hennes man imorse
han såg ordentligt arg ut, Men så mesig han verkar vara, Kör tunnan med honom som om han vore tjänstefolket i huset?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in