Har nu tagit omottliga mängder lyrica i snoken och undrar om hur mycket som det behövs för känns som om jag nått gränsen. Har dessutom poppat xanor 1mg 3åt gången 3 gånger ungefär. Även tagit 4-5 ikto 2mg för att änns få ett rus. När bör jag ta det lungt. Borde även nämna att jag har hög tolerans då jag är en gammal rökhäst missbrukare senaste året.
Hej! Ska rotfylla en tand här om några dagar och nu undrar jag om det gör något om jag fortsätter att äta mina Xanor 0.5-1 mg om dagen fyra gånger i veckan som vanligt eller om jag ska ta ett uppehåll innan jag ska göra fyllningen, tänkte mest om bedövningen inte biter?
Har alltså inte något recept på Xanoren utan självmedicinenar den.
Flunitrazepam käkas av värdetransportsrånare
Valium käkades av hippies och hippierockband
Triazolam käkades av Mötley Crüe i "The Dirt"
Temazepam käkas av rejvarna i London
Xanor käkas bara av random svenska tjackpundare
Varför tar jag så jävla illa vid mig men har ett stort och belåtet leende på läpparna
Hej! Ska rotfylla en tand här om några dagar och nu undrar jag om det gör något om jag fortsätter att äta mina Xanor 0.5-1 mg om dagen fyra gånger i veckan som vanligt eller om jag ska ta ett uppehåll innan jag ska göra fyllningen, tänkte mest om bedövningen inte biter?
Har alltså inte något recept på Xanoren utan självmedicinenar den.
De e la gött när det flödar in benzo via andra länder, eftersom våra svenska läkare har utsett detta till en jättefarlig drog, och inte vill förskriva denna utan kör på hispa medicin och antihistamin,
Folket får det dom behöver ändå + Rc saker som jag inte har så gillar något vidare.
Är det så farligt ned Alprazolam. förbjud den då, så tar vi väl något annat, nog pratat om det, god jul
Utländska benzo är ju lite av ett vågspel... Antingen funkar dom, eller så inte. Fördelen med benzo uthämtat på ett Svenskt apotek är ju att 10 av 10 tabletter funkar.