2011-05-12, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Men du bor mitt i skiten, så att säga, och har nu gett upp?

Nej, jag ser lite blattig ut så jag råkar knappt ut för saker och ting. Men man vill väl inte direkt bo kvar här hela livet.
Citera
2011-05-12, 12:12
Bannlyst
Kvinna ofredad på Persborg

Citat:
MALMÖ. En kvinna i 20-årsåldern anmälde på onsdagskvällen att hon blivit sexuellt ofredad under en viadukt på Persborg i Malmö.

Enligt anmälan har kvinnan gått i tunneln med en man som tvingat ner henne på marken och ofredat henne.

Kvinnan lyckades ta sig därifrån innan ofredandet gick längre än så. Polisen uppges testa mannens cigarettfimp på DNA för att kunna identifiera honom och knyta honom till brottet. Händelsen inträffade vid 23-tiden på onsdagskvällen.

http://www.skanskan.se/article/20110512/MALMO/110519928/1004/-/kvinna-ofredad-pa-persborg
Citera
2011-05-12, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Nej, jag ser lite blattig ut så jag råkar knappt ut för saker och ting. Men man vill väl inte direkt bo kvar här hela livet.

Haha det är så sjukt. Det säger ju något om vilka extrema rasister blattarna är. "Äh han har lite mörkt hår, vi tar någon annan".
Citera
2011-05-12, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Hela Malmö tycks ha blivit ett enda stort Rinkeby. Helt sjukt! Man vågar knappt tänka på hur det kommer se ut i Sverige överlag inom en snar framtid. Ska varje storstad bli ett enda jätteghetto?

Titta på Detroit. Där har du framtiden. Alla skattebetalare flyttar till förorter och landet, skiten blir kvar i stan.
Citera
2011-05-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrent
Haha det är så sjukt. Det säger ju något om vilka extrema rasister blattarna är. "Äh han har lite mörkt hår, vi tar någon annan".

Med mössa ser jag egyptisk ut, utan mössa ser jag balkanaktig ut. Alla säger olika saker men grunden är att de flesta blattegäng jag gått förbi både under dag och natt har inte brytt sig särskilt mycket om mig överhuvudtaget.
Citera
2011-05-12, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Med mössa ser jag egyptisk ut, utan mössa ser jag balkanaktig ut. Alla säger olika saker men grunden är att de flesta blattegäng jag gått förbi både under dag och natt har inte brytt sig särskilt mycket om mig överhuvudtaget.

Ja det är absolut inte något ovanligt. Jag har själv varit med om att bli behandlad helt annorlunda av blattar för att de får reda på att man har en ytlig bekantskap som är blatte .

Minns en riktig äcklig blatte från min skola som sken upp när jag sa att min farsa var invandrare. För att därefter genast bli besviken då det visade sig att han var europeisk. Blattarna är mycket mer rasistiska och fokuserade på etnicitet än sverigedemokrater är, det är en sak som är säker. Ja kanske rentav mer rasistiska än oss vita rasister .
Citera
2011-05-12, 16:49
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Descending
Under lunch verkar vi ha haft en skottlossning mot en buss:

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1465342/Stadsbuss-kan-ha-beskjutits-i-Malmo.html

Samtidigt verkar vi ha haft ytterliggare en så kallad avrättning:

http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1465366/Man-skots-ihjal-pa-Sibbarp.html

Nu börjar skottlossningarna leta sig ut mot Limhamn också. Dessutom skjuts det mot oksyldiga? på stadsbussarna. Framtiden ser inte ljus ut.

Det är alldeles utmärkt att våldet nu mer spiller över på limhamn. Hittills har det varit för lätt att köpa sig fri från våldet så det bara drabbar andra...
Citera
2011-05-12, 17:05
Medlem
Reepalu gillar inte Danmarks gränskontroller

Citat:
Ilmar Reepalu (S), kommunalråd i Malmö och en av Sveriges största mångkulturalister, gillar inte det faktum att Danmark om ett par veckor kommer att upprätta gränskontroller mot Sverige och Tyskland, bland annat på grund av ökad kriminalitet. Reeplau kallar det ”valfläsk” och ”ett solklart brott” mot EU:s lagar.

Här har vi mannen som är ansvarig för Malmös utveckling.Nej han skäms inte ett dugg.

http://politisktinkorrekt.info/2011/05/12/reepalu-gillar-inte-danmarks-granskontroller/
Citera
2011-05-12, 18:13
Medlem
Undrar varför Reepalu inte gillar att Danmark skyddar sig mot Sveriges kriminalitet. Räcker det inte för Reepalu att förstöra hela Malmö, måste han förstöra Danmark också? Mycket intressant. Har vi någon psykolog här som kan förklara hur denna sjuka mans hjärna fungerar kanske?
Citera
2011-05-12, 21:33
Medlem
charkovs avatar
Här skall i.a.f. inte flyttas från Malmö bara för blattars skull, har bott hela livet här.
Skickar jycken på dom om det skulle vara något...
Citera
2011-05-12, 22:05
Medlem
Nu har slutet kommit för de kommunala skolorna. De allra sämst presterande skolorna stängs samtidigt som det byggs nya jätteskolor med stora upptagningsområden. Allt för att ingen ska kunna komma undan mångkulturen.

Detta är inte en oväntad utveckling, men ärligt talat, problemet ligger inte i att skolorna är dåliga. Det är eleverna det är fel på. Detta försök att sopa bort problem under mattan kommer bara leda till att det inte finns en enda ansvarsfull förädler som väljer att ha kvar sina barn i den kommunala skolan. Undrar vilket mångkulturellt förebildsland som jag känner igen den utvecklingen ifrån.

(http://cityskane.se/malmo/ 2011-05-11 s.2-3)
Citera
2011-05-12, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrent
Undrar varför Reepalu inte gillar att Danmark skyddar sig mot Sveriges kriminalitet. Räcker det inte för Reepalu att förstöra hela Malmö, måste han förstöra Danmark också? Mycket intressant. Har vi någon psykolog här som kan förklara hur denna sjuka mans hjärna fungerar kanske?

Reepalu är ju för fan sjuk. Var det inte samma man som sa till judarna att fly Malmö?

Han är fullkomligt galen och ond, och hans näsa är som en snabel, alltså judiskt. Ja, sedan judarna har tagit över det mesta i makten har det inte gått bra. Jag misstänker det är deras fel att dom alltid måste lägga sig i U-länder som hittar nåt värdefullt som kan ta upp landet.

Psykolog? Du, det finns massor av sjuka människor. Sisådär 80% av människorna är helt djuriska i beteendet, inom alla grupper.

Nån bekant där nere i Malmö är neger själv och han vägrar låta sitt barn plugga i en mångkulturisk skola. Helt otroligt, man får ju önska lycka till liksom.

EDIT: Fel person. Reepalu ser ju ut som en white trash.
Senast redigerad av hyperactivesonic 2011-05-12 kl. 23:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in