Citat:
Ursprungligen postat av
URBANARTS89
Svårt att säga vad som fick mig att ändra inställning men jag tror att det var att möta så många människor som tyckte illa om Malmö och som konstant slängde upp negativ statistik gällande staden. När jag blev medlem på Flashback så var jag miljöpartist och mitt användarnamn kommer ifrån en tillställning som jag var med och arrangerade vars arbetstitel var Urban Arts Malmö; jag fick uppdraget att sprida det på internet och skapade konton lite överallt. Minns att jag tidigt fick en uppläxning av Golonka efter att ha skrivit ett av mina första inlägg på I&I.
Jag är en helfrälst Sverigedemokrat men samtidigt avskyr jag när folk talar illa om Malmö, jag tror det beror på att eftersom jag bor i Malmö så ser jag BÅDE stadens förtjänster och problem.
Ska folk ta upp Malmös problem så är det första steget enligt mitt sätt att se det att lägga fram problemen på ett trovärdigt sätt och inte komma med oseriösa liknelser som Detroit eller Gaza eller att påstå att man blir skjuten så fort man går utanför ytterdörren.
Jag anser att invandringen till Malmö, särskilt den muslimska och romska invandringen måste stoppas och det måste stoppas nu, men att gå därifrån till att döma ut Malmö till det värsta som finns efter Bagdad och Chicago som vissa gör vägrar jag att göra.
Det som jag upplever som det värsta problemet just nu i Malmös stadsmiljö är de romska kåkstäderna och alla dessa romska tiggare som finns överallt, vi behöver ett förbud mot tiggeri i Sverige så att vi får bort dem. Utöver det så behövs en hårdare linje mot muslimer i Sverige så att de har klart för sig att det är svenska folket som är måttstocken i Sverige och inget annat. De muslimer som reser för att strida för IS eller önskar sig Sharia ska om jag få bestämma få en enkel biljett till Långtbortistan utan möjlighet till att komma tillbaka.